Ronnie,
als je iets van frietenwagen wil hebben oid, ik heb nog een adresje daarvoor. Ik heb hier thuis ook nog een tapinstallatie (met buffet) staat, weet niet of daar interesse naar is? Bier per vat kost ook niet al te veel (bij Schramovski bijv.). |
zou geen bier gaan tappen, meeste mensen moeten nog rijden. dan heb je ook nog eens een probleem als je met al die vatten blijft zitten.
|
Ja daar geef ik Jan-Jelle gelijk in, kunt het beter op frisdrank houden is beter voor de beurs en voor de rijbewijsen van sommige..(denk ik dan toch)
Gr Ronnie.. |
Dat geef ik jullie gelijk in.
Mijn moeder kwam met dat idee :P Zei dat dat wel iets was voor de bijrijders. Maargoed, niemand die het erg vindt lijkt me (geen alcohol). Gaat immers om de gezelligheid. |
Quote:
Dat is niet erg , Brand bier heb ik jaar of 6 voor gewerkt (voor dat het van Heineken werd) ook vaak in Wijlre geweest ... :thumbup: niks mis mee :D |
Zal ook van de partij zijn. Als het inderdaad in Sittard-Geleen is, kan ik mijn 3e auto er ook nog heen duwen :D
|
Zal inderdaad het Fortuna stadion worden.
|
Cooltjes :thumbup:
Wij zijn in iederval van de party!!!!! Kan ik wel waarderen zo'n aktie....... |
loat goan manne,cool bij fortuna stadion,dacht ik al jaren geleden aan en ideaal voor een sprint te houden ma ja daar krijg je natuurlijk niet de vergunning voor en de rest....ben benieuwd dan wanneer het gaat gebeuren........ik ben erbij iig
|
Ik ben er ook bij! Is tenminste niet zo ver rijden zoals daar in Friesland/Groningen.
|
Voor mij gaat m dat dan niet worden, is alsnog 120km enkele reis...
|
Quote:
Lijkt me ook... met het politiebureau op een paar meter afstand. ;) |
Iemand al enig idee voor een datum? :rolleyes:
|
Lees net op vw-forum dat er komende zondag( 15 maart) om 13.00 uur een kleine meet en greet is bij het fortuna stadion, verzamelen tegenover sparkles vuurwerk op de kleine parkeersplaats.( Oslostraat)
Nog meer mensen met interesse?? |
Denk wel dat ik van de partij ben !
|
Misschien dat ik ook even langskom...
|
even wat info over die Tap waar over gesproken word.
als je bier wilt gaan schenken moet je ten eerste al een drank vergunning hebben en nog een vergunning bij de gemeente aanvragen of het daar wel mag in het openbaar. Die je niet gaat krijgen als het een parkeer plek is of andere openbare plek.... Gr jeroen |
@jeroen doli
het is beter om geen bier te schenken. aangezien de meeste moeten rijden dus zou die vergunning niet nodig zijn.. @ronnie is er al nieuws en ben je al bezig met het organiseren. en als je een beetje hulp nodig hebt roep je maar. gr egon |
Tjsa nu zondag is er vanaf 13:00 een meet and greet georganiseerd door TCZL, ik ben eens benieuwd of daar wat op afkomt en als daar al een beetje opaf komt dan ga ik eens verder met mijn eigen Meet and Greet.
Gr Ronnie |
Quote:
Ey Ron, Ik heb de meet and greet niet georganiseerd! Iemand van het vw-forum kwam hiermee dus ik heb gewoon gekopieerd wat er werd gezegt :tongue: Maar aan je reactie te zien zul jij ook kome?! |
Ja denk dat ik wel probeer om langs te komen als ik niets te doen heb..is een thuis wedstrijd he..
|
nou als het mee zit, en mijn einser een beetje lager ligt en de bekleding er ook weer in zit. dan zou ik ook eens een poging wagen om er heen te koetsen..
|
gewoon fortuna stadion aanhouden of mij even bellen.,.,
|
Quote:
als het een beetje mooi weer is gaat mijn vrouw en kindje eindelijk eens mee kan ze eindelijk jou auto eens in het echt bekijken ronnie :D ze vind hem echt tof. maar daar hadden we het al eens over gehad.. en als het weer wat minder is meen ik de hond wel mee :tongue: en je krijgt er nog wel een belletje of sms over groeten egon |
Oke hoor komt in orde
|
sine me up voor een meeting in limburg!!
weet iemand toevallig of die meeting in oploo dit jaar ook nog komt? die was vorig jaar ergens in juni en vond t super daar!! (k) stephanie |
de meter staat al op 44 :D kom maar op met die stemmen !
hé ronnie vanaf hoeveel stemmen gaat het feestje door??? groet frank :edit: 45 :D |
Vanaf een man of 70 hahaha dan ga ik eens echt verder met zoeken maar dit is al goed genoeg hoor..
Gr Ronnie |
Denk dat je zo aan de 70 man zit Ron.
Meeste mensen nemen ook nog vrienden/kennissen mee die niet op het forum zitten. Al een eventuele datum in gedachten? |
ik ben ook zeker geinteresseert!
|
hoe zit het met de aanmeldingen op andere forum`s
zijn er genoeg om een meeting op te starten??? |
Hoe staat het ervoor met de Limburg meeting?
Als die komt ben ik van de partij! |
Ik ga binnenkort even kijken welke datum vrij is. En dan ga ik eens beginnen met een flyertje te maken..
Maar eerst even mijn eigen wagen regelen. Gr Ronnie |
Ik kom ook even kijken.
Samen met T.C.Z.L. Zal alleen geen vw bij me hebben maarjah:P Ik denk als iedereen wat ik en T.C.Z.L kennen komen zit je al over de 70man heen en dat zullen ongeveer 40auto's zijn. |
Ik ben ook van de partij!
|
Quote:
en dan wel met de corrado he! |
en zijn er toevallig al updates:D
|
ben ik inderdaad ook wel benieuwd naar :rolleyes:
Word tijd voor een datum in de agenda |
Quote:
Yep! |
Ik ga denk ik de meeting ergens na 8 augustus houden aangezien ik dan weer terug ben van vakantie.
Ben nog flink wat dingen aan eht na vragen en aan het bekijken.. Gr Ronnie |
All times are GMT +1. The time now is 07:15. |