Precies..snap dat nou eens. het gaat toch om de looks... meer niet.... :rolleyes:
|
Quote:
als je alleen voor de looks gaat, kun je hem er toch op lijmen? dan zit hij er even goed op, en ik kan je vertellen dat doet echt veel aan de looks hoor... |
Vast wel, maar je kan 'm ook vast zetten met een bout.. is wat makkelijker als hij er ook nog eens een keer uit moet of net wat.
|
Quote:
Leg hem er dan los op als je bij een meeting de kap open wil :rock: |
Genoeg over veerpoten! Het gaat om de look. Ik zal op een meeting niet quasi stoer met m'n motorkap lafjes open en een verlepte veer er tussen gaan staan, dus mensen zien het toch niet.
Ik ben het er overigens wel mee eens dat het rijgedrag er (iets) beter van wordt. Dat rijgedrag zal me niet zoveel boeien. Een golf 2 die erg verlaagd is zal toch nooit 'goed' rijden, of er nou een stuk ijzer tussen zit of niet. Met die paar kilometer per jaar rijd ik wel rustig dat ik de bochten toch wel door kom :) Morgen gaan we naar de spuitert! Als het buizenwerk een mooi laagje lak heeft zal ik (of Misha... waarschijnlijk Misha.. Misha heb je tijd?) foto's maken. Er zijn inmiddels al 3 pagina's praat en nog geen foto's... |
Precies! het is tijd voor pic's
|
inderdaad golf powur!
|
Foto's!
Vandaag luxe kentekenplaten gemonteerd, de achterbak schoongemaakt, nieuwe einddemper en tussendempervervanger gemonteerd en de rolkooi, buitenspiegels en veerpootbrug achter naar de spuiterij gebracht, het wordt wat... ooit... US stadslichten had ik er al ingebouwd. De zoektocht naar mooie wielen en Sparco kuipstoelen gaat immer voort. Daarnaast houd ik mijn ogen open voor een sportstuur en een zwarte hemel. Dat zijn de dingen die op dit moment voor mij het belangrijkste zijn :) |
Pak dan ook gelijk ff zwarte c stylen. lijkt anders zo raar ;)
|
komt hier helemaal goed furb!!!
ben benieuwd hoe de spullen in hun nieuwe 'felle' jasje zullen staan :thumbup: tot zaterdag he ;) :confused: |
Quote:
Briljant! Zwarte C stijlen zijn net zoiets als benzine tanken in een auto :thumbup: Rick... tot zaterdag... tja... ik hoop het... het is allebei tof! Ik luister inmiddels 24/7 JVT omdat Misha niks anders opzet. Het is wel gaaf, maar ja.. met de collega's is ook gaaf. We zien het wel, ik hou alle opties open :confused: |
Kunnen naar Essen gaan voor stoelen? alleen de sledes.. tja.
Maar je hebt "al" 1 slede toch? Mn collega kent een bepaald iemand die merkloze zwart kuipstoelen verkoopt, schijnbaar voor weinig.. merkloos he. Maar dan zit je nog steeds met die onderstellen/sledes :) Ben erg benieuwd naar de te spuiten onderdeeltjes! |
Quote:
Tenzij het een diesel is! :thumbup: |
Quote:
Breek me d'r de bek niet over open... en toevallig moest het ook nog zo nodig een Belg zijn die dat deed. :chair: |
Martinus,
Die ene slede heb ik geannuleerd. Ik kan er niks mee, hij moest meer verzendkosten hebben en dat was voor mij de ideale mogelijkheid om er onderuit te komen. 1 slede kan ik eigenlijk niks mee. Ik heb gezegd dat ik het er niet mee eens was enzo. Geld terug gekregen en op zoek naar de volgende. Snelste oplossing zijn universele sledes.. maar goed, dan moet je nog een bult werk doen om ze passend te krijgen, dat zie ik ook niet echt zitten. Stoelen mogen ook wel merkloos zijn, zolang het maar een ontwerp heeft wat ik leuk vind. |
Sponsor mij een lasapparaat en ik maak de boel passend voor je ;)
|
Wooow... update!
