Whahaha, oke oke, die had ik al eens doorgelezen, maar geblokt uit mijn hoofd. :D
dank u voor deze verduidelijiking van je ergenis :D |
Dacht aan hetzelfde topic ja...simpele ziel als je zo in je 'eigen' topic reageert..
Bij mij een soort van irritatie...woorden als...'ut=het...un=een...men=mijn..vin=vind..as=al s..ur=er' Na 3 regels ben ik het dan al zat om nog verder te lezen... |
Quote:
hahahaha ik kwam bij jou al niet verder dan anderhalve regel :D :D |
mijn ergernis is egon :D
hij heeft een 76er gti ik een 83er :tongue: nee verders goed forum. er zijn altijd wel threads waarvan je denkt :screwy: . dat uppen ja dat is me ook wat, ik zie maar zo; OMLAAG met die prijs! :) |
Quote:
hallo knedel ik heb ook een 83er golfje een hoor :D :D :D en idd het oudje staat nog steeds in de garage.. |
bedankt Molle :thumbup:
|
mijn ergenis is een moddereter die niet weet waar die over praat!! (en denkt dat ie alles weet)
of antwoord geeft(op een niet moddereter manier) ma zelf niet in gaten heeft door koppigheid dat het topic zo kapot gaat....zo iemand werd op het vwforum weg gejoeld ma hier word ie binnen gehouden! |
mijn ergenis is mensen die geen namen durfen te noemen, en zich verschuilen achter het groene gras van de buurman.
:D :D :D (edit , durfen of durven??) |
verraders noemen namen ;)
of ze wissen post zonder enige aanleiding;) |
Quote:
Ik word een beetje moe van iedereen die zelf ook geen schoon straatje heeft en loopt te brullen hoe het allemaal moet. Je hoeft niet te volksforummen hoor, het is niet verplicht. Het is een gratis dienst en je kunt ook gewoon naar andere sites als je het niet bevalt. |
Quote:
dus daarom topic opgeschoond.. |
als je ergens moe van bent moet je na bed toe;)
ik doe gewoon waar jullie ook goed in zijn ;) andere sites ben ik ook te vinden, ben niet afhankelijk van deze site, ma vind het zo jammer dat het ook hier stuk gaat!! |
Quote:
nee niet d@@rom! en dat weet je zelf heel goed.. daarvoor had je me geen prive bericht hoeven sturen!! je verpest het voor jezelf jij |
Quote:
Andersom vind ik de simpelheid van het antwoord 'gebruik de search functie eens' ergelijk. Dan heb ik het niet over vragen die voor de 10000000000000e keer voorbij komen (waar ik trouwens ook van denk, leef en laat leven, als je het een domme vraag vindt, antwoord dan niet, je postcount op Tjaap niveau krijgen is niet het belangrijkst op dit forum) Ik heb het dan over goede vragen door iemand die hier al lang leest en ook soms nog wel eens post. Als je zo goed weet waar je het antwoord kan vinden, post dan het antwoord, is de TS snel geholpen en iedereen tevreden. |
Quote:
prive bericht staat niks spannends in. maar nogmaals je hoeft hier niet te komen... of solliciteer ( mischien vloeken in jouw kerk) naar een baantje als moddereter hier :thumbup: |
waarom val je me der dan mee lastig? om een goed voetje te halen!
ik kom hier voor andere dingen, daar heb jij niks mee te maken;) baantje als moderreter? ha ha.. moet ik hier nog antwoord op geven.. ik zal er weinig meer aan vuil maken, ma ik vond dit topic top... dus mijn ergenis weet je nu. jij ;) |
Willen de beiden Richards hun vete per pb doen aub, jullie vervuilen elk topic :)
|
ik heb geen vete!! ma ergenis ;) da,s toch het goeie topic.
|
Quote:
ik erger me aan mensen die denken dat ze invloed hebben op het voortbestaan van dit forum... :) (@ richard-polo: je bent niet echt een sfeer-verhogende-vogel momenteel, maar misschien interpreteer ik je posts verkeerd) |
Quote:
Dit gaat over algemeen, jullie plegen weer een topic hijack, probleem lijkt me duidelijk los het op via pb aub. Of is het echt zo kinderachtig? Kijk dat jullie elkaar niet mogen lijkt me duidelijk maar bel dan of spreek elkaar eens aan op een meeting ipv dit kinderachtige gedrag op een forum. |
Quote:
:fingered: |
je hebt volkomen gelijk!! sorry daarvoor is niet mijn bedoeling om beterweterig over te komen!
