Onderste draagarmen van een kever heb je nodig :D
|
Oja de topictitel slaat de plank zooo mis :D
|
Quote:
:D klopt! daar heb ik er ook al één van, moet er nog 1 bij hebben, maar die konden we zo niet vinden bij Martijn.. maar dat gaat goed komen..eerst moet de spijlbus van Barry af.. Quote:
:D :D |
Dit is potverdrie een mooi kubeltje!!!! Strak ding man! Kogelhard of niet? :D
|
Mooi ding idd platleggen en een dik wiel eronder.
Heb evt nog wel een draagarm voor je liggen mocht je er nog 1 zoeken? wielen van midland kan je hier in NL ook krijgen voor een leuk prijsje bij 1 van de adverteerders:D |
even de tussenstand,
vanavond de kübel verlaagt, bij,- en met hulp van m'n maat Barry, waarvoor bedankt! :thumbup: de nieuwe wielen voorzien van rubber, vóór 165/50/15 en achter 195/60/15 we hebben spindels gebruikt van "aircooled"Martijn, en de onderste draagarmen van een kever, met trommelremmen, dit gaat totaal ongeveer een centimeter of 14 naar beneden, en het veert nog steeds prima, :D achter een paar tanden verzet, hoeveel precies weet ik niet, gewoon een beetje fiegelieren totdat het goed zit.. paar "telefoon"foto's.. oh ja.. even een "vóór"foto :) en ná: naast Barry's kübel |
vet:thumbup:
|
Wat ontzettend dik!
Is die luchthapper (of wat 't ook is) achteraan rechts standaard? Is me nog nooit eerder opgevallen eigenlijk. |
is standaard op latere types als het goed is..
dit is een burgeruitvoering, die hebben ook standaard irs.. |
Tering :eek:
Die is mooi geworden. :thumbup: :thumbup: |
:eek:
das een hele verandering....... en een mooie :thumbup: |
wat een dikke bak zo man, ik ben jaloers.
|
:kenny: Gaaf ! :thumbup:
|
echt een super dikke kubel zo!!
|
ik vind nu wel met zwarte velgen en zwarte kap, de witte bumpers een beetje misplaatst. Maar de verlaging is perfect.
|
Echt wreed! :thumbup:
|
Quote:
ik zou ook voor zwarte bumpertjes gaan denk ik... maar wel een mooie update zeg! :eek: |
gaat goed komen..
de bumpers gaan inderdaad nog zwart worden, oud kenteken is onderweg, dus er komen nog blauwe platen op, gele H4's staan in bestelling, en de andere koplamp moet ook nog een koplamprooster op.(zit nu alleen nog maar op de linker koplamp..) er zitten nu ook nog 2 verschillende spiegels op, dus dat moet ook nog.. |
super dik! Succes met alle verdere ideeen...
|
gaat mooi worden kerel,
koplampen geel met kruis? en koplampomlijsting + roostertjes zwart? stickertje op de auto.. met you know when you've been tango'd |
Seauw, die velgen staan er mooi onder! En die verlaging is ook erg mooi!!!
|
Met blauwe platen zijn de witte bumpers wel weer ok!
|
Volgens mij heb je onderhand al meer aan de titel van het project gewerkt dan aan 't project zelf. :D
|
HAJEE.. de man met vette VEEWEE... rijmt redelijk...
Zoals gewoonlijk maak je er weer iets moois van! de kubel van barry blijft ook supervet! |
vette kubel inderdaad! goeie verlaging.
|
:thumbup: :thumbup: super zo!
|
Ik moet een beetje wennen aan de kleur maar ziet die er stoer uit :thumbup:
|
bumpers gisteren zwart gemaakt.
|
Stukken beter!
Wat zijn 't toch een gave bakjes, die Kübels! |
stukken beter, blijft echt cool zon kubel
*edit* tjeezes broodfanaat precies dezelfde gedachte :D |
Quote:
Loop je me achterna te posten Frank? :sly: :tongue: Edit: Quote:
Net bij Herm ook al. :D |
:thumbup:
|
zo, de omruilaktie is ook goed gelukt..
38,- euro overgemaakt, kenteken ingeleverd, en een kenteken met nieuw apk rapport op de mat.. en even een set platen laten maken.. vanavond even monteren, dan is dat ook weer af.. stukken beter dan die gele platen met zo'n nieuw nummer.. :) |
eind van de middag naar Hengelo gereden, want de kübel staat bij mn maat Barry in de schuur, bij ons ligt de straat eruit, dus kan je niet van je oprit af..
nummperplaten even gemonteerd, kwam m'n maat Edwin ook nog met z'n nieuwste projectje langs.. een old school audi 100, da's een stuk beter als ie laag aan de grond ligt.. gele koplampen erin gemaakt, met gele mistlampen.. doet hem ook goed.. daarna even 300 meter naar Frans op de Bult gereden, om te kijken of er nog mensen bezig waren ivm. de meeting.. maar dat was allemaal al klaar daar.. wel even paar foto's kunnen schieten op de grote,- en lege parkeerplaats.. |
is dat de oude audi van stijntje?
|
geen idee. hij was erg hoog toen ie hem kocht..
|
http://www.volksforum.com/forum/sho...09&page=1&pp=20
hmm.. ander kenteken. en ander front, maar das zo over. |
Quote:
just my thoughts :thumbup: |
Wow, die audi ligt flink laag, ziet er ook top uit :thumbup: .
Zwarte bumpers staan de kubel goed, stuk beter dan wit :thumbup: |
Ik dacht niet dat het die van Stijntje is eigenlijk.. die is geloof ik naar België gegaan.
In de gauwigheid valt me ook op dat de antenne aan de andere kant zit.. Wel leuk ding zo overigens! |
All times are GMT +1. The time now is 10:01. |