Quote:
Deze staat te koop in Leusden, maar heb heb hem nog nooit zien rijden. |
Quote:
Foto's volgen zo spoedig mogelijk Bobby :thumbup: |
165/40 op een 7.5 is wel heel heftig... Twee jaar terug had Arend op de golf 165/45 op een 7.5 en dat was al net aan...
165/40/16 op een 7.5 |
Zoiets als die onderste komt inderdaad 't meeste in de buurt.. lijkt net nog wat extremer dan die bovenste.
|
Quote:
ja, dat ligt helemaal aan de velg. Als de velg een randje heeft zoals op de laatste foto wordt het extra geaccentueerd. :thumbup: |
Ja klopt, dat is echt een wereld van verschil als je nog zo'n opstaand randje hebt.
Maar bij die onderste zie je 't velgbed ook nog, dat is bij de bovenste niet echt. |
Zoals op de bovenste vind ik wel ruig,
maar zoals die onderste dat heeft wordt me te gek. Ook vind ik het niet mooi... Maaaaaar wat natuurlijk niet bij de foto's staatis of er wel lucht in de banden blijft... Ken iemand die 7J had met een 165-40 erop[ en die liepen steeds langzaam leeg :S Da's met een auto die je nooit gebruikt en verdichte RS'n niet echt een optie zeg maar... Niet dat ik de auto pak en bang moet zijn dat mijn banden zo zacht zijn ik mijn wielen verneuk! |
Hallo,
Nou vandaag aantal dingen gedaan en foto's gemaakt :D Zijn geen super foto's en foto's van reflectorbalk en interieur volgen ;) Let niet op ongewassen wagen :) ( ow jah en hij is voor 2 cm en achter 1 cm naar beneden gegaan) woofertje :D De 7,5J met 165/40/16 De 9J met 195/40/16 voor meer en groot formaat foto's zie deze link : http://www.mijnalbum.nl/Album=8UUCQXBR En rest bedankt voor de reacties en banden zijn na 9 dagen pas 0,1 bar verloren! dus is goed te doen :D Groetjes Frans |
Ik ben blij dat jij met zoveel stretch, en zo laag rijdt, en niet ik :D...Mij wat te gek hoor.
|
Quote:
ieder zijn ding toch ;) |
ik wacht nog steeds op iemand die zijn banden van de velg rijdt in een scherpe bocht :D Na al die horrorverhalen (broodje aap?) moet dat toch een keer gebeuren?
Misschien binnenkort! Frans en Ronnie komen er voor in aanmerking :D:D |
Quote:
ja, maar zal ook nooit hard rijden met deze auto, omdat ik ook weet dat het onverstandig is met zo'n bandjes :D Dus zal wel niet zo heel snel gebeuren hoop ik ;) |
Super geworden Frans, wat ligt hij netjes laag.. ook die oranje verlichting is echt nice :cool:
|
Echt mega vet Frans, die extra cm's had net ie nodig. Super gaaf!
|
Echt master franske!!super :thumbup:
|
ziet er goed uit ! :thumbup:
|
Je hebt er echt een dikke Passat van gemaakt, respect !
|
katslaag heerlijk!...en over die aflopende banden. Zal wel wat meevallen. Echt een racer zal het idd niet zijn maar dan nog. Gwn zorgen dat je er iig veel druk in houdt
|
ziet er goed uit,
maybe da ik hem een keer spot als ik in oss ben |
Quote:
Fijn dat jullie aan ons denken, Frans we kunnen ons de hand schudden. Want ook ik wil graag zo laag komen. Gr Ronnie |
dikke sjit!
|
dit is superrr!!
|
vet :thumbup:
|
Ziet echt super bruut uit Frans :thumbup: Nu heb ik tenminste een idee hoe mijn 9j er straks uit gaan zien :D
|
mooi hoor Frans!
|
erruggg mooi franske, hebt hem netjes opgeknapt. en damn goed laag
|
Wereld van verschil, zo laag en strakke banden.
Niet harder dan 160 over een klaverblad nu dan he :D Heb je al foto's van je laatste update? Dit ziet er super uit! |
Erg mooi kerel. Ziet er fijn uit.
Ik ga 165-45-16 op mn 8j's leggen. Een 40er lijkt me minder verstandig :) |
wel erg gestretcht idd,hopen dat ze eromheen blijven liggen:thumbup:
stiekem wel erg stoer:D |
Ziet er leuk uit, al denk ik dat ie recht van voren toch weer wat debiel uitziet met die fietsbanden.
De velgen zijn perfect, net als de hoogte! |
Quote:
Ik denk niet dat je veel van de banden ziet met deze rijhoogte :) |
Zooo dan....... wat een reacties thnx allemaal :D
probeer me best te doen om passat netjes te maken en dan is wel geslaagd En wat betreft de bandjes Hate it or love it ;) En dan nog even een update van de reflectorbalk voor achter Na lang zoeken toch eindelijk 1 gevonden hier de foto's : En volgende week zullen er betere foto's verschijnen van me 35i tje |
Jammer dat er dan weer een nummerbord op moet!! wel weer sjieke update!
|
WOW... da's wel getrokken zeg maar!
Maar wat je al zegt over het lucht verliezen, da's voor mij geen optie dan, want als er geen meeting is komt de auto ook niet buiten. Dan duurt het een maandje voordat ie plat staat! :D Eerlijk is eerlijk, vind het wel vet staan! |
Mooi met die reflectorplaat. Nu nog lichten met witte bovenkant en dan ziet het er echt knap uit.
|
Dat sowieso!
Maar zijn die er voor een Passat? |
Die reflectorplaat is gaaf! Wist niet dat zoiets ook voor de Passat bestond.
|
Staat echt nondeju goed, van 't weekend maar eens wat foto's maken Frans.. dan kan hij erbij op de site!
|
Ziet er gruwelijk dik uit! Gaat helemaal goed komen franske met je passat
|
Vandaag al even in het echt gezien, ziet er puik uit Frans! Erg dikke auto. Idee wat je vanmiddag tegen me vertelde mag ook wel uitgevoerd worden ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 16:51. |