Zo, vandaag maar even weer een dagje buiten liggen sleutelen, Af en toe een regenbui. Maar dat was wel te doen. Heb nu voren de veren er onder gezet. En morgen zal ik nog even wat moeten spelen met de hoogte. Maar het werd weer donker buiten. Dus kon niet verder :shake:
Een paar foto's van mij dag vandaag :thumbup: Zo dat was het weer even van mijn kant :thumbup: |
Ziet er weer netjes uit Gino :thumbup:
Zien ons de 10de wel he! |
Ik mijn Sebrings een tijd terug antraciet gemaakt:
Je hebt iig een gave gti! |
erg nette mk2 gti 16v ziet er goed uit.
|
bedankt voor de reacties :)
@ Smeerpeer; toevallig ook een foto met de velgen gemonteerd onder de auto? Ik heb gisteren de auto uit laten lijnen :) Nu alleen nog even die andere velgen maken/spuiten. En banden er op :) Dan blijft alleen nog het stationar toerental probleem over. Hopelijk krijg ik dit binnenkort eens opgelost. Foto van gisteren; |
Zo, na een lange drukke tijd vandaag de golf weer eens gepoetst, en wat foto's gemaakt. Jammer genoeg nog geen tijd voor de velgen gehad :(
Ik hoop binnenkort wat tijd te krijgen, Dan kan ik de velgen verder afmaken. Dat was het weer even van mijn kant. Groeten, Gino. |
Mooie GTI!.
|
dankje!!
Vandaag even verder gegaan met schuren van de velgen, Binnenkort kunnen ze in de primer :thumbup: |
Netjes kerel!!
|
Goed bezig....nette originele GTI....achterste wisser misschien nog even plat leggen ??
|
dankje voor de reacties !!!!
Heb alvast 2 velgen in de primer gezet :thumbup: Hoop dat ik zo snel mogelijk tijd heb, om die andere 2 te doen. En dan naafkapjes :thumbup: groeten, Gino. |
Mooie golf en velgjes :D
|
Zo de eerste meeting met de GTI achter de rug.
Ben vandaag al verder gegaan met de velgen. Hier een paar foto's van de GTI op de meeting; Bedankt voor de foto's Limburger :thumbup: Word tijd dat de velgen afkomen. Groeten, Gino. |
Zo nog eens even een melding van mijn kant,
De motorblok lekte olie, en de versnellingsbak. Dus eens de carterpan pakking vervangen. Maar dit hielp niet. Dus na een beetje planning met werk verkeerd. Toch maar begonnen de auto uit elkaar te halen. Vervangen; -Krukas keering -Versnellingsbak keering -Nieuwe koppeling + drukgroep -Nieuwe druk plaat Nadat ik dit allemaal mooi klaar had, 2 dagen met de auto gereden. Is me de Stuurbekrachtiging keering er uit geknald. Binnen een paar seconde de hele olie weg... Toen was ik het een beetje zat met die stuurbekrachtiging. Na een paar PM's naar Breadfan kon ik van hem een stuurhuis krijgen, + kruiskoppeling. Toen nog ff beugels op de sloop gehaald en alles laten uit lijnen. Nu alleen nog achter het stationair toerental probleem komen. Een paar foto's bij het verhaal :thumbup: En als iemand intresse heeft, Dit staat in de verkoopt, De hoezen moeten vervangen worden, En de keering waar de kruis koppeling op komt. Dit was het weer even. Groeten, Gino. |
Fijn dat het gelukt is Gino! Heb je alleszins nog snel gedaan trouwens. :thumbup:
|
Dankje :thumbup: het was ook geluk dat jij dat stuurhuis nog had liggen. Met die kruiskoppelingen er bij. En dat ik deze zo snel kon ophalen.
|
:thumbup:
Sebrings gaan hier vast mooi onder staan! |
Quote:
Die heb ik al een tijdje terug verkocht. Wegens tijd gebrek. Ik ben nu voor een ander setje aan het kijken :thumbup: |
Ben benieuwd wat 't gaat worden kerel.