De rolkooi enzo hebben wat vertraging opgelopen, zal volgende week worden :) |
Lijkt beter zo met die zwarte panelen. Hemeltje blijft wit?
|
voor een echte racelook ook die c stylen eruit en gaten in boren voor gewichtsbesparing.. tapijt eruit.. helemaal leeg trekken
|
Ik heb een gezocht topic geopend naar een zwarte golf 2 hemel, 3 deurs zonder schuifdak. Maar ik heb nog niks gevonden :) Ik zou hem graag willen hebben.
Het is racelook, dus die gewichtbesparing is totaal niet belangrijk. Daarbij vind ik die zwarte stijlen wel leuker. Een zwarte hemel zou het compleet maken. Heeft er iemand 1 in de aanbieding? |
stukje (kunst)alcantara kopen.. voor de luxe racelook
|
Anders ga je naar de sloop voor een hemeltje...
|
Jezus, dat alcantara is echt geen porum... dan zou ik nog eerder een hemeltje spuiten of desnoods rollen.
|
dat alcantara moet je borstelen...dan is het gwn effen zwart...alleen als je er aan zit heb je die strepen weer...
|
Ja dat weet ik Brammes.. maar daar verandert mijn mening niet van :)
|
dan moet je nooit een sportieve auto in de wat hogere prijsklasse kopen misha, 9-10 keer zit het erin
|
Hey furb, klinkt goed dat projectje van jou! Ben erg benieuwd naar je rolkooi, als je hem binnen hebt dan kom ik snel keer kijken man! Mijn witte golf staat nu in Oijen, afgelopen woensdag aan gewerkt en flink kaal gemaakt. morgen heel de dag verder!
Als je keer tijd hebt kom maar langs met Misha om te helpen of te buurte, kan ik meteen de jouwe ff checken!! |
wat wel mooi zal staan is een externe oliekoeler, naast de kentekenplaat..
|
Rob, bedankt! Ik had al van Rick begrepen dat je het allemaal flink aan gaat pakken. Goed bezig! Wanneer verwacht je dat ie ongeveer klaar is?
Alcantara is inderdaad luxe in Range Rovers en dikke Porsches maar toch niet in een Golf 2? De uitstraling van de auto past er mijnsinziens niet bij. Daarbij is deze auto voor mij puur een hobby: ik heb de auto niet nodig maar wil gewoon een beetje hobby ermee hebben. Dus ik ga ook geen duizenden euro's in dingen stoppen waar ik toch niks mee doe. Het hele verhaal moet een beetje (voor zover kan) budgetneutraal zijn, oftewel: wat ik uitgeef moet ik er uiteindelijk ook ongeveer (al dan niet in onderdelen) voor terug kunnen krijgen. |
owk, stukje kunst alcantara op de stoffenmarkt is niet gek duur hoor, paar tientjes..
in de m3's ( staan op dit moment drie bij mijn schoonouders e30, e36 en een e46 :D) en daar zit het ook in.. de uitstraling vind ikzelf altijd top.. |
Volgens mij vertel ik je net dat ik het niet bij een Golf 2 vindt passen. Budget is een bijzaak...
|
Sjonge jonge, zo kan het ook!!
Quote:
Richard, ik vind alacanta niet zo mooi lijken. Ookal valt de prijs mij alles mee. Toch bedankt voor je tip :thumbup: |
Ja zo kan het inderdaad ook, maar volgens mij had Furb dat al duidelijk gemaakt..
als het niet blijft plakken dan moet je het misschien toch wat duidelijker brengen. |
Die subtitel onder z'n naam klopt wel...
|
Kleine velgenupdate voor de winter:
Het spuiten van de rolkooi heeft wat vertraging opgelopen, morgen zou ie dan toch klaar moeten zijn... |
|
ik zeg vet !!!!!!!! morgen irl bekijken :D
|
Lekker bezig jongens!!
Wordt een leuke wagen :D |
:thumbup: :D
|
mooooii!
|
All times are GMT +1. The time now is 11:30. |