aanwezig in Burgum
|
Quote:
:D |
ook daarbij !
|
Present dacht ik zo...
|
Quote:
we hadden niet anders verwacht, jullie zullen wel weer overnachten in Hallum zeker? ;) |
Hij komt d`r niet in dan sloopt ie weer alles :( en de laatste keer dat ze hier waren kwam de politie zelfs langs :screwy:
Tuig |
Ik hoop echt dat ik er dit keer weer bij kan zijn met de caddy!!!
Hoop deze maand er nog aan te kunnen beginnen dus dat moet lukken hoop ik!!!! |
ben zeker aanwezig,mischien wel met nieuwe auto als alles op tijd klaar komt.
maar heb alle vertouwen. groetjes pieter |
Quote:
Grote kans dat ik tzt een belletje er aan waag die kant op, haha! Vorig jaar niet kunnen reddem ivm de auto, maar voor dit jaar niks geks in de planning dus moet lukken! Uuuuhm, beste Roy. dat was omdat JIJ zo nodig je verjaardag moest geven :D Noemt ie ons tuig! :confused: :eek: |
Ik ben er ook weer bij!
Ik hoop dat dan de auto weer klaar is! |
ook weer aanwezig...........
|
Geen prijs dit jaar?
of is dat nog niet besproken.. |
Quote:
natuurlijk zijn er dit jaar weer prijzen te winnen, begin volgend jaar worden de meest definitieve plannen bekent gemaakt, dit jaar zal het nog groter en leuker uitpakken dus wij van V.A.G Fryslan hopen allen op jullie komst. :thumbup: |
Quote:
Das nog niks man gewoon pliesie, op oudjaarsdag schijnt de ME eraan te pas te moeten komen... Daarom denk ik dat ik met oud-op-nieuw ook in Hallum ben. Wil ik wel eens meemaken! Ook het dorpsfeest trouwens, want dat is dan wéér een dagje voor de meeting in Burgum. Dus de kans is groot dat ik ook hiervoor maar eens een kamer reserveer in Hallum... |
Quote:
HAha hallum altijd gezellig :beer: |
Quote:
Ja zal wel wordt nooit uitgenodigd he :D |
[QUOTE=GerardMkIIVR6]Ja zal wel wordt nooit uitgenodigd he :D[/QU
MOET JE JEZELF UITNODIGEN MAATJE :D |
Quote:
jaja gaan we nou zielig doen, zie het als een meeting kom gewoon langs als je zin hebt ;) |
@ GERARD
Bij deze ben je uitgenodigd. :thumbup: |
hoor ik dat de meeting in Hallum is dit jaar ? :D
|
Maakt niet uit... Ik kom toch wel :tongue:
|
Quote:
alleen op afspraak ;) |
ik ben erbij in burgum..
Grote kans dat ik die zaterdag avond ook in Hallum ben. Hopelijk kan ik nog naar huis fietsen..! Vorig jaar ook nog ff lopen lullen met die lui uit groenlo. Jullie kunnen ook een weekje eerder komen...dan is het dorpsfeest in Marrum. Het buurdorp. Daar woon ik:D |
Count me in :D
|
de ractie's zijn nu al goed!!
|
Genoteerd op www.vwteampg.nl
|
ben der ook weer bij zal wel niet vroeg worden door dorpsfeesten zoals bram al zij :shake:
|
vermoedelijk 2x aanwezig met beide Beetle's (new & old)
|
hier nog nieuws aan het front????
:D |
Ik ben aan het overwegen om te komen, eens kijken of ik nog enkele Belgen zo ver krijg...
|
Quote:
Dan rij met mij mee, misschien dat edwin ook meegaat. Gr Ronnie |
Heb al weer hele goede berichten gehoord :D :D
Als het maar even kan , ben ik ook weer van de partij. :cool: |
dus jong
met z'n allen op naar leeuwarden??? |
leeuwarden? wat bedoel je piet? :D
|
Jups! Wij komen ook!
Heb ik nog 6 maanden de tijd om de GOLF IV te verlagen, en velgen ennuh... nouja! Tot dan:D |
Leeuwarden??? ach maakt ook niet uit ,ik ben er toch wel bij hoor :thumbup: , wil dit zeker niet missen !!!!
|
vagfryslan goes leeuwarden!!!!
13 juni 2010 gaan we het anders doen!!!!!!
Omdat we het land achter de manege dit jaar niet konden huren, hebben we besloten de meeting op een andere locatie te houden. Maar waar??? We kregen toen contact met VW dealer Bourguignon Leeuwarden, en die wilden graag met ons samen werken. Die deal was dus snel rond want wij wilden ook graag met hen samenwerken. Ook zij hebben hele goeie ideeen voor een meeting. Nu kunnen we nog meer auto's ontvangen. We mogen ook gebruik maken van de showroom en hebben we geen last meer van stof..... Meer nieuws volgt maar het wordt in ieder geval een spectaculaire dag! Groeten organisatie VAG meeting Datum: 13 juni 2010 Locatie: Jupiterweg 15 te Leeuwarden Tijdstip: 10.00 -17.00 uur |
Klinkt goed!
|
Topictitel aangepast.
|
Word bij de eerst volgende update op mijn site ook mee genomen! Dit zal in de loop van volgende week zijn...
|
All times are GMT +1. The time now is 18:02. |