De Golf stond er in ieder geval netjes bij. Die had iemand goed gepoetst. ;) Weet je al of je zondag ook van de partij bent? Rijden we samen op. |
Haha, ja maar ik moet hem toch komend weekend poetsen. Ik weet nog niet of ik ga ligt ook beetje aan het werk.
ga jij dan op de zaterdag of op de zondag? |
Quote:
Ik ga alleen de zondag. Zaterdag heb ik nog even over gedacht, maar kreeg vandaag alsnog bericht van 't werk dat ik daar verwacht word, dus al zou ik willen, zit dat er niet in. |
Hallo,
Daar ben ik na een lange tijd weer met een update; Heb in de loop van de tijd een nieuwe RVS uitlaat spruitstuk er op gezet. Daarbij nog diverse lekkende keerringen vervangen. En ik zal als het goed is woensdag andere leidingen krijgen van de spinnenkop naar de injectors. Want mijn huidige lekken :( En daar bij nog een beetje aan de audio gedaan :redface: Moet hier nog betere foto's van maken, En nog een beetje afwerken. Dat was het weer even van mij kant. grtn Gino |
Dat ziet er wat beter uit dan dat oude roeststukje van je. :D
Succes met die leidingen! |
hey gino,
als je er nog moet hebben ik heb er ook nog. de benzine leidingen. groeten eddy |
Quote:
die drempels zijn op zich best te doen als je kijkt hoe laag de limburger en ik rijden want in geleen en omstreken liggen ook genoeg drempels je zult alleen af en toe eens wat moeten omrijden om een drempel te ontwijken :thumbup: |
haha ja dat klopt breadfan :thumbup:
@ edwin; Als het goed is krijg ik morgen een set binnen. Zou het nog niet goed zijn dan hoor je wel van me. ;) @ bob; Ja omrijden is een optie. Maar in de verloop van de tijd gaat het nu wel met drempels rijden. Tenminste niks meer geraakt. Ja en ik moet zeggen in Sittard/Geleen. Zijn soms echt vieze drempels :D Deze was ik nog tegen gekomen op de sloop, Toen ik op zoek was naar een lambasonde; |
En dat blokje heb je zeker gelijk gekocht voor de mk2 hè? :D
|
haha, zeker. Even de steunen aanpassen en dan past die er in he :screwy:
|
Jij snapt 't. :D
|
Quote:
Haha, Is het blokje niks voor in jou MK2? aangepaste steunen krijg je er bij :screwy: Die had ik gisteren avond al ff snel gemaakt :D |
Quote:
Heb net vandaag het 2.0 blok opgepikt. :D En heb al 'n V6+2 liggen. :tongue: Ben je al wat verder gekomen met de leidingen? |
Quote:
Ja, die zitten er al op. En de auto loopt weer. Ik had ze met iets behandeld tegen de roest. Moet alleen nog ff over verven ;) Dan is dat ook gedaan. En nu nog een lambasonde uit halen voor te testen. |
leuk autotje, nette gti 16v!
|
Quote:
:thumbup: |
Uitlaat begint al beetje blauw te worden ;)
|
Zo weer een kleine update,
Een setje velgen afgelopen weekend gekocht. Borbet A, Moet alleen opgeknapt worden. Ben al begonnen met de deksels te schuren. :rolleyes: |
Netjes Gino!
Schroef die dingen gewoon onder de auto. Opkrikken dat ding, versnelling d'r in en stuk schuurpapier tegen de rand houden. Met die spaken is dat helemaal geen moeite, ben je in 'n uurtje klaar. :thumbup: |
haha, zeker weten.
Kom jij het schuurpapier er tegen houden? dan zet ik hem in de versnelling :thumbup: |
Quote:
Is geen probleem. Heb 't een tijdje terug ook gedaan. Nog geprobeerd m'n handen tussen de spaken te rammen, maar dat lukt echt niet. :thumbup: |
Quote:
weg vermogenswinst..... :rolleyes: leuke wielen :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 20:49. |