Neem je nog wat (air)cools mee op je dakrekkie ebutjûh?
|
Quote:
Kerstbomen zijn iig uit nu... ;) |
Uhm ja weet niet, moet nog wat bedenken :)
|
Zal er ook zeker weten zijn,met of zonder VW!!!!
|
Fryske Loftkuolle Volkswein Gearkomst...
Jouw schuld richard met je F.I.V.W Fries In VW |
Kun je niets bedenken met FBVW...daar heb ik namelijk een sticker van op de jetta..
|
Fryske Byienkomst foar VolksWeinen.
|
Ja ik zat te denken aan Fryske Burger yn VolksWein
|
Sjah.. kan ook natuurlijk.....
NAtuurlijk kom ik dit jaar ook weer naar de meeting. Vorig jaar was ik er ook.... maar toen zonder mijn net aangeschafte bus die ff een geknapte distri-riem had.... toen was ik aanwezig in een....jawel...schrik niet... Citroen! (bah.. wat een kl*tedingen... Dit jaar kom ik wel MET een VW...... mijn net aangeschafte t3 enka pickup... met zwaailamp haha.... groeten, Frans |
Quote:
Luchtgekoeld? |
volgens mij was die bus er vorig jaar ook....
|
Damm zou die stoerâh gozer dat ding verkocht hebben dan? D.S.M!
|
Is een blauwuh.....
|
Ja die ja! Is SV nu zonder T3?
|
nee heeft die beige nog.
|
Ik kwam deze net tegen op de keversite. Rete cool vind ik um!
|
damm wie heeft die gemaakt! Die is echt super kicken!
|
O wacht... a reitsma zie ik staan... anton!
|
Quote:
Wordt tijd dattie z'n T2A/B naar de grond helpt, dat high rollers is me maar nix ;) :D Maaruh, netjes werk, complimenten aan anton! |
Vette Flyert!
|
Nog nieuws te melden jongens? ;)
(zag to me schrik dat deze pas op pagina 2 stond :eek: ) |
Jah, is dat parkplatz wel groot genoeg :P
Als heel buge en barste komt om al die decibels te showen dan weet ik het nog niet :S |
Buge en barste?! die decibel idioten willen we er niet bij hebben... je zit toch niet te stangen lunatikje?
|
NeeNeeNee, maar op onze damwald-meeting waren ze ook in grote getale gekomen... (en dan bedoel ik de dB's jah)
|
Ik kom ook! Weet alleen nog niet met welke van de 5......
Misschien met de notch maar dan moet ik eerst ff e.e.a in orde maken, als de 1600 van de kever klaar is kom ik daarmee, maar dat zal wel niet. Laatste opties zijn de jetta of één van de twee golfies! Maar komen zal ik er! (denk stiekum dat het toch maar de notch wordt, heb er al zeker 2 maanden niet meer in gereden!!! :o ) |
Kee dan, keep the topic alive :D
Bien, waarom regel je niet chauffeurs/chauffeuse's voor alle 5?? er is ook ruimte voor watercooled ;) Als idd de Bûge of Barste mannen maar thuis blijven, ook al staan ze helemaal aan de andere kant je hoort ze nog steeds... :mad: |
hehehe zoveel mensen ken ik niet die ik in mijn auto's wil laten rijden!
Misschien komen we wel met 2 auto's, kieken wel ff!! :D |
umm, trailer achter beide auto's dan zit je al op 4?! Je kunt ook meedoen aan de elfstedentocht bdw voor de liefhebber, wordt georganiseerd door de keverclub regio friesland.
|
Nog 6 nachtjes slapen!
|
ikheb definitief besloten om niet te komen.
er moet te veel aan de bus gebeuren. maar ik zie graag de foto's op het forum verschijnen |
Hee Rico,
Is da logo nu nog altiojd niet klaar?? :D :D |
drachten? zit daar ook `n kerk? :D
|
Quote:
hejm weer! |
Quote:
sawinggggggg |
Quote:
In hoeveel kun je allemaal tegelijk zijn?? :p Je kunt ook 's ochtends bij je thuis gaan, en naar de meeting rijden. Die is vanaf een uur of twee ;) |
Quote:
`k ben een fanatiekeling.... ga altijd 2 keer op `n zondag... dus doe dat komende zondag ook lekker :D Als ik kom, dan pak ik na de meeting wel `n kerkje in Drachten :D |
ff een schopje omhoog :)
Wie van de volksforum waterkokers zijn er van plan langs te komen?? Die afdeling moet ook vertegenwoordigd worden natuurlijk! Wat ik weet: Lunatik met aanhang, Ebut, Tommy (+broer?), cabrio16v?, richard en René natuurlijk :p Kan helaas de uitslag van de poll (wie wat gestemd heeft) niet lezen. Kom zelf ook met de Golf, luchtkoeler wordt aan gewerkt ;) |
Ik ook, met de sletta. Misschien komt mijn neef ook mee, en dan rijden we naar stadskanaal om René op te pikken en gaan dan door naar Drachten (logische route...:rolleyes: )
|
@ René: Beetje onlogisch voor ons om via Knoal te rijden! Ga je daar alleen weg, of zijn er meer? Laat het me nog even weten....
|
Ik kom denk ik ook naar drachten, wilde eerst naar vw euro swapmeet maar aangezien ik geen geld meer uit mag/kan geven aan onderdelen moet ik het toch maar niet doen, kan de verleiding niet weerstaan als ik onderdelen zie liggen die ik moet hebben.
Ik kom de waterkokers vertegenwoordigen, de ponton moet nog steeds ff uitgelijnd worden want ik vlieg nu van vangrail naar vangrail en ik wil er niet in belanden, de kever wacht nog op zijn 1600 blokkie dus ik kom met de golf of met de jetta van bob! Het begint om 14.00 uur?? |
All times are GMT +1. The time now is 14:45. |