![]() |
Quote:
ik heb het eerlijk gezegd al 2 keer op foto gezien (duitsers) , hoewel ik het ook al lang in mijn hoofd had de eerste ben ik dus helemaal niet en kans is groot dat der nu nog meer gaan volgen :D |
goed bezig!
ziet er erg netjes uit die PiGo. mvg Mike |
detailke dat vandaag nog aangekomen is :D
|
vandaag verf (volkswagen L091) laten mengen voor de pirelli velgen, had besloten ze toch maar zelf te spuiten aangezien dit toch prullewerk is wat ze liever niet in carrosserie doen
velgen gespoten en nadien terug afgeplakt om de P's te lakken: P's satijnzwart gespoten: en volledig af: de dekseltjes waren ook serieus prullewerk aangezien de pirelli ook terug zwart moest worden, maar tis gelukt :D |
net terug voor een knap staaltje vakwerk dat ze geleverd hebben
origineel (niet-bekleed) gti stuur laten bekleden in zwart leder. deels geperforeerd en deels vol leder afgewerkt met rood stiksel (zoals in golf 5/6 gti dus) en bijhorend lederen pookhoes (met rood sierstiksel) aangezien origineel in kunstleder is bij vw foto hoe het bij aankoop was: ![]() |
Heel erg mooi werk ! :cool:
|
nieuwe grille (origineel vw) voor derin
zag liever zonder verstralers en daarom heb ik deze dus genomen, is van een GTD en heeft extra gat voor lucht door te laten (net voor de oliekoeler dus bij gti) geluk dat ik ze nog op de kop heb kunnen tikken, want zijn nietmeer verkrijgbaar bij vw |
beauty!
|
dat stuur is geweldig,,,
|
Quote:
thx ben der ook wel super tevreden over is eens iets anders dan iedereen heeft :D |
Die wielen zijn schitterend geworden. En het stuur is helemaal top !!
|
heel vet project! :thumbup:
|
velgen zie er weer strak uit (ga die van mij ook maar eens klaarmaken)
en die stuur is ook super |
na een zoektocht hier in de voorraadkasten in de garage eindelijk de Hella koplamp gevonden die ik al zo lang kwijt was
aangezien ik 1 hella en 1 saturnus in de golf had zitten, kan ik dus de saturnus vervangen zodat ik 2 dezelfde erin heb staan :) |
de nieuwe remtrommels voorzien van laagje zwarte hittebestendige lak:
carrosserie zit ik ongeveer aan de helft: maar kheb nog alle tijd aangezien hij na het verlof pas de carrosserie in gaat (maandag 10 augustus) vandaag ook nog wat prullekes besteld bij vw |
loopt gesmeert aldaar :D net project! super...
|
thx
wachten duurt alleen wat lang nu he. 10 augustus pas naar carrosserie voor te lakken is nog lang he, maar betekent dat mijn verlof ook lang duurt he :D |
gisteren nog eens wat verder gedaan:
-spiegels gedemonteerd -ruiten uit de deuren gehaald -voorruit gemonteerd -voorbumper gedemonteerd -frame koelvin gemonteerd (om te stralen) -stoelen eruit gehaald ... alles zuiver gemaakt en gesorteerd wat los lag van de golf kan ik beginnen met de binnenkanten te schuren (buitenkant gaat carrosserie schuren) nu is hem dus gereed om naar de carrosserie te gaan |
vandaag nog de vloermat + isolatiedelen eruit gehaald
gaspedaal is ook terug voorzien van een laagje zwarte verf |
vandaag wat onderdelen gaan zandstralen bij mijn broer
-frame koelvin -nummerplaathouder- -ijzeren lat van aan schuifdak -bevestigingsbeugels en terug in kleur |
nog wat foto's
vuile motor koelvin: oude vs new flappen en bevestigingen: en koelvinnen + motor gepoetst en alles gemonteerd: |
bij het demonteren van vloermat en isolatie weer maar eens een prulletje gevonden dat moest hersteld worden
gaskabel hing gewoon zo in: dus maar naar vw gegaan voor nieuw rubbertje voor erin: 7 euro + btw voor zo een prulletje :-s daarnet nog maar gemonteerd, gasklep reageert nu heel anders: |
Goed bezig !
|
vandaag electrische storing kunnen oplossen die de wagen had toen ik hem kocht
ge vraagt uw af waarom sommigen met hun handen aan de bekabeling komen. enfin, tis opgelost en alles werkt weer zoals het hoort |
gisteren verlaging gehaald en vandaag eronder gestoken
1 schokdemperpatroon is wel kapot bleek achteraf, bijgevolg al maar een nieuw besteld (dat hopelijk volgende week hier is) zo lag hem achteraan als ik nog 1cm draad over heb heb hem achteraf maar wat hoger gedraaid, anders kan de carrossier de wielranden niet meespuiten heb nu achteraan 8cm draad over en vooraan 11cm draad (ligt nu rondom 3 cm tussen kas en band) |
zondagmorgen zijn we vertrokken naar wolfsburg en smiddags aangekomen
veel waren er al weg, maar dat wisten we op voorhand. we gingen dus ook niet enkel voor de golf 1 meeting, maar ook voor al de rest in wolfsburg en omstreken leuke update meegebracht van bij vw: gelimiteerde kinderstoel GTI met stof van golf 5/6 gti (bijhorende auto komt zeker en vast nog :lol: ) en nog wat gti accessoires voor mezelf en ons zoontje :D |
en nog leuk pakketje ontvangen
nieuwe alu kleppendeksel van HTN (Herbst Tuning Neuss) nietmeer verkrijgbaar sinds enige tijd ![]() |
vandaag nog iets gaan afhalen bij autobekleding de geet ==> handrem die bekleed is in zwart leder met rood stiksel (zelfde als het stuur)
|
Bijna alle foto`s doen het niet meer :confused:
How come ?? succes :thumbup: |
zal binnenkort nog wat foto's posten op mijn site in de project topic: www.golf1gti.tk
staat nu in carrosserie voor te spuiten |
zal hier nog eens fotokes posten
is vandaag gespoten en is supergoed gedaan: nu alleen nog tijd vinden om hem terug in elkaar te steken aangezien we met serieuze verbouwingen bezig zijn |
paar fotokes nog:
|
super wim
die zetels rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrr |
doen mij voor die stoelen er ook nog een rijtje rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr bij echt geweldig.
jammer dat je fotos het niet meer doen. word een mooie auto. |
nog wat spul terug gekregen dat gepassiveerd (= geel verzinkt) is :
|
Leuke updates Wim
Gaat er ferm uitzien.... |
Superpuik kleurtje !!!
En die stoelen........kwijl....... |
thx :d
|
vandaag 1e keer vlug gewassen , want lag nog dikke stoflaag op van in de carrosserie:
|
ziet er erg strak uit
|
All times are GMT +1. The time now is 17:49. |