ok, ik loop het rijtje ff na. als er nog problemen zijn contact ik je even.
bedankt |
stotteren en inhouden had ik ook. Kijk even of je carb niet overstroomt door een niet afsluitende flotter. mijne verzoop gewoon
|
carb vlotter, tank vlotter? tank vlotter is alleen voor brandstof niveau?
|
carburateurvlotter. Filterdeksel er af, en dan in de carburateur kijken. Als je brandstof ziet stromen, gaat er iets mis.
Maar als je filter erg smerig is, zou ik eerst daar gaan zoeken. |
panne vandaag, na elke 100 meter afslaan. ANWB, je beste vriend, erbij. Compressor op de slang naar achteren. Eerst kwam er niets, daarna een doffe plof ofzo en een scheut peut uit de vulpijp. Propje meuk ergens?
Meteen door naar de dealert gegaan voor eea aan vers spul. Neemt niet weg dat de carb er eens aan moet geloven. |
aansteker uit golf 4 van '98 past wonderlijk schoon.
|
brandstof slangen, filtertje enzo ff vervangen en vlotter met aanzuigbuisje opgeschoond, zat wel bende in de tank zeg.
|
Eigenlijk wel logisch.... de 12V aansluiting is eigenlijk al jaren hetzelfde.
VWB de tank, bij mij zit er een nieuwe tank/ vulbuis en toevoerslangen onder.... waarschijnlijk was het ea na de stillegging niet meer te redden? Ik hoop dat je verder geen problemen meer hebt met je tank/ systeem. Jan :) |
nu ff de Hella nebelscheinwerfer er tegen aan gooien en laten opereren via mistlampschakelaar in dash. Eens zien of me dat lukt.
|
done, gaat te snel dit, straks moet weer een auto bij..... ;)
|
Schroefset besteld: al 4 weken onderweg. Net setje ATS cup besteld 7j x 15"
weliswaar niet met de platste banden (195/45/15), kep flinke drempels in mn straat dus kan niet super laag gaan. |
:postpics:
|
not available yet
|
Nette Jetta! Zeker ook een mooie kleur en goed bijpassend interieur :)
Ben benieuwd wat je er van gaat maken. |
Kunnen mooi naast elkaar staan @ Burgum als je daar heengaat ;)
|
ATS-sen ff gescoord gisteren. Staan hem leuk zal ff plaatje schieten.
Wat heb ik uitgekeken naar het moment van aanlopende achterwielen zeg, begon al ontwenningsverschijnselen te krijgen. Nu nog stukkie omlaag....dat schiet alleen niet zo op. |
heeft even geduurd maar tis binnen:
|
mja, zo moet het worden dus. Misschien voor ietsie lager nog, achter rust ie al bijna op de spatbordrand :thumbup:
|
Mooi Ed! Kom je nou de straat nog wel in? (of uit :D)
|
Mooi man.....
Wielen staan erg vet.... |
Leuke wielen en ook een goede hoogte, goed bezig.
|
Quote:
ja maar moet helmplicht invoeren, zit met mn kop tegen het dak an te bonken :D kan zelfs nog iets lager, geen problemen met drempels hier. :thumbup: |
Quote:
|
super Ed...
|
helemaal super. de combinatie van kleur, velgen en verlaging maakt de auto gewoon "af" groot compliment :thumbup:
|
dakrek gescoord en pluche dobbelstenen voor aan de binnenspiegel!
|
wat ik al zei bij het topic van de lagers; 2 weken terug ging mn rechter voorwiel er vandoor. kep wat plaatjes op mn telefoon, die moeten hier nog even terecht komen.
Zwager lief, was vergeten mn fusee kogel even goed vast te zetten. In de pin op de kogel zit een uitsparing waar de bout doorheen moet. Hij had de bout erin gedaan en het fusee stuk er op later rusten. Dat gaat niet goed komen had ik ondervonden. drempeltje genomen, langzaam aan, en hoppa, wiel klapte er onder uit...helemaal klem in de wielkas. Schrale troost: alleen de aandrijfas was gebroken. De krans in de kineet die de kogels op zn plek houdt was stuk. En dan te bedenken dat 3 dagen ervoor ik er nog 300km snelweg op had zitten .....ppppfffff |
ik zou maar oppassen voor die zwager want volgens mij mag hij je niet echt ;) ?
gelukkig is het goed afgelopen !! gr. Martijn |
zo, dat is een gelukje!
|
Quote:
gebrekkige VW kennis eerder, allemaal goed gekomen. Hij was wel ff geschrokken en dat is een positief signaal :) volgende keer alles ff checken. |
gaaaaaaaaaap, zo bent er weer. zal die pics nog eens plaatsen.
Weinig nieuws, op wat spatlappen na....ding rijdt als een malle. |
:thumbup:
|
Kijk mooie recaro zitten mijn kids ook in alleen dan geheel zwart stof en ik hoor ze nooit klagen over het comfor
mvg JVH |
en het past ongeveen bij de huidige bekleding....nu maar hopen dat hij/zij er niet over heen brokt....mn jet is nogals strak (lees NIET) geveerd ;)
|
Ed nog gefeliciteerd met het goede nieuws he jongen :thumbup:
|
question: hoe monteer ik 16" wieldoppen op een 14" velg.....heb er even naae gezocht maar kon zo 1-2-3 niets erover vinden.
http://link.marktplaats.nl/297586899 @ Hanz, thanx man! |
koppeling is op en de roest vliegt me om de oren.....maart / april klusjes klaren dan.
Kut zout...van mn baas..... |
bumpertjes vers in lak en die lijsten er af.
|
Puike Jettake, zoals je al vermelde: niet te veel aan verspijkeren!
Hij is leuk zo :thumbup: |
geen nood, alles wat er af kan en mag gaat er af.
|
All times are GMT +1. The time now is 06:54. |