Quote:
wat was er nou precies stuk dan? |
Nou hij zei gister dat het waarschijnljk de koppelings cylinder was.
Ga dalijk ff langs want hij zou vanmiddag klaar zijn. Zal het nog wel even laten weten wat het precies was. Ben er wel niet blij mee, dit verwacht je ook niet met zo'n auto he. |
en wat was het nou precies??
|
Quote:
kan me ooit nog zo'n reply herinneren in mijn topic goh die van mij was de helft goedkoper.... Van mij is wel jonger, sneller, vw onderhouden, en ik heb wel garantie :biggrin: of is dit nou flauwer dan jouw reacties meestal zijn? |
wat een bitch comment!
|
Quote:
:biggrin: was ook de bedoeling :biggrin: Edwin doet ook niet anders :biggrin: |
jij ook maar dan met een zaCHHHte G..
|
Quote:
LAMER weet eigenlijk wel zeker dat Edwin's G nog veel zachter is hij komt uit Heerlen dat is ZUID Limburg en ik kom uit Venlo dat is NOORD limburg. Daarbij heb ik geen limburgs accent :biggrin::biggrin::biggrin::biggrin: |
Quote:
@ LinnieTDI: Ik heb hem nog steeds niet trug. @ Adriaan: Dankje kerel je hebt gelijk @ KevinTDI: Misschien komt het zo over, maar het valt wel mee hoor. Enne ik vind idd. nog steeds dat je er wat veel geld voor betaald hebt. Daar had je ook een V5 of misschien wel een V6 voor gehad. En die zijn véél sneller :p Zo nu heb ik jou eens op je teentjes getrapt he :wink: |
btw. omgeving Heerlen he..
en ik heb niet echt een accent volgens mij.. dat moeten we maar eens testen op een meeting wah.. |
hahahaha
valt me op dat de mensen met een golf 1 veel leuker, gezelliger en gemoedelijker zijn dan de mensen die een golf 4 hebben.... ;) |
Quote:
Type mensen he, daarom komt er binnenkort nog een 1'tje erbij :p |
Quote:
dat zal je goed doen :p |
Quote:
en bedankt :biggrin: |
Quote:
Ja, daar moeten we dan maar eens verandering in brengen he.. :) Af en toe beetje discussie moet kunnen he moet alleen niet vijandig worden.. |
Quote:
gewoon geen discussie.....daar is dit forum te gezellig voor :D |
jij bent er ook altijd snel bij he :)
Maar ik kom juist voor de discussie..... leer je een hoop van.. |
Quote:
Waarom moet altijd alles het snelst zijn?? En btw er zijn genoeg mensen met een v5 of v6 die niet kunnen rijden... heb je wat met je auto.....tsssss lachertje aan het stoplicht.....ik zeg BYE BYE :D :D en als we het gaan hebben over de snelweg, oke dan zijn ze uiteindelijk wat sneller, maar goed zijn meestal van die stoepmegolen die dan 200 gaan rijden.....zeker nog 30 rijbewijzen thuis liggen.... :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: |
Quote:
hmmz is wel lang weg dan he... :confused: grote problemen dan? of zijn ze bij de garage zo druk? :) |
Quote:
Ja de koppleingsplaat lag waarschijnlijk ook in 2 en dat met 104000 op de teller. Zou toch niet mogen he. Zeg maar niet tegen Kevin he, anders krijg ik de wind weer van voor :biggrin: |
Quote:
hahah waarschijnlijk zou hij zeggen, tis toch niet mijn auto dus is niet mijn probleem ;) ;) |
of:
"had je maar een V5 moeten kopen...." :p |
Quote:
hahaha ja dat zou ook een optie kunnen zijn ;) |
Quote:
hahaha nee hoor, maar denk reageer eens zo als je op andere topics ook wel eens reageert :biggrin: Nee is inderdaad een lullige reparatie maarja de auto is toch 6 jaartjes oud |
Quote:
JA vind je echt dat ik bitch comment geef?? Ik vind dat wel meevallen hoor. Ik geef gewoon mijn mening. Anders moet je me er maar attent opmaken de volgende keer :) |
Quote:
Ik wil idd. een V5 gaan aanschaffen, maar nog ff sparen |
zou ik meteen voor `n v6 4motion gaan..die `s sneller... ;)
alle gekheid op `n stokje,..... je hebt nu een witte golf 4 toch? leuk spul! helemaal omdat ie wit is,,, ga je er nog andere dingen mee doen? |
Jij hebt dus ook een 1.6 sr, daarom mijn vraagje, weet iemand waar die "sr'' voor staat?
|
en nu de onderkant van de bumpers nog ff in kleur
|
Quote:
Ja zo'n V6 is nog niet te betalen voor mij. Ze zien me aankomen op school haha. Zag er een op marktplaats staan voor 13. Zo'n V5 heb je voor rond de 10 en dat is nog wel te doen. Ben ook aant overwegen. Kan nu wel geld aan deze gaan uitgeven, maar dat kan ik ook sparen en dalijk bij zo'n v5 bijleggen he. Ik mis af en toe toch wel dat trekken van die gti.. en die kleur.. vindt het zelf ook wel wat hebben... misschien volgende weer een witte :) Die onderkant van de bumpers spuiten zal dan ook wel weer wat geld kosten wah.... Zouden idd. wit moeten zijn.. |
Quote:
Geen idee?!?! Dacht eerst ook dat het een 16v is, maar tis een 8v.. Maar post eens wat foto's van die van jou :biggrin: |
|
Quote:
|
|
Nu hebben we al een groene, witte, blauwe, gele en zwarte golf hehe
|
|
ha ha ha inderdaad, wil hem misschien nog wel een beetje verlagen, en de stootstripjes laten spuiten, voor de rest wil ik hem zo houden, hou niet zo die sjappie golfies met heldere achterlichten....
Maarja tijd..... Moet ook nog een kever onderhouden, en heb samen met een vriend van mij een T2 bus gekocht die we aan het opknappen zijn |
Quote:
lamer die van mij is niet zwart... het is Antraciet Blauw Pareleffect das toch net ff heel wat anders :D:D:D |
Quote:
Met de zwarte bedoel ik Adriaan.. met de blauwe bedoel ik jou ;) Heb de jolf trug... 430 euries :eek: , wat een geld. :( Nieuwe koppelingsplaat en koppelingscylinder |
ziet ie een beetje te zeiken over zn kleur...
denk je nou echt dat iedereen weet hoe alle soorten kleuren heten??... lolsz :biggrin: :biggrin: |
All times are GMT +1. The time now is 06:38. |