Ik heb vandaag m'n auto gewassen en twee deukjes gevonden; dak en linkse achterdeur.. ben benieuwd of die eruit gaan en of ze die van het dak eruit kunnen halen zonder het hemeltje los hoeven te halen... :)
|
ff off-topic vraagje...
Iemand enigzins uit de buurt van Sittard, die zaterdag ook komt? |
Ik heb een buurman met een niet vag die evt wil, kan dat :)
|
Vorige keer was Dirk er toch ook met z'n Ovlov T4? Deuk = deuk = kassa voor die mannen ;)
|
Ben er misschien niet met de cabby :cool:
|
laat em maar komen Ernst. Vol is vol op de lijst
|
Hallo heren ik moet helaas afhaken wegens werk.Gezien de vorderingen van de Tiki en de cashflow die het met zich meebrengt ben ik genoodzaakt dit karwei zaterdag aanstaande aan te nemen. :D
Michael |
Goede reden lijkt me :)
Geen probleem, fijn dat je het tijdig meldt ! |
Anders stuur je Cindy die kant uit :). Haar auto :)
|
mauser zit naast me en zegt: geef mij ook maar op voor die audi. hij denkt dat er vast wel een deukje in kan zitten.
|
Quote:
Was een voordeel als je in de organisatie zit... ;) trouwens mijn Mk 1 stond er toen ook. |
Moet ik nog taarten gaan bakken voor bij de koffie? :D Ben er namelijk rond koffietijd, eerst ff lekker een half uurtje in de kappersstoel zaterdagochtend.
|
Lekker! :D
|
Ik ging er zelf al niet bij zijn aangezien er toevallig nog sneeuw ligt in Oostenrijk
moet ik daar gebruik van maken..... Janneke zou misschien met haar Golf III komen maar deze kan ze niet missen zaterdag aangezien mijn V40 nog bij de schadehersteller staat. In ieder geval heeel veeel uitdeukplezier en ik zie graag de foto's!! |
Joepie, het is bijna zo ver!
|
Quote:
Jep, weg met de deukjes! |
de 32b staat al te trappelen van ongeduld :D
|
2 deukjes gevonden op de bora.... (valt me erg mee!)
|
Die van mij zijn verdwenen onder een laag stof, zand en vogelpoep :D De schoonmaakspullen die ik graag wil zijn nog steeds niet op voorraad :( Heb al een mooi programma voor zaterdagochtend: als ik mezelf op tijd uit bed kan slepen eerst even auto in de wasbox, dan lijkt het tenminste nog wat. Dan naar de kapper, daarna even stekker voor de radio ophalen en die snel inpluggen zodat ik onderweg tenminste eindelijk muziek heb... en dan op naar WW!
|
En wanneer ga je die taart dan bakken? :D
|
Quote:
Ik miste em ook al in het schema :D |
kan de audi pas een week later ophalen dus ik wil me bij deze ff afmelden :( !
gr. Martijn |
ik moet helaas afhaken.
Moet werken morgen ochtend kom als ik optijd klaar ben wel ff langs. Voor de gezelligheid ;) |
Quote:
Rob dan kun je ook vast een deukje eruit laten halen hoor :) |
ik hoop het ;)
|
Quote:
Waai maar gewoon aan, is gezellig. |
Ik ben er hoogstwaarschijnlijk niet bij. Tuintje moet even voorzien van een nieuw grasveldje. (Heb me al braaf afgemeld bij Hans)
|
jammer dat er zoveel afmeldingen zijn, op het laatste moment :shake:
|
Ik ben d'r en wel 'heel vroeg' want ik heb nog zat te doen :)
Maar goed; ik sta dan ook altijd graag vooraan in de file! |
Ik kom mee als meerijder met Arne, maar misschien (als het kan) neem ik de auto van mn vriendin mee, die heeft ook een paar deukjes, wellicht kan hij ook meegenomen worden...
|
Quote:
We hebben een paar afmelders, dus er is plek |
Quote:
Ah gezelli, ik ben er ook vroeg! |
Ik kom zeker. Vandaag het hele dorp afwezen zoeken naar meguiars auto verzorgings producten. Maar helaas.
|
Quote:
Hoe laat ga je rijden, Ernst? Misschien mini-colonne vormen? Zet ik ook ff gele peertjes in mijn kijkers... :D Vroeg me trouwens nog af: moet er nog eerst deurbekleding e.d. verwijderd worden, of gebeurt dat daar? :confused: |
Gebeurd ter plaatse indien nodig. Maar de boys zijn erg bedreven in technieken waarbij het van buitenaf gebeurd...
|
Quote:
Nu ga ik rijden :) |
Jezus wat een toeval Evil: ik ga ook nu rijden!
|
Quote:
De Hema is gewillig :D Ik zou me nog veel liever afmelden nu, jemig wat een hoofdpijn... Ernst is veel slimmer, die verliet het terras op tijd maar ik heb het nog even volgehouden tot vier uur met iets te veel wijntjes :rolleyes: Nou jongens, mijn schema is dus iets gewijzigd, wat betekent dat de versnaperingen ook iets later komen... ik kon echt niet om zeven uur opstaan om de auto te wassen voordat ik naar de kapper ging :screwy: Ik hoop trouwens dat ik mag rijden met dit promillage :cool: |
Was goed en gezellig...
@Heleen: bedankt voor de roze koeken (écht Hema? Nope, echt Appie :D) @Sjampoo: bedankt voor de blauwdruk @Crew/Hans: top geregeld, hartelijk dank! Breng mijn complimenten vooral ook over aan de heren uitdeukers! |
De uitdeukmannen bedankt!! Echt netjes gedaan!
Jammer dat niet alle deuken er niet uit gehaald konden worden. De Volksforum crew bedankt voor het regelen. En alle andere bedankt voor de gezelligheid. |
All times are GMT +1. The time now is 19:40. |