jup maar straks wat anders..
|
Zijn 4 remblokken per remklauw bij die van mij :)
Was een behoorlijke doos vol remblokken :D |
kan ook wel.. was even geleden( vorige maand :rolleyes: )
was iig een doos vol ja |
Vandaag een eindtrap/module van de ontsteking vervangen en het probleem is opgelost. Ik heb eindelijk weer een 5 cilinder :D
Na wat kleine dingetjes ook door de apk gekomen. De keuring was al verlopen sinds 23 maart 2008 :rolleyes: Komende tijd lekker wat verder klussen. Alles weer netjes en goed functionerend maken :) |
Even wat foto`s gemaakt van de S6 @ winterlandschap :cool:
H&R veren zijn besteld ;) |
even nieuwe logo voorop lieuwe.. kost een 12 euro
|
Oei... Dat ziet er mooi man...!!!
|
Mooi hoor Lieuwe
|
en ben je braaf gebleven in de sneeuw? :giggle:
|
Quattro + sneeuw = :D
Laatste tijd lekker bezig met het fixen van beunerij bij de S6. Alle kabels van de bobinebrug netjes op maat gemaakt, gesoldeerd en voorzien van krimpkous en tape. Alles lag eerst helemaal kaal, zelfs delen die gesoldeerd waren zat niet eens isolatie om :screwy: Alles weer gemonteerd En een optische upgrade aan de voorkant :D Ook de bekabeling van de radio in order gemaakt, waardoor gelijk 2 andere storingen opgelost zijn :rolleyes: Verder de kicker sub en versterker netjes achterin gemonteerd. |
Netjes Lieuwe :thumbup:
komt helemaal goed met dit schip :D |
netjes,supergave bak:thumbup:
|
Laatste tijd niet stil gezeten. Afgelopen zaterdag flink bezig geweest :thumbup:
- Voor Meyle HD draagarmen - Voor nieuwe ori VAG stabi rubbers - H&R veren geplaatst - Monroe reflex schokdempers voorop - Simons/Jetex 3" uitlaatsysteem vanaf de kat eronder gezet Zondag nog de bestuurderstoel gesloopt en wang @ instap vervangen. Nu nog het leer eens goed onder handen nemen. Voor het interieur heb ik ook al een nieuw setje velours pasvorm matten. Vandaag 3 sterretjes in het voorruit laten repareren. Paar foto van het monster :tongue: Door de vorm van de wielkast lijkt de auto voor een stuk hoger te staan. Hopen dat ie nog wat gaat zakken, anders nog eens een set andere voorveren regelen :) |
Super :thumbup:
De verlaging staat hem heel goed trouwens! |
Staat er mooi bij, lijkt alleen een beetje in de kont te hangen, kan dat?
|
echt een mooie, volle Audi zeg! En wat zal dat gaan. :thumbup:
updates zijn zeker netjes, mooi volop van genieten! |
Chris: Lieuwe zei al dat, dat door de hoog uitgesnede voorste wielkast zo lijkt. Mocht hij niet verder zakken dan komen er andere voorveren ;)
Lieuwe, ziet er netjes uit! Eindstukjes zijn schuin afgezaagd of niet? |
Mooie bak Lieuwe !!!!
|
Sjiek hoor, de verlaging doet hem zeker goed! :thumbup:
|
Vette bak :thumbup:
|
Nette wagen!
|
hee lieuwe voorveren liggen hier wel.. komt ie iets dieper..
staat er mooi bij ouwe.. binnenkort maar even meeten |
Netjes! :thumbup:
5 cilinder zal wel lekker klinken met dat uitlaatsysteem eronder of niet dan ;) |
Thanks voor de reacties.
Geluid is nog vrij rustig. Denk dat ik binnenkort eens wat catvervangers ga maken :) Quote:
Dat lijkt me een goed plan :thumbup: Die veren lijkt me wel wat. |
als de schroefset eronder zit maar eens kieken.
hoe bevallen de rubbers |
Vrijdag wat nieuwe velgjes gekocht :tongue:
19" Sportec met 235/35 Vredestein Ultrac Sessanta :thumbup: Nu nog een schroefset :D |
Dik zeg! Staat erg goed :cool:
|
Sportecs... favoriet hier! Staat hem erg goed Lieuwe!
|
gaaf,die wielen:thumbup:
|
Vanmiddag even in het echt mogen bewonderen, en het staat echt super :thumbup:
|
Mooie wieltjes, staat super zo.
|
Idd erg mooi !!!!
|
Simpele wielen maar staan ontzettend dik!
|
Nice Lieuwe!
|
Nice...!
|
Zonet gespot! Helemaal perfect deze wielen!
|
Thanks :thumbup: Zat al een tijdje te zoeken naar een goeie set.
MTM Bimoto stond ook op het verlanglijstje .. misschien iets voor later :tongue: Nu eerst maar eens shoppen voor een gewindefahrwerk. |
hele nette audi :)
|
ziet er goed uit, een stukje zakken en hij is af!
|
hele nette wagen!!!!
|
All times are GMT +1. The time now is 22:11. |