echt een super mooie auto.
|
ja echt een net apparaat
|
ja dit is echt een super mooie orginele,onverprutste Golf GTI,maar jongens weer nou eerlijk,in het oude topic van deze GTI,is er in 2007 ''slechts'' €5250,-voor deze auto betaald door de vorige eigenaar ......en er is verder vrij weinig aan de auto veranderd behalve een grote beurt en wat onderdelen vervangen... :screwy:
ach ook hier geld weer ''wat een gek er voor geeft''. maar voor dit geld heb ik toch liever een orginele Golf Rallye :D :D |
Quote:
mij doet dat eigelijk niks die prijs.... als ik zoiets zoek en vind de prijs teduur koop ik hem niet denk dat dit wel exclusiever dan een rallye en ja dat stijgt in waarde .... weet nog wat erik de leeuw er toender tijd voor betaald heeft geloof ook niet dat hij van deze auto af hoefd.... denk dat veel mensen hun auto verkopen als ze er een goede prijs voor kunnen krijgen liefhebber of handelaar het enigste verschil tussen een liefhebber en handelaar is dat een liefhebber er waarschijnlijk iets moois voor terug koopt |
Quote:
ja klopt Corné. is de prijs te duur dan laat je hem idd staan ja,makkelijk zat! Maar toch voor dit geld ......... :screwy: ...........dan ''spaar'' ik liever door voor een Golf Limited oid :D en misschien hoeft hij idd ook niet van de auto af hoor,zou idd kunnen, Maar ik zou,als ik de Rallye van mij niet kwijt hoef,zoieso de auto niet eens te koop aanbieden,dat voorop gesteld!!dan zou hij ''via via'' wel weg gaan en/of verkocht worden of van eigenaar wisselen, anderzijds ''alles is te koop'' zeg ik altijd maar! :D of je nou liefhebber of handelaar bent,maakt dan eigenlijk niet zoveel uit ;) het verschil is dat je als ''liefhebber'' er ongetwijfeld altijd iets moois/mooiers weer voor terug koopt ja.tenminste IK wel.... :D :thumbup: |
Quote:
ja dat bedoel ik ik zet het ook pas tekoop als ik iets anders op het oog heb ;) verkoop ik hem dan is mooi verkoop ik hem niet heb ik niets verloren toch :thumbup: |
Quote:
ik heb vroeger ook golfjes 1 gti (in keiharde staat) verkocht voor 750 euro. voor dezelf zou ik nu 5000 euro vragen alles is gewoon in prijs gestegen als ik zo een auto koop in 2007 voor €5250 euro , dan zou ik hem nu (3 jaar later) ook niet te koop zetten voor zelfde prijs. |
Quote:
dat snap ik ook wel! ik weet ook echt wel als je de juiste (oudere,en speciale uitvoering etc ....) VW Golf tegenwoordig hebt,goed onderhouden etc etc etc...... dan is zoiets best wel geld waard! maar wees nou eerlijk een prijs-stijging van bijna 200%!!!!! zonder echt veel veranderd/verbeterd/vernieuwd/etc etc gedaan te hebben aan deze auto...... :screwy: :shake: nou sorry hoor maar geen hond die daar in trapt volgens mij!!ikke niet tenminste! :( sorry maar ik gun iedereen zijn handel en wandel/winstmarge's en noem maar op (dan zijn er wel andere die dat mensen niet gunnen ;) ) ,ben zelf ook liefhebber genoeg,en wil best serieus geld ergens voor betalen,sterker nog ik heb de huidige eigenaar zelf aan de lijn gehad een paar weken geleden ( zie mijn reactie op pag 2,post 37)want een paar weken geleden stond hij ook al op MP, en ik wou best serieus geld uitgeven voor zoiets,maar dit stijgt mij ff boven de pet :( :confused: maar dit is even mijn persoonlijke mening hoor :rolleyes: |
Het heeft er ook mee te maken dat er een nieuwe generatie opgestaan lijkt die niet anders weet dan dat dit de prijzen zijn, en het er klaarblijkelijk ook voor wil betalen? Of ik ben de dinosaurus die bij de oude prijzen is blijven hangen. Dat kan ook natuurlijk :rolleyes: Ik krab iig de laatste tijd wel eens meer aan mijn haren als ik zie wat mensen durven vragen.
@obimaster : ALs je in belgie met 10000 euro gaat zwaaien zullen er weinig zijn die je niet kan kopen. Dus dat komt wel goed. ;) |
Quote:
Je mag sowieso al 2000 euro aftrekken voor de velgenset. Die zijn ook best een knaak waard. En kijk eens naar de investering die je doet als je 'm koopt. Het is geen weggegooid geld. |
Quote:
ik zeg ook niet dat deze mooie Mk2 niks waard is hoor :rolleyes: ,het is idd een goeie (en mooie) ''investering'',alleen wel 1 waar je ook eerst zelf ook diep voor in de buidel moet tasten ;) |
Quote:
|
Wat een prachtige auto! Helemaal met de historie en alles erbij...
|
vindt dit mooier als een rallye trouwens.
laatste tijd zie erg veel rallye,s maar dit zie echt niet vaak en mag het ook wel wat kosten rallye,s zijn ook duur zitten ook bij de 12000 euro iets moois kost geld ook vooral met zo veel papieren werk er bij :eek: echt een super ding :thumbup: als geen projeckt had wist ik het wel ;) |
Quote:
in belgie staan g60 een pak duurder dan in nederland, en zijn ze niet zoveel te vinden, is mijn persoonlijke mening. degene die je hier vind zijn voor veel geld en zijn soms gare wrakken. ik zeg niet dat ik 10000 ga geven voor een gewoone g60 maar een syncro die toch wel zeldzaam is en in die staat is dat mss wel waard. vind ik toch grtjs |
Vind het een prachtige auto. Heel subtiel.
|
zeker zn geld waard. Hoeveel rallye's gaan er weg voor rond de 9-10K. En daar zijn een stuk of 5000 van gebouwd. VAn de limited edition zijn er 71 gebouwd. Als daar al 1 van te koop komt zal die rond de 19-20k komen. Hier zijn dubbele van gemaakt. Dan vind ik 10k niet eens veel. 12-13k zou ik ook nog een goede prijs vinden!
|
verkocht? staat niet meer op marktplaats iig
|
er heeft destijds (4jaar trug) een wite 5 deurs , g60 syncro te koop gestaan in belgie voor 7000€ , was niks speciaal aan , gewoon grijs blauw interieur, en de bbs , elek ramen de rest was hij standaart , maar had ik toen de centjes :wow:
|
All times are GMT +1. The time now is 06:58. |