ma dan als volgt. er word geroepen dat er afgunst is, ik ben net zo klein als van velsen! en al; dat kinderachtige gedoe! wie is er dan kinderachtig? ik ken de andere naamgenoot niet ma mij en vele andere valt gewoon op dat hij ma roept zonder na te denken en dat word wel getollereerd!! dus ik heb ook geen vete alleen ik mag hem indd niet vanwege z,n uitspattingen op dit forum!! en soms andere fora,s ma daar komt meneer al niet veel meer door die ongein!! aan kamei! ik ben ten 1ste geen vogel laat dat voorop staan!! ;) jij toch ook niet of wel! ik ben heeel anders dan hier over me gedacht word ma ik probeer gewoon mee te doen met de meute... als meneer dan een prive bericht stuurd staat er niks nuttigs in, wat moet ik daar dan mee? dit forum staat vol info wat mij aantrekt en daarom kom ik dus hier, dat ik dan af en toe die rare uitspattingen doe ligt mede door die andere naamgenoot.. zal proberen me voortaan wat beter in te houden!!! |
Ik erger me aan mensen die ma gebruiken ipv maar..... :tongue:
|
Quote:
had beloofd om niet meer te reageren, maar dit is zo onzin.. door een andere auto's ben ik actief op andere fora. welk forum bedoel je? vw forum.. nee dank je polo forum.. heb al lang geen polo meer lupo forum.. nee ook verkocht passat forum.. ook al weg andere fora ben ik gewoon actief en blijf dit ook doen. Je wilt gewoon rellen en ben je 1 keer tegen het lijf gelopen op een meeting of moet ik zeggen heup.. sarcasme is iets wat je niet kan hebben en schijnbaar heb je iets te verbergen want je voelt je altijd zo aangevallen. wil het best eens in de lijve uitpraten, en ik absoluut niet de beroerste voor. Pm staat de reden in waarom ik je berichten heb verwijderd, net zoals die van mij. dus liever deze discussie naast het forum verder voeren, Pm me maar voor mijn adres.. je bent welkom |
je vergeet er 1. corrado forum kom je ook altijd plagen!!
wat moet ik in godsnaam met je adres? ik heb je adres van de audi klinken ;) en je lult of liegt! ik heb je nog nooit ontmoet, dus ook niet m,n heup(waar dat weer op slaat mag joost weten!) ik heb niks tegen jouw! ik moet je gewoon niet! dus wat nou sarcasme? ik reageer gewoon op jouw onzin ;) wat heb ik volgens jouw te verbergen? sorry hoor ma dit is dus wat ik bedoel met die moddereter!! (waarom reageer je dan op topics in het corrado forum? rijdt je corrado? Ow ja als ik wil rellen merk jij dat als 1ste, dus nee ook geen rellen. jij wilt graag dingen horen die je denkt.. :screwy: |
Quote:
met sfeer-verhogende-vogel, (wat trouwens uit de NL film "Simon" komt, echt een aanrader!) bedoelde ik dat gekissibis( :D ) niet meehelpt aan de sfeer hier. Maar mij zal je niet horen oordelen over 1 van jullie 2, want ik ken de geschiedenis niet. |
Zal wel aan het weer liggen, het is tijd voor de zon, dan zijn ineens alle depressies verdwenen :)
|
indd :) hier regent het wel!
|
Quote:
Hier ook maar ik houd de rolluiken gewoon dicht ;) |
Beetje jammer hoor deze discussie. Zou zeggen los het op via pm. Want zoals al aangegeven is dit niet echt sfeerverhogend!
|
Quote:
Inderdaad iedereen is er helemaal klaar mee, nu weer ontopic! Dus ergernissen waar we misschien iets mee zouden kunnen doen. |
jongens ga samen een pilsie drinken en dan is het allemaal weer goed....
me kaar de kop inslaan word al genoeg gedaan, we hebben toch allemaal de zelfde hobby.... |
Quote:
Ja dat moet ik ook vaker doen!! ;) |
Ik erger me aan mensen die toch nog even snel net voor je neus de rotonde opduike, waardoor je volop in de ankers moet.
|
graag gedaan Ruurd ,
|
:d
|
Quote:
Whow gast serieus jij hebt issues, misschien omdat je zo klein bent ofzo, dat je daarom zo fel in de verdediging springt. Dat bedoelde Lange Richard met dat hij jou tegen het lijf/jij tegen zijn heup gelopen had, omdat je niet veel groter bent.. En maak eens niet zoveel typfouten, ik snap dat van toets naar toets springen niet zo makkelijk is, maar dan nog.. Maar in godsnaam doe eens niet zo vijandig en ben niet zo snel op je teentjes getrapt, ik snap natuurlijk omdat je zo klein bent dat mensen je over het hoofd zien en al sneller op je teentjes gaan staan, maar ga dan gewoon een rondje om met je kruiwagen, of ga vissen bij de buren in de vijver ofzo.. Ik snap dat Lange Richard vaak betweterig doet, zie mijn onderschrift maar reageer en dan op met een grap ipv zo geirriteerd te zijn.. :redface: |
Quote:
Nou, dan erger ik me aan gemeente Enschede, die gewoon een bord bedenkt zodat fietsers op de rotonde links-om en rechts-om voorrang hebben. |
Zoo!!!! In plaats van ma beetj te schreeuwen, nog n velg gepoleist :) !!!!!!!!!!!!!
Ik tel eerst tot 10 als ik me ergens aan erger. Gisteren had ik 11 seconden lang een bumperklever in een woonwijk achter me rijden. Aangezien ik geen Berlingo van de zaak heb kan ik niet met 40km/h over drempels heen stuiteren. Bij 12 seconden kleven heb ik de auto stapvoets over elke drempel gereden en ben op het midden van de weg gaan rijden. Passeren= No way.. Bumperklever 100X meer geergerd dan dat ik eerst was = Hell yeah! |
Quote:
En misschien had hij een reden dat hij dat deed(zwangere vrouw iemand overleden ....) :screwy: :shake: Lekker kinderachtig gedrag Michael |
All times are GMT +1. The time now is 23:08. |