BBS RZ originele "white editions"
|
Echt hele gave wielen hierboven! :thumbup: Strak en simpel, maar o zo lekker!
|
Setje Oz/hartmann 8x17 & 8,5 x17 met 195-40-17 rondom
|
Quote:
Ik hoopte de enigste te zijn. :rolleyes: |
zelfde bbs RA`s dan vorig jaar alleen nu met gepolijste rand en een gekleurd hart en niewe bandjes.
|
Team Dynamics Pro Race 1.2 in 16 inch:
|
Quote:
hmmm,ik ook..... maargoed als de halve scene op BBSen rijd valt het bijna niet op dat er 2 auto's op dezelfde porsche's rijden toch?;):D |
Als hij gespoten is en weer opgebouwd zal hij weer gaan rollen/stuiteren op de Schmidtjes, alleen achter een platter bandje :)
|
Gisteren mijn OZ's onder de seat geknoopt
|
Quote:
De mijne hebben geen standaard kleur. :thumbup: |
Quote:
Nice Misha...... :thumbup: |
7+9x16'' Clubsports, vollpoliert :cool:
4x15'' keverstaal, vol in de koperflake :tongue: |
|
|
[/IMG] Zal van mijn eigen nog wel even een foto maken |
Ik had ze eerst willen verkopen, maar ze komen dit seizoen toch onder mijn eigen wagen :D
3-delige MR-Racing |
Gaaf setje!
|
Quote:
oei,toch geen wit hoop ik? die van mij moeten nog klaargemaakt worden nl. |
Quote:
Jammer dat deze afbeelding van Google afkomt! (http://images.google.nl/images?hl=n...F-8&sa=N&tab=wi) ;) |
OZ ultra leggera.
Lekker licht :lmao: |
Quote:
smart-ass..... logisch als je iets upload richting net,dat je dan op google iets terugvind.... nog niet zo heel lang geleden afstand gedaan van je 486,michael? |
Quote:
486... ?? |
Quote:
Pardon ?? :mad: Behoorlijk brutaal zo'n opmerking :shake: Voor de duidelijkheid: zijn MIJN velgen bij MIJN huis en met MIJN camera is de foto gemaakt. ;) |
Quote:
Wow!! Super velgen :thumbup: |
Rol dit jaar op 15inch BBS RS001 hoogglans verdicht 7,5j rondom
nieuwe randen nieuwe boutjes nieuwe wafels nieuwe draaidoppen nieuwe emblemen nieuwe ventielen en de hele boel laten hoogglans verdichten bandjes zijn besteld 185-45-15 Nankang ns2 Gr Kevin |
Als het goed is rij ik weer met mn HTN'S ,Liggen nu bij Sixpack voor een opknapbeurt :limey:
|
jep,zodra de onderdelen (eindelijk) eens binnekomen ... hoop volgende week
|
Mooie velgen :)
|
Quote:
Dat zou best kunnen, dat ruik ik niet ;) |
Omdat ik voorlopig nog niet weet of ik nu eens een motor en/of een Golf 1 ga kopen en/of de Lupo weg doe, zal het wel gewoon staal worden....
@ JoeyG40: Zijn dat 13ers? Volgens mij heb ik die set gepast ooit eens in het verleden! |
Quote:
Maak je niet druk, er staan tig afbeelding van de meeste gebruikers hier op google als ik mijn aka in vul zie je er tientallen.. ;) |
Ik rol komend jaar op deze hoepels :) RM 012
165/45R15 |
Quote:
Druk maken ? dan moet er toch heel wat anders gebeuren :D En tuurlijk weet ik ook hoe google functioneert, ik heb ja ook geen 486 meer :nana: Vindt het alleen niet netjes dat iemand zo'n opmerking plaats alsof ik een foto van google pak en dan ga zeggen dat het mijn velgen zijn :shake: Maar goed, back-on-topic en zo te zien komt het dit seizoen helemaal goed met de velgen :thumbup: |
Quote:
hou je dan ook niet dom joh... |
Quote:
:blahblah: |
Quote:
je bent toch een wijsneus dus snap dat :blahblah: niet echt? |
Zijn er'n paar erg snel op hun teentjes getrapt, forget this en volg het topic gewoon weer :confused:
|
Feb 2010... need I say more? :rolleyes:
|
Quote:
nope :D |
|
All times are GMT +1. The time now is 03:08. |