![]() |
Wat ik raar vindt is dat mijn '98er caddy SDI mijn Otten van kleine 450kg Beladen nauwelijks kan trekken. ( lees ene moment 100km/u andere moment volgas (78km/u)
Net als mijn oude Jetta diesel, die haalde maar net de 85 met die hut erachter En mijn Jetta ( 1.3 uit '83) heel geen last van het ding heeft. |
Quote:
Vrouw/vriendin wat minder bagage mee laten meenemen :D |
Ze was niet eens mee :P
|
![]() Mijn Jetta met ons vouwbakje er achter :thumbup: |
Quote:
aire d vemar's ik kom er wekelijks wel respect om daar heen te knalle mee die combinatie;) |
Quote:
en toch is dat de goedkoopste hier in de buurt, gemiddeld een cent goedkoper dan de tango bv |
Met een vouwwagen gaat het helemaal makkelijk.: :thumbup:
![]() |
Conway C... ? Ik had iig een CONTIKI en die lag erg stabiel achter mijn wagen!
|
|
Quote:
haha dat die caravan nog zo wit is joh :P Komt zeker omdat je nu geen sla olie tankt :P |
![]() Vakantie @ Bakkeveen :D |
Eduard
Ik heb een Touran 2.0 FSI 150 pk gewicht auto:1525 kg.
Caravan is een T.E.C. 400 TK Leeg 910 kg beladen 1350 kg. ![]() |
Dit jaar met onze Burstner club naar Saarburg geweest.
Totaal deze vakantie 1550 kilometer afgelegt zonder problemen. Passat 3BG variant van 2001 2.0 benzine Burstner Club van 1984, 865kg ![]() ![]() ![]() |
2.0 loopt inderdaad fijn voor de caravan.
Heb zelf met de Mk4 m'n schoonouders even naar de camping gebracht. Die hebben een Chateau Nice 435. Ging best !!! |
Heb de caravan al weer in de stalling gezet, helemaal vergeten een foto er van te maken....maar een pd-TDI met 650kg leeg gewicht achter z'n kont is een rappe combi ;)
100 in z'n 5 (ipv 6) op de cruise control :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 17:10. |