![]() |
Quote:
Dat wordt van pomp naar pomp! Waar jij staat te tanken komt mijn diesel weer voorbij :D |
Ha, de mede-VW CarbageRunners gevonden !!!
Wij hebben ook de finish gehaald met mijn GTDtje !! ![]() ![]() ![]() |
Cool!
Ik wil MEER ervaringen horen van de Runners hier van het forum! |
Quote:
Nog paar fotootjes dan... Verslag en alle pix is te vinden op www.deer-hunter.nl - ons mede-team :) Beetje zooi in en rond de auto :p ![]() .. en met de GTD lieten we iedereen achter ons... of euh.. naja, andersom :screwy: ![]() Even tussenstop @ parkeerplekkie langs de kant. Muziekje erbij en feestje ten top ! ![]() ![]() In de bergen toch maar ff de grill eraf gehaald en op het dak voor extra koeling. Gewoon nodig.. ![]() .. en af en toe verlies je ook wel eens onderdelen... ![]() ![]() Stoere jongens ! Hebben de hele rit gereden ! ![]() ![]() Laag? nee hoor... ![]() .. met onze "opdracht" door Polen heen; namelijk verzamel spullen langs de weg: een boomstam van 30cm doorsnede en min. 1m lengte, een stuk sanitair en een oude tv ![]() ![]() aankomst @ Wroclaw ![]() Lekker Pools snelweggetje... ![]() De finish !!! Helaas @ een achterlijk dure locatie... ![]() |
Quote:
Ha, jullie ook hier :thumbup: |
Die boomstam! Dat ziet er link uit! 1x Remmen.... BOEM!
|
Razma; reed jij een tijdje terug met de diesel over CPZ tijdens de circuitdag van DF?
|
Hij zat errug goed vast hoor ! Met aantal spanbanden en over de boom zelf nog een net gespannen (maar zie je idd niet op de foto).
Reacties van mensen in Wroclaw was priceless ! 215 auto's door de stad heen..... met een boomstam... .. in de kofferbak kan ook... en ondertussen ook nog proberen een nieuwe pan verkopen aan die gekke Polen... ![]() |
@ Rene, klopt ;)
[edit] niet op me longboard letten op de hoedenplank... die kwam in de Audi S vanzelf al naar voren toe. Was beetje fail actie :screwy: ![]() |
Losse spullen in de auto terwijl je op een circuit rijdt is nooit echt handig nee :tongue:
Hij kwam me al bekend voor, mooi dat ie de carbage run heeft overleefd:) |
Dit was de tweede editie die hij overleefd heeft :)
Tijdens de 2009 Run zag hij er nog zo uit (Team BeachBoys waren nog de eigenaars..): ![]() .. alleen nu dus in een matzwart kleurtje. Volgend jaar weer ! Zijn de andere CarbageRunners al weer goed thuis ? |
haha cool:D
Henk en z`n broertje zijn ook weer goed thuis, zondag komt hij hier bbq`en dus dan zal ik wel alle verhalen horen van hem. Zij reden in de legergroene jetta MK1 |
Fotootje in Berlijn @ camping.
Wat een ontzettend gaaf ding is dat !!! ![]() |
Dat is inderdaad de jetta van Henk. Hij zei dat ie hem zondag ook meeneemt naar mij :D
|
Hoi Inne :welcome:
Ik reageer wat later omdat wij nog een weekje in Rimini bier zijn gaan drinken :D Het was echt een geniale ervaring, heb echt genoten. Uiteraard heeft onze goed verlaagde Passat het dus helemaal gehaald door het oostblok heen met die teringwegen :) Stuur me trouwens ff een pb'tje over dat bakkie als je wilt. Hier even een kleine selectie foto's: ![]() ![]() Literblikken bier ![]() Boomstam ![]() Teringsnelwegen in Polen ![]() Finish in Wroclaw ![]() ![]() Lip en carterbeschermer/skidplate (hard nodig gehad!) ![]() Arjan en Jenny ![]() ![]() Bergpassen ![]() Afgelegen hotel in Bratislava, wel lekker goedkoop bier gedronken :D ![]() ![]() Kapotte dynamo van Derby (accu's omwisselen zijn we goed in geworden) ![]() ![]() Mooie foto's ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() File bij de Gottard tunnel En dat was het zo'n beetje :) |
@Razma: Goed om te zien dat jullie het ook gehaald hebben! Thnx voor 't compliment ;)
@Gertjan: Erg stoer dat je de run met die extreem lage passat hebt gehaald! Wel lef om zo op pad te gaan :thumbup: We hebben ons regelmatig afgevraagd hoe 't jullie vergaan was, maar toch elke avond/ochtend waren jullie d'r weer :) De jetta heeft zich overigens perfect gehouden, 1x stil gestaan met lege accu, maar voor de rest niks :D. Geert en ik hadden geen plannen voor de terugweg, dus we zijn vanuit Bardolino in 1x teruggereden :rolleyes: We hebbens ons dik vermaakt, beetje door de bergen stuiteren, rookmachine aan in de haarspeldbochten, knakworsten koken in legeroutfit en natuurlijk de super sfeer :thumbup: Ik heb op mijn hyves-pagina een tig aantal foto's + reisverslag staan. |
Gisteren de Jetta van Henk in het echt gezien...en een rondje mee mogen rijden...geweldig! Oorverdovende sirene en dan die diesel injectie erbij....hele straten potdicht van de mist...:D
Veel foto`s en een aantal filmpjes gezien...erg mooi. |
All times are GMT +1. The time now is 18:05. |