Quote:
Hoe bedoel, je glim komt niet echt goed over? Ik denk dat je meent dat je het niet goed ziet, maar in het echt blinken ze toch goed hoor.. :thumbup: Gr Ronnie |
Ziet er goed uit Ronnie, had alleen het naafkapje ook grijs gedaaan !
Ga zo door ! |
Nee ziet wel leuk uit zo met dat zwart maar dat is mijn smaak he, misschien dat er nog wel eens alluminium 6-kant moere op komen en die ook polijsten, denk dat dat ook heel mooi is.
Gr Ronnie |
Quote:
dat bedoel ik dus, op een foto zie je toch nooit goed hoe het er in het echt uit ziet. |
Dat klopt, ja dus allemaal kijken als jullie de auto zien staan hahaha..
Gr Ronnie |
Nou, zit het rubber er al om of niet? :)
|
Quote:
waarom? :back: :lmao: |
Hahahaha ik werk niet met rubber.;)
Nee het probleem is dat de man die mijn de velgen doet klaar maken, dus in elkaar zetten, die heeft thuis wat prive omstandigheden, waardoor het dus allemaal wat langer duurt, maar hij had al twee velgen klaar vandaag, het duurde ook allemaal wat langer omdat elk gaatje opnieuw moet worden getapt ivm het coaten. En waarschijnlijk monteert hij ook de banden en ballanceert hij ze ook. Maar dat zie ik dinsdag wel als ik ze kan halen. Gr Ronnie |
zo vervelend als mensen 2 topics over het zelfde 'project' hebben. dat is verwarrend!
Gr |
Ja klopt vindt ik ook eigenlijk,
Kan niet wachten tot dinsdag avond.. Gr Ronnie |
Morgen avond om half 10 kan ik ze compleet op halen..
Gr Ronnie Dan volgende foto`s.. |
ben benieuwd!!
Gr |
Ik ook ze zullen me wel verwensen met me idioote banden maat..
Hahaha,,ik bel je morgen wel als ik ze heb kom je ff kijken. Gr Ronnie |
Moet morgen op cursus in Arhnem , dus ik heb geen idee wanneer ik terug ben!
Bellen wel! Gr P.s, Wie gaat je verwensen? als je band er af rolt , ben jij de enige die er last van heeft. |
Klopt maar hij moet er eerst nog omheen.
GR Ronnie |
Ja sorry die van 8,5 moet ik jullie schuldig blijven..
Ik moet deze band even ni de gaten houden want volgens mij loopt deze langzaam leeg,morgen vroeg even kijken.. Foto`sss Gr Ronnie |
Ziet er goed uit Ronnie !
|
Ik vind het afschuwelijk, ik zou er niet mee willen rijden met die bandjes :)
|
Ieders zijn ding he Tomkraft..
Gr Ronnie :thumbup: |
Quote:
totdat het midden op de snelweg gebeurd, de macht over het stuur verliest, en een botsing veroorzaakt... weliswaar vergezocht maartoch.. verder wel mooie wielen geworden! alleen zou ik een wat veiliger bandje kiezen.. |
Quote:
Uiteraard :) |
Ieder zijn eigen, inderdaad, maar ik vind het eerlijk gezegd ook helemaal niks.
Lijkt me niet echt veilig, maar los daarvan vind ik het ook niet echt mooi uitzien. Als het gemonteerd is, ziet het misschien wat beter uit, maar dan nog... |
Ja het is gewoon Uber extreem, ik wilde het gewoon proberen, maar waarschijnlijk is het dus toch wat te hoog gegrepen, dus moet ik me wat anders laten in vallen..
Gr Ronnie |
Ben je een beetje levensmoe Ron ? ik vind het ook te je moet wel een beetje band overhouden zou er persoonlijk 185 45 om doen . Gr. Joey
|
ietskes minder tyrestrech.com kijken denk....
|
Quote:
Leuke van die site is dat er vaak losse velgen gepost worden zoals hier boven.... Maar wie zegt dat daar mee te rijden is of dat die banden vol blijven etc. Anyway, staat wel érg getrokken. Ik was denk ik ook voor een ander alternatief gegaan. 165-50 een optie? Al zal dat op een 8,5J denk ik hetzelfde effect geven. |
Ja waarschijnlijk kunnen die 165-4gers blijven zitten. En komen er achter als het gaat dan 165-50 erop te zitten.
Eerst nog even proberen anders 4 nieuwe 185-45-banden erop.. Gr Ronnie |
Dat zou ik ook doen ja.. voorop 165/45 met beadsealer en achter 165/50, heb je iets meer wang wat zich iets breder kan trekken.. dat moet wel lukken denk ik zo, wel de beadsealer niet vergeten ;)
|
Ja even kijken wat Mark zegt misschien zegt die inderdaadt dat het net een beetje meer moet zijn ja dan pak ik 165-50, en zo niet ja dan de laatste optie breder bandje erop.
Gr Ronnie |
Zondag gaan de wielen terug naar die pipo wat mij de wielen gemonteert had dus de randen en de boutjes bedoel ik dan, aangezien ze lekken als de pest. Dus banden er weer af, en dan kan hij zich uit leven op de wielen ik hoop dat ze straks wel lucht dicht zijn.
Gr Ronnie |
Succes ermee en doe de groeten aan mamma loe :D
|
Komt in orde..Bedankt..
Gr Ronnie |
Hey dirty Sanchez!
Schiet toch eens op! we willen resultaat zien! Gr |
Vorige week maandag had ik de wielen naar de velgenboer gebracht zodat hij ze opnieuw kan kitten en luchtdicht maken.
Vandaag even gebelt hoe ver hij was, maar aangezien dat hij al een week met griep in bed lag had hij er dus nog niets aan gedaan. Tsja dan wachten we nog maar even he.. Gr Ronnie |
Hee ziet er leuk uit maar ik denk niet echt dat het veilig is
je zal wel denken weer zon zeikerd :D maar het lijkt mij dat je het hele karkas van de band uit elkaar trekt ?? |
Valt wel mee we zullen het zien de eerste keer dat ik er mee ga rijden..
Dan laat ik het hier zeker weten. Gr Ronnie |
Zow das een Extreme stretch! Dacht dat mijn 165/50 op 7.5j als strak was maar dat valt dan nog wel mee! ;)
Maar mooie wielen hoor. Gaan vast goed staan onder de 2! |
tnx
|
Wow.. dit is echt ziek die 165 op 8,5J :eek: Ik dacht dat ik met mijn 195 bandje op mijn 9J al op zijn verst mogelijk getrokken stond, maar blijkbaar kan het nog gekker.. :tongue:
Wel zeer mooie velgen. ;) |
Je hebt het denk ik verkeert gelezen, aangezien de band wat op de velg zit is indd 165-45-15 maar de velg is 8J breed, op de 8,5J wilde de band er niet op springen, het was net te veel van het goede dus 8J is maximaal, Ik zelf denk dat 165-50 wel had gegaan, maar ik heb gekozen voor 185-45-15 voor de 8,5J velgen, zodat het vanachter de auto toch nog een beetje breed uit ziet.
Gr Ronnie |
All times are GMT +1. The time now is 14:21. |