Quote:
Wha, je herkent de woningen gewoon! Maar inderdaad, daar wonen wij dus :D Alles loopt op zich volgens plan. Volgende stap is nieuw plaatwerk zoeken en een hoop laswerk. Maar waarom wil je je ramen eruit halen? Het is misschien beter om dat zelf te oefenen want op de manier waarop je ze eruit haalt, moeten ze er ook weer terug in! |
Deze velgen gaan eronder. Moeten nog opgeknapt worden. Rand wordt gepolijst en binnenkant wordt meegespoten in de kleur van de auto. |
Grondige aanpak en het tempo erin, zou ook niet anders verwachten Twan kennende. :thumbup:
RA's staan mooi onder een grijze. |
Auto blijft alleen niet grijs... hij zal groen worden :D
|
Quote:
Zonde. :D |
Quote:
ja sorry! is een vrouwending denk ik... je bent niet de enige die het zegt... maar ja, ik ben koppig :D |
Gisteren andere stoelen gehaald. Achterbank is nog prima. Dus nu op naar de bekleder:
En ff pronken met de nieuwe tools: - zwaardere compressor gekocht; - lasapparaat gekocht; - (niet op de foto) straalcabine gekocht: deze wordt - as we speak - in elkaar gezet zodat we kleinere onderdelen zelf kunnen stralen. - wel op de foto: Superheld Bobby maar die heeft vooral een controlerende functie. |
geen sprake van recessie hier! goed bezig!
Succes Gr |
Quote:
Thanx, Heb inmiddels gemaild naar jouw tip voor bekleding. Nu even wachten wat het gaat kosten... :) |
Update... :(
Bij het straalbedrijf zijn twee metalen balken op het chassis gevallen waardoor de Golf nu compleet geplet is. Op zoek naar een vervanger dus... Ik baal echt als een stekker. Ik geloof wel dat we eruit komen met het bedrijf want dat is van een goede kennis. Die had het al opgegeven aan de verzekering en zal zeker de vervangende kosten vergoeden. Maar ja, hoop werk helemaal voor niets geweest.. |
pfff, dat zijn geen leuke updates!
Balen zeg, hopelijk vind je een goed exemplaar weer. Succes met het zoeken en de afhandeling! Groet, Gerrit |
Quote:
Ja, ik heb mijn oog laten vallen op de mk1 van Marvin hier op t forum.. heb hem een berichtje gestuurd. Als iemand anders een goede MK1 Diesel weet, die eventueel wat opknapwerk nodig heeft maar verder niet volledig verrot is, dan hoor ik dat graag. |
das balen zeg. Heb wel een mk1 caddy diesel in de aanbieding. Maar die is niet belastingvrij.
|
Quote:
euwig zonde.. weer 1tje minder, vlink balen, heb je tot nu toe alles voor niks gedaan. |
Quote:
http://auto.marktplaats.nl/volkswag...=1#photoGallery Ziet er zo op de foto's goed uit, is wel 'n 5 drs. ...én automatic... |
sjezus das balen.............
Heb hier nog wel een autoimaatbak liggen van een diesel mk1. Voor niks, ofja een krat bier????????????? |
mooi beroerd dit,hoop dat je er idd een beetje uitkomt met dat bedrijf....
|
Quote:
Dat is inderdaad wel een puik karretje! Eerst maar eens bellen met het straalbedrijf en zien wat ik aan schade vergoed ga krijgen.. |
Quote:
MARLOES!!! Dit meen jij niet??? Echt,das balen,oh nee zeg.. Ik weet er te staan mail je wel ff.. Grtz |
je hebt mail..
|
Quote:
en je hebt mail terug! |
Oh wat erg.
Maak ook eens een foto! :redface: |
Quote:
zaterdagmiddag gaan we kijken en dan zal ik eens een foto maken. |
Quote:
Sterkte. Ik hoop dat je een goede schikking kunt treffen met de straler. Hopelijk kunnen er nog delen gered worden. Mocht de mogelijkheid zich voordoen zou ik dan tegen vergoeding nog wat stukken mogen uitzagen? Ik heb nl nog een parafaan nodig en een paar vloerdelen. Ik ben al heel lang op zoek naar een goede parafaan. |
Quote:
Aasgier :D maar als dat mogelijk is, dan mag dat wel hoor... |
Vandaag zijn we gaan kijken naar wat er over is gebleven van Senhor BarnStud... helaas is dit niet veel... :cry: Overigens was het straalwerk aan de auto echt super gedaan, maar ja, daar hebben we nu niets meer aan.
Zie hier de foto: Vanmorgen hebben we wel gelijk een vervanger gevonden en ook aangeschaft dus het halfbroertje van Senhor staat alweer op de oprit. Hiervoor zal ik dan maar een nieuwe topic openen. :mrgreen: Het straalbedrijf heeft alles werkelijk keurig opgelost, dus ik heb geen klachten! |
ik zou gewoon hier doorgaan.. hoort bij het verhaal van de uiteindelijke auto toch?
Ik kan de titel wel aanpassen voor je als je dat wilt? |
Quote:
Nou, ik wil deze ellende afsluiten dus ik begin toch ff een nieuw topic als je het niet erg vindt :) |
mmm de a stijl geknikt!
Zou die nog te reperaren zijn de parafaan - A stijl? |
Quote:
Nee, ik denk echt dat dat niet gaat. Sowieso is de parafaan van deze auto voorzien van wat extra doorluchtingsgaten :D Was dus sowieso al niet goed. Vloerdelen zijn trouwens wel goed te gebruiken nog :thumbup: |
jeemig, dat valt ff tegen!
Dat moet een aardig klap zijn geweest. Beter dat het netjes geregeld is door het straalbdrijf. Sterkte en geluk met de nieuwe aanwinst. grtn yal |
tering,
daar is echt niks meer aan te redden, helaas |
Jammer zeg, na al dat werk dat er al in zat.
En je was nog wel zo goed op weg. Ik heb echter gezien dat je al een waardige vervanger hebt gevonden. hopelijk loopt het daarmee beter af! Suc6. |
Quote:
En voor de lezertjes thuis, dat topic vind je hier: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=61233 |
All times are GMT +1. The time now is 07:36. |