Volgens mij staat LS-BT-46 er dubbel in (32+36). Deze rijdt bij ons in Ehv. rond, die kerel heet Stefan en werkt bij een auto handelaar.
Volgens mij heb ik op mijn pc er nog 1'tje tussen staan, laat nog ff weten.. |
Quote:
Is dat Jeroen? Heeft iig een Golf1 GTI KR turbo, een Golf2 VR6 (een van de eersten) en nu een gele audi S3 |
Quote:
klopt en er was nog 1 van de kentekens die er als auto al tussen stond. |
Quote:
Nee is niet Jeroen. Dit is Stef, al jaren mijn vaste monteur. Werkt zelf ook al jaren bij de VW dealer in Deurne/Helmond en heeft ook met de oudere, vooral appartere modellen veel ervaring, zoals VR6 en G40/G60. Als de JP-RZ-77 ooit weer te koop komt, zou Stef 'm misschien nog wel terugkopen ook. De laatste keer dat die te koop stond was vorig jaar bij ARK auto's te Harmelen, alwaar ik persoonlijk nog niet eens een schroefje zou durven kopen. |
Quote:
:lmao: :lmao: |
Quote:
kan ik over meepraten ;) mijn VR6 komt daar vandaan, had daar een jaar staan niksen(volgens hen)bleek geen echt goede auto toendertijd,maar ik had het wel voor die Golf over. Rijdt 'm nog steeds met veel plezier! |
Is volgens mij ook nog een golf2 rieger een paarse 1 waar een vr6 inligt.
Staat volgens mij ook op kenteken. Staan wel filmpjes van op youtube (golf rieger vr6). |
Quote:
Die ken ik vast...heb ik een x gezien op een meeting in Naarden. Ik moet nog ergens een foto hebben...hij had toen een scheur in de voorbumper. |
Quote:
Idd klopt, had een scheur in de voorbumper. Maar werd ook goed gebruikt de wagen :( |
De eigenaar van die VR6 wilde mijn VR6 es zien,dus werd ik uitgenodigd.
Meen te hebben gehoord dat dat ding voor races wordt gebruikt. |
Deze foto's had ik ook nog, maar weet niet of dat ie nog rijdt en heb er ook geen kenteken van. Misschien hier iemand een idee, dacht dat die jongen Rutger heette :confused:
Bij deze de foto's van de Rieger VR6, heb m live gezien maar hier wordt aan getrokken, das nie normaal: Kenteken: YH-04-KK En volgens mij heb ik hier nog een nieuwe: Hier kun je weer ff mee vooruit :thumbup: |
Schiet me nog te binnen, bij Dub05 op 29/6 van dit jaar, stond een oudere man met een witte '85er ?? (had oud type deuren) met ook een 6 cyl erin. Helaas geen foto's :mad:
|
De schade aan die Golfjes :eek: en dan dacht ik dat ik het zwaar had!
|
Hij had het zwaarder, zijn blok lag bij hem op schoot.. :)
|
Da's duidelijk...maar bestaat die nog?
Die PG-ZJ-63 is echt heeeel netjes! Alleen staat het vermogen bij hem ook op kenteken. Bij mij staat er achter vermogen niet geregistreerd, kan elke 6 cilinder erin hangen denk ik. |
Quote:
Ik denk dat ik mezelf kan verbeteren, ik denk dat het nr 22 is ;) |
zo, zijn er best wel veel al, zou het niet leuk zijn de eigenaars erbij te zoeken/zetten?
|
daar wou ik nog mee bezig en de motorkenmerken zoals r32 turbo compressor 2.8 of 2.9 ed
en zal de foto``s morgen even updaten. |
in enschede/glanerbrug woont iemand die er al meerdere heeft ingebouwd.
|
Hier ben ik weer, heb ff mijn archieven uitgespit en heb nog eea gevonden:
Helaas geen digi foto's, LS-ZR-62, een paarse met toendertijd BBSjes, TD-RV-68, zwart en op dit moment geschorst, HV-XZ-26, goudkleurig met RS bumper en Audi klinken (stond voorgaande jaren op Automaxx Summer edition), RV-PH-97, blauw met R32 zie foto hieronder, And last but not least, er stond er ook in bij ARK auto´s te koop(wel ff geleden), een baby blauwe met RS voorbumper, Audi klinken en iets van cup velgen eronder, en strakke achterklep, helaas geen kenteken meer. |
Die babyblauwe heb ik daar idd nog es bekeken.
|
Weer even een paar aan de lijst toegevoegd.
zoek alleen nog foto`s van de laatsten uit de rij. |
|
De TD RV68,die kan er wel tussen uit.die is van mij geweest en nadat ik em
verkocht had,is die gejat en nooit weer terug gezien.. |
TD-RV-68, zwart en op dit moment geschorst
staat z'n ding te boekals geschorst ? als een auto gestolen is ? |
Kwam me al zo bekend voor dat kenteken.
|
Die gast uit Dr88 met die blauwe Bora had hem immers Alberto daar is die van gestolen.
|
Jan kip heeft er ook nog 1 staan,was er 1 met schade.
Wordt nu een golf 2 vr6 synchro ook wel appart,denk ik . |
Quote:
Nee.Als een auto geschorst is is ie alleen niet verzekerd. Bij een gestolen auto staat er ook geen tenaamstellingsdatum bij. |
Naar aanleiding van mijn post op pagina 1 heb ik contact gehad met de eigenaar van de type 2 VR6 turbo die hij al 10jaar heeft.. (15 jaar geleden had hij een Golf Rallye G60) Op de foto zitten nog wel de oude kleine remschijven. Inmiddels zit daar aardig wat groter op :cool:
Zijn volgende project wordt Golf type 2 Syncro, VR6 3.1 ltr, alles aangepast en 