![]() |
Weer een vraagje:)
Ik had dus besloten om een 02a bak te gaan gebruiken. Ik weet dat er meerdere wagens deze bak hebben maar zijn deze allemaal hetzelfde? Ik vraag me dus af of er verschillen zijn onderling tussen de 02a bakken? In dat geval voor welke zou ik het beste kunnen gaan? |
02A is het baktype, de bakcode geeft informatie over de internals van de bak.
Hebben onlangs een ATB bak op een 20VT geschroefd, dat rijdt wel netjes moet ik zeggen. |
Dit heb ik net gevonden elders op dit forum:
Golf: AWY 02A 5-bak (08/89 - 10/91) 3,455 1,944 1,444 1,129 0,894 3,941 AXR 02A 5-bak (08/89 - 07/91) 3,455 1,944 1,286 0,909 0,745 4,857 AYC 02A 5-bak (04/90 - 07/90) 3,778 2,105 1,345 0,971 0,756 3,647 AYN 02A 5-bak (08/90 - 12/90) 3,778 2,105 1,345 0,971 0,756 3,647 CBA 02A 5-bak (01/91 - 07/91) 3,778 2,105 1,360 0,967 0,769 3,647 Corrado: AYK 02A 5-bak (08/90 - 07/92) Passat: ATB 02A 5-bak (09/88 - 07/90) ASY 02a 5-bak (08/88 - 07/89) Jij hebt dus een bak van een passat? Weet jij toevallig de overbrengings gegevens? |
Volgens mij zijn de Corrado en Golf ook gewoon met ATB's uitgeleverd.
Overbrenging zal te vinden zijn op doppel-wobber.de denk ik. |
Quote:
Weet je misschien ook of dat al deze bakken kabelgeschakeld zijn? |
Alle 02A bakken zijn kabelgeschakeld ja.
|
misschien iets leuks voor je http://link.marktplaats.nl/317800455
|
belachelijk geld die motorsteunen.
ik wel nog wel een set 16v aandrijfassen van een scirocco liggen mocht je interesse hebben of iemand anders mail dan ff bosgertjan@hotmail.com |
Quote:
Want? Jij levert ze goedkoper? |
vind het niet duur om eerlijk te zijn..bert van het forum maakt ze..
|
Nee, ik dus ook niet.
Denk dat je je best moet doen om ze goedkoper uit te halen, voor dezelfde kwaliteit... |
naast het uitdenkwerk..
|
Ja bestellen en geld uitgeven is makkelijk. Zo ingewikkeld zijn die steunen nou ook weer niet. Heb ze destijds gewoon zelf gemaakt
|
Om even terug te komen op de motorsteunen, er is gezegd dat er 1 steun gelast moet worden bij een golf 1 1100cc en 1300cc, weet iemand hoe het zit bij de dieseltjes? Of is het om andere redenen niet aan te raden om een 20vt in een voormalige diesel te leggen?
|
Dan heb je het over de motorsteun op je chassisbalk. Deze zit voor een diesel ook op de goede plek, want een diesel is ook een bigblock (itt de 1100 en 1300's, dat zijn smallblocks).
|
Quote:
Ja bedoel de chassis steunen. Hier moeten dan gewoon die motorsteunen op bevestigt worden van een paar replys terug, en dan zou een 20vt er zo in kunnen? Is het verstandig om van een diesel naar een 20vt te gaan, bedoel dan vooral andere dingen die typisch zijn voor een diesel? De tank en remmen worden zowiezo vervangen dus deze zoude normaal geen problemen mogen geven veronderstel ik? Alvast bedankt! |
nog intresse in een 1.8 20vt agu met 124,xxx gelopen is nu nog lopend te horen!
door ons laten inbouwen is ook mogelijk. |
Quote:
heb wel intresse, maar kan het me helaas op het moment niet veroorloven..:( |
ik weet niet in wat voor een termijn wel?! pb me anders maar misschien kunne we wel wat voor je betekenen, mits je de inbouw bij ons laat doen.
|
Quote:
Duurt nog wel een paar maand. Studeer namelijk nog en heb dus geen vast inkomen per maand waar ik kan op terug vallen. Zodra ik opzoek ga zal ik je eens contacteren want ik heb het vermoeden dat je er wel vaker verkoopt;) ook voor dat setje ombouwsteunen waar je het eens over had.:) Over de inbouw, zal ik zowiezo zelf gaan doen. Heb namelijk minstens even veel plezier aan hetzelf uitdenken en bouwen als aan het rijden:) Toch bedankt voor het aanbod! |
kep nog weer een complete 1.8t motor voor je in de aanbieding.
|
Quote:
Kan je wat specifieker zijn? Vw lt intercooler,welk type en bouwjaar? Radiateur net zo. Is deze makkenlijker aan te sluiten/groter dan die van een passat? Hoor ik ook wel eens mensne over. Wil beide zeer binnenkort bestellen namenlijk,maar ze vragen een type en een bouwjaar. |
intercooler kun je van een mercedes sprinter pakken!
radiateur van een seat ibiza cupra 2liter 16v zoek op marktplaats ff een kenteken op, bouwjaar 97 98 ongeveer. liefst wel een orgineel nederlander, import kunne ze vaak niks over vinden. radiateur past perfect en groter past bijna niet. |
Heb liever die van een lt,is vw ;)
Kan je me daar iets over vertellen? |
is het zelfde de vorm en de afmeting. staat alleen een vw loge op ipv een mercedes ster.
|
oke,kan dus gewoon doorgeven intercooler mercedes sprinter?
nog een specifiek bouwjaar of type? |
jep gewoon mercedes sprinter. maar bij de auto sloop heb je de meestal voor een schapelijke prijs.
|
All times are GMT +1. The time now is 08:45. |