Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Polo 6N, 6N2, 9N en 6R (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=23)
-   -   Polow 6N TDI (Project) (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=54172)

Der Ghopmeister 08-06-2009 19:06

ok dan waar dat? Hopelijk krijg ik er geen een aangezien ik bij die weg werkzaamheden nogal de gang der in had :screwy: :D

mk2 td driver 08-06-2009 20:38

geweldig project dit :)

echt super! :thumbup:

DÁ-BRT 08-06-2009 21:58

@Der Ghopmeister: Nee, die had ik al een paar weken eerder op de A50. Kon nog remen tot 130.... ;)

Die weg werkzaamheden daar waar ik je zag slaan ook nergens op de hele boel is al klaar. Ze moeten gewoon die zooi weghalen.

Der Ghopmeister 09-06-2009 01:54

Quote:
Originally Posted by DÁ-BRT
@Der Ghopmeister: Nee, die had ik al een paar weken eerder op de A50. Kon nog remen tot 130.... ;)

Die weg werkzaamheden daar waar ik je zag slaan ook nergens op de hele boel is al klaar. Ze moeten gewoon die zooi weghalen.

klaar :confused: ze zijn er net begonnen met het uitfresen van het asfalt :screwy:

Lexo 09-06-2009 07:46

Mooi werk Bertje! Wil natuurlijk ook een keer meerijden als het blokje+bak klaar is!

DÁ-BRT 09-06-2009 08:50

@Der Ghopmeister: Ja, dat is waar, maar ik bedoel dat ze bij het knooppunt zover klaar zijn. De rest nog lang niet, maar het wordt er niet slechter op ;)

@Lex: Jij mag Bertje zeggen, omdat je een stuk langer bent.... ;) Tuurlijk mag je mee, je bent ook onderdeel leverancier.. :cool:

Der Ghopmeister 09-06-2009 17:11

ach dat stukje snelweg is niks vergeleken met Hoogeveen zelf :screwy: Denk dat onderhand 75% van de wegen op de kop ligt

martiepartie 09-06-2009 17:32

Quote:
Originally Posted by Der Ghopmeister
ach dat stukje snelweg is niks vergeleken met Hoogeveen zelf :screwy: Denk dat onderhand 75% van de wegen op de kop ligt

Nu de rest van 't dorp nog :D

@Da-Brt;

Gave polo zeg.. ik zou evt. wel zo'n AFR meter willen hebben, kan je mij een PM sturen met de (geschatte kosten?).

DÁ-BRT 09-06-2009 17:54

@Martiepartie: Bedoel je de EGT (of in NL UGT Uitlaat gas temperatuur) meter?

De AFR kan ik alleen maar uitlezen met de laptop via mijn datalogger. (WBo2 / Tech Edge)

76er mk1 09-06-2009 22:24

He achterbuurman , weer met de polo bezig zag ik :thumbup:
Kom binnekort wel effe kijken hoe het gaat . :cheers:

DÁ-BRT 09-06-2009 22:38

Ga slapen man.... ;)

Ik was niet met de Polo bezig, maar met een fully loaded MK1 Cabby van een klant. (dezelfde als van de blauw metallic Caddy Mk1 M-TDI)

martiepartie 09-06-2009 22:55

Quote:
@Martiepartie: Bedoel je de EGT (of in NL UGT Uitlaat gas temperatuur) meter?

De AFR kan ik alleen maar uitlezen met de laptop via mijn datalogger. (WBo2 / Tech Edge)

Ah ok, dan heb ik het verkeerd begrepen. Ik dacht dat je met dit (quote) bedoelde dat je ook een AFR meter in dezelfde stijl wilde maken.

Quote:
Nu alleen nog een extra maken, omdat ik ook graag de AFR uit wil lezen.

DÁ-BRT 04-07-2009 12:35

Status update:

Nog steeds druk aan het zoeken naar een 02S (6-bak) De overige componenten voor de ombouw naar de 6-bak zijn al zover klaar.

De Sachs sportkoppeling moet nog besteld worden, ow ja de aandrijfassen liggen nu bij Technotrans in Veendam om in te laten korten.

DÁ-BRT 14-08-2009 08:10

Een korte update.

Aangezien de ombouw niet iets is wat je in een weekend propt moet de Audi eerst weer rijden. Ik heb een paar kleine las werkzaamheden, de thermostaat moet nog vervangen worden, verstuivers wisselen voor een paar nieuwe, de pomp afstellen, voorpoten met remmen vervangen, uitlijnen en bakolie verversen. Dan kan hij naar de RDW voor het omkeuren. Ik verwacht dit alles na de vakantie klaar te hebben. (begin augustus)

Voor de Polo heb ik eerst een 02A bak van een TDI gepakt en zoek in de tussentijd verder naar een 02S 6-bak.

De Sachs koppeling ligt bij de andere onderdelen klaar, de aandrijfassen en het vliegwiel zijn klaar.

Alleen nog de laatste componenten voor de koppeling (hydraulisch) bestellen.

Binnenkort weer foto's en een actie update.

Johan Fire and Ice 14-08-2009 09:46

hey bert alles goed.

Je blijft er ook maar druk mee he

DÁ-BRT 14-08-2009 11:56

Het gaat. De scheiding is nu zover afgehandeld en kan weer opnieuw gaan beginnen.

Ik blijf altijd druk, maar hoop dat het uiteindelijk wat rustiger wordt als de Polo klaar is.

All times are GMT +1. The time now is 21:45.