Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   Bekende Scene VW Golf 2.8 VR6 Showcar Airride Carbon (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=51108)

GerardMkIIVR6 02-02-2009 19:43

Quote:
Originally Posted by Lennart
In de wandelgangen zegt men dat hij dit jaar gewoon wil gaan rijden :)

Ja heb ik ook gehoort.

jarnogti 02-02-2009 23:08

ik vind het een prachtige kar ,maar zie kiever een auto met een beetje gebruikssporen mar goed dat is ieder zijn eigen smaak ,maar hij verdiend wel respect met zo,n auto :thumbup:
gr jarno

golfvr6 03-02-2009 08:53

classicline ,ik krijg geen natte dromen meer,ook niet van een auto.

Miss dat jij dat nog wel hebt,maar dat zal wel met volwassenheid te maken hebben.

Hoofdzaak is dat iedereen zich vermaakt ,en ja dat kan ook met een setje wielen en een supersport setje.
Maar dat z,n gast niet in zijn auto rijdt ,vindt ik gewoon wazig.

Bedoel je koopt toch ook niet een zwembroek ,om er alleen maar op het strand te paraderen

classicline 03-02-2009 08:59

Quote:
Originally Posted by golfvr6
Meneertje classicline ,ik krijg geen natte dromen meer,ook niet van een auto.

Miss dat jij dat nog wel hebt,maar dat zal wel met volwassenheid te maken hebben.

Dat denk ik ook ja :thumbup:

Tjeerd 03-02-2009 09:52

De eeuwige discussie over trailerqueens. Ik heb zeker respect voor die jongens, maar het is niet mijn stijl, ik wil graag rijden. Punt is wel dat je met sommige modificaties de weg niet eens meer op mag zonder een uitgebreid bezoek aan de RDW, ik kan met voorstellen dat dat ook een overweging is voor enkele trailerqueen bouwers.

GerardMkIIVR6 03-02-2009 09:57

Quote:
Originally Posted by Tjeerd
Punt is wel dat je met sommige modificaties de weg niet eens meer op mag zonder een uitgebreid bezoek aan de RDW, ik kan met voorstellen dat dat ook een overweging is voor enkele trailerqueen bouwers.

Dus waar bouw je die auto dan voor :D

Zweiter 03-02-2009 10:32

omdat ze het bouwen/puzzelen leuk vinden en het resultaat graag laten zien.

budget is natuurlijk belangrijk, maar ook de 'rijdersauto' van Roy Koenen 'heeft nogal wat euro's in zn bek'... Vind je het rijden leuk, of bouw, puzzel je graag naar een -voor het oog- fantastische auto? Dat is ieders persoonlijke keuze...

emphasercaddy 03-02-2009 13:30

bij deze auto van martin is alles maar dan ook alles tuv eingetragen.
dat kunnen de meeste niet zeggen.

Vains 03-02-2009 13:57

Quote:
Originally Posted by emphasercaddy
bij deze auto van martin is alles maar dan ook alles tuv eingetragen.
dat kunnen de meeste niet zeggen.

Weet je dat zeker? Dan mag je mij eens vertellen hoe je een wagen zonder ruitenwissers door de TÜV heen krijgt :rolleyes:

jarnogti 03-02-2009 17:10

het komt er op neer dat dit ,een eindeloze discussie is pffff :thumbup:
en 1 ding kom je niet omheen dat ding is gewoon rete strak en rijen of niet lekker boeiend :thumbup:

GerardMkIIVR6 05-02-2009 11:17

Maar het klopt wel dat ie de auto voor het laten zien heeft gemaakt en nooit de intentie heeft gehad om erin te rijden want hij staat immers te koopt :D

Richard 05-02-2009 11:39

als je een rijdersauto wilt hebben kies je toch al geen vr6..;)

GerardMkIIVR6 05-02-2009 11:45

Wel als die in een 2 hangt :D

De Pul 05-02-2009 11:50

wil niet veel zeggen maar volgens mij dwalen we flink af... het ging erom dat die auto te koop stond,immers??

patrick 86c 06-02-2009 18:13

I Love Trailerqueens..........

GerardMkIIVR6 06-02-2009 18:16

Quote:
Originally Posted by patrick 86c
I Love Trailerqueens..........

Dus jij wil ook een supermooi wijf die iedereen nakijkt maar jij niet neukt :D

richard-polo 06-02-2009 18:22

wat een vergelijking!!!!

emphasercaddy 06-02-2009 19:39

Quote:
Originally Posted by Vains
Weet je dat zeker? Dan mag je mij eens vertellen hoe je een wagen zonder ruitenwissers door de TÜV heen krijgt :rolleyes:

ja dat weet ik zeker,ik heb zijn auto papieren gezien waar staat beschreven wat er allemaal veranderd is aan zijn auto. :thumbup:

shooter 08-02-2009 09:39

Mijn mening: mooie strake golf3 niets aan op te merken, knap gedaan en niets dan respect.

Zo ook de vw die er standaard uit zien en waar technisch veel aan gemod is.
Zo ook de compleet originele vw's.

Ieder benaderd deze passie op een andere manier, de een kan zijn ei kwijt door deze motrisch om te bouwen, de ander heeft de passie door zijn vw compleet te cleanen en er veel bodywork aan te doen, en er zijn er die al tevreden zijn met een setje andere velgen eronder, enz...enz....wie zij wij dan om dit te veroordelen....niets dan respect voor allemaal, dit is hun manier om hun passie te uiten.

Mening hebben over de manier waarop JA.......veroordelen NEE...

GerardMkIIVR6 19-06-2009 10:52

Quote:
Originally Posted by Lennart
In de wandelgangen zegt men dat hij dit jaar gewoon wil gaan rijden :)

Nou het klopte wel wat we dachten is en wordt niet mee gereden is en wordt al in onderdelen verkocht maatje van me heeft net het interieur gekocht. ;)

NickiGreenEyes 19-06-2009 11:20

Quote:
Originally Posted by GerardMkIIVR6
Nou het klopte wel wat we dachten is en wordt niet mee gereden is en wordt al in onderdelen verkocht maatje van me heeft net het interieur gekocht. ;)

en gaat hij de auto bouwen alleen voor show&shine of ook om mee te rijden :D

GerardMkIIVR6 19-06-2009 11:36

Nee deze rijdt er echt wel mee :D
Vorig jaar en de jaren ervoor reed ie alle meetings af :)

T!m 19-06-2009 17:52

Op welk forum staat hij in onderdelen ?

Kan altijd interessant wezen :)

EricNijssen 19-06-2009 17:57

Quote:
Originally Posted by T!m
Op welk forum staat hij in onderdelen ?

Kan altijd interessant wezen :)

Het grote Ebay.de forum..

@ Gerard: dat interieur moest nogal wat kosten zag ik op een Oostenrijkse site..??

GerardMkIIVR6 19-06-2009 18:55

Ja klopt Eric heeft wel een duit gekost.
Damn.

classicline 19-06-2009 19:22

Quote:
Originally Posted by GerardMkIIVR6
Ja klopt Eric heeft wel een duit gekost.
Damn.

Maar is wel echt een Super interieur!!

Mischien was het best wat goedkoper geweest als je het zelf had laten doen maar met al dat Carbon etc is het maar de vraag of het zo netjes geworden was! :thumbup:

badlook 21-06-2009 22:21

zou dat interieur nog te koop zijn? iemand ne link?

greetz

breadfan83 21-06-2009 23:49

Quote:
Originally Posted by Jurgen Santana
Je bedoelt als je ermee gaat remmen ;)

Wat ik heb geleerd is dat de blokken altijd, ook bij niet-remmen, lichtjes de schijven raken. Dit om roestvorming op de schijven te voorkomen, bij bijvoorbeeld lange stukken snelweg, om zo ook aan het eind van de uitvoegstrook gewoon te kunnen stoppen.

Hij bedoelt dus, als je ermee gaat rijden. :tongue:

JettaPowerrr 22-06-2009 06:38

Quote:
Originally Posted by badlook
zou dat interieur nog te koop zijn? iemand ne link?

greetz

Even goed lezen....interieur is al verkocht.

Wat ik nou niet snap, als je zoooo veel moeite doet en zoooo veel geld uitgeeft aan een auto, waar je vervolgens niet mee gaat rijden, waarom dan in onderdelen verkopen?!? Beetje raar hoor. En zonde ook. Het ding is niet mijn smaak, maar zoiets mag je toch best in het wild laten zien.

PimVW 22-06-2009 14:52

Quote:
Originally Posted by JettaPowerrr
Even goed lezen....interieur is al verkocht.

Wat ik nou niet snap, als je zoooo veel moeite doet en zoooo veel geld uitgeeft aan een auto, waar je vervolgens niet mee gaat rijden, waarom dan in onderdelen verkopen?!? Beetje raar hoor. En zonde ook. Het ding is niet mijn smaak, maar zoiets mag je toch best in het wild laten zien.

Mag hy toch zelf weten wat hy ermee doet? Als hy op ieder meeting ging sprinten en burnouts ermee maken zou t ook niet goed wezen of wel?

All times are GMT +1. The time now is 12:00.