Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Stel je voor (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=145)
-   -   Lady_Jetta (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=64710)

Lady_Jetta 24-02-2011 20:30

Quote:
Originally Posted by sdi-tje
zit er een deuk in de bumper?

Dat is ook praktisch het enige wat hij aan de buitenkant heeft. Een klein kusje gehad van een trekhaakje......

marcmk1 24-02-2011 20:56

leuke jetta!

waar is de polo?? :confused:

gr marc

Lady_Jetta 12-06-2011 09:06

Ik had zo met de polo geraced dat deze niet meer zo veilig was op de weg :redface:
Polo'tje heeft me nog nooit laten staan en veel plezier van gehad. Was een mooie kleine vrachtwagen want alles werd er ingedrukt! Maar toen de vangrail op de A7 verdacht dichter bij kwam, was het voor mij toch wel een beetje einde verhaal.
Hoewel ik trots was met het polo'tje, wou ik toch wel weer wat groters.

Nieuwe bumper ligt in het hok. Klaar om gespoten te worden. Mistlampjes en witte knippers er in en dan onder de Jetta en dan is ze voor zo ver eerst weer klaar. Als het budget het in de toekomst toelaat: Verlagen en andere velgen en dan vind ik het wel prima.

Als er iemand nog een schroefsetje heeft liggen voor een paar centen hou ik me zeker aanbevolen ;)

Audi1981 12-06-2011 09:23

Nette Jetta ! Ik heb zo'n sedan van m'n zus kado gehad toen ik m'n vriendin net leerde kennen (nu mijn vrouw dus) heerlijke 1.6 automaat was dat. Zalige auto en goeie herinneringen eraan :D:D:D
Ga je de techniek verder standaard laten ? Of staat er al een legertje vrijwilligers met een slijptol en een 16V achter je klaar ?

Lady_Jetta 12-06-2011 10:08

Quote:
Originally Posted by honda1981
Nette Jetta ! Ik heb zo'n sedan van m'n zus kado gehad toen ik m'n vriendin net leerde kennen (nu mijn vrouw dus) heerlijke 1.6 automaat was dat. Zalige auto en goeie herinneringen eraan :D:D:D
Ga je de techniek verder standaard laten ? Of staat er al een legertje vrijwilligers met een slijptol en een 16V achter je klaar ?

Ik ga er niet aan lopen sleutelen. 1300 motortje loopt als een treintje op het tikken van de klepstoters na. Hoop dat dit na nieuwe olie beetje over is. Ik mis alleen wel mijn 5e versnelling die ik in de polo1300 wel had. Gelukkig rijd ik ook niet zo veel meer als in de polo dus valt die 5e ook wel te missen. :)

Dutch_Jetta_GT 12-06-2011 10:23

Hey Girl,

Hele leuke Jetta heb je nu weer, even n ander bumpertje erop zal m goed doen..

Ga je die verstralertjes ook weer terugplaatsen?

Mocht je trouwens de spatlapjes achter weg willen doen, denk dan ff aan mij :D

Lady_Jetta 12-06-2011 10:55

De mistlampjes en witte knippers

Gespoten bumpertje. Nog niet helemaal klaar.

Verstralers komen er weer op.
Mooi herkenningspunt dacht ik zo :D

Audi1981 12-06-2011 15:29

Quote:
Originally Posted by Lady_Jetta
op het tikken van de klepstoters na. Hoop dat dit na nieuwe olie beetje over is

Hopelijk wel, maar een half litertje ATF (automatische versnellingsbak olie) doet wonderen. Gewoon nieuwe olie en nieuw filter, maar een halve liter ATF erbij. Als dat niet helpt kan je je nog eens bezinnen op nieuwe stoters.

Mooi werk met die bumpers en lampen :thumbup:

Lady_Jetta 17-06-2011 06:08

Iemand nog een trekhaakje voor me??? :rolleyes:

Dutch_Jetta_GT 17-06-2011 15:27

Die had je toch al 1 in de voorbumper zitten???? :D

haha, sorry, té flauw inkoppertje

Lady_Jetta 17-06-2011 18:17

Nieuwe voorbumper = nieuwe kansen = nieuwe prijzen :D

Doe dit maal maar een trekhaakje voor de achterbumper

Lady_Jetta 24-06-2011 11:39

Trekhaak gevonden!!! :D

Zojuist andere voor bumper er onder gezet
Zal zo even foto's maken :thumbup:

Lady_Jetta 24-06-2011 12:24

Weer een nieuw neusje ;)

Volgende week met de trekhaak aan de gang

Rampstein 24-06-2011 13:22

LEKKER DING!!!!!!!!!!

..........de jetta dus........met die 4 wielen.........6....incl stuurwiel en thuiskomertje ;)

Lady_Jetta 05-09-2011 14:09

Al weer een tijdje geleden. Toch maar weer een update'je

Trekhaakje geplaatst :thumbup:

Ondertussen ook een golf 1 diesel aangeschaft voor woon- werk verkeer van de vriend. Inmiddels ook al bekend op het forum onder de naam sub-golfje.

Inmiddels hangt hier ook al een gele mistlamp onder.
Afgelopen weekend zijn impreza verkocht, wat wel jammer is, maar omdat het niet echt een gezins auto was, heeft hij toch besloten dat de subaru plaats moest maken voor een Passat variant.

VwJarnoGT 05-09-2011 14:44

Quote:
Originally Posted by Lady_Jetta
Passat variant.

Ook leuk :D

Verder lekker bezig! Top voor een vrouw, zie je niet veel :thumbup:

All times are GMT +1. The time now is 22:48.