Effe off-topic: op de parkeerplaats buiten 't evenemententerrein van 't Einser treffen
|
Weer verder met de Einser Golfje's, Jetta's en Scirocco's
|
|
En mijn laatste foto's, die heb ik gemaakt in Autostadt, oke, die zijn dan weer off-topic, hebben niks met dat Einser treffen te maken waar deze thread over gaat, maar die foto's vond ik toch de moeite waard om hier effe te plaatsen.
Dat waren mijn foto's. Grüsse Atze |
Quote:
:thumbup: (Welke kleur groen is dit?) |
Ik zou zeggen lidogroen. Was de enige gewone kleur groen voor dat modeljaar ('81), en zou ik ook zo zeggen als ik het vergelijk met deze lidogroene.
@Atze: tolle Bilder was Du da in Wolfsburg gemacht hast Herr Schröder! Alleen die foto's van dat nieuwe spul (Golf V+VI, new Scirocco e.d.) wat je hier ook geplaatst hebt waren nou niet echt nodig geweest :D (tenminste niet voor in deze thread) maargoed... |
he Atze,
heb je eindelijk geleerd met een computer en foto's uploaden om te gaan?? :thumbup: hehe, geile Bilder jongen:D zie je volgende week wel weer bij de stammtisch, toch?? |
Ha die Sjoes,
Ja, je bent nooit te oud om te leren ( Pssst !!!! ). Stammtisch, " Wen alles jod is waal ". Grüsse Atze. |
Quote:
Dacht ik al. Zo eentje staat hier ook nog in de schuur, maar Manilla komt geloof ik ook aardig in de buurt. Mijn eerste ingeving was ook Lido ;) |
offtopic
arjan, wanneer ga je die nu eens klaar maken??? volgens mij heb je hem al wel een tijdje staan :D |
Quote:
Manilla komt idd. ook in de buurt, maar aangezien Manilla alleen zat op de modellen met de kleine achterlichten (modeljaren '77 t/m '80) moet dit dus wel Lido zijn, want die kleur zat alleen maar op de modellen met brede achterlichten, en dat in de modeljaren '81 en '82. |
Quote:
Deze Franse/Belgische GTI club heeft 2 filmpjes online gezet over hun bezoek aan Wolfsburg en dus o.a. ook aan 't afgelopen Golf 1 IG treffen in 't Allerpark daar. Filmpje 1 Filmpje 2 Filmpje 1 gaat hoofdzakelijk over hun bezoek aan Autostadt en 't museum, en filmpje 2 gaat meer over hun bezoek aan 't Golf 1 treffen, 't treffen dus waar deze thread over gaat. |
All times are GMT +1. The time now is 19:35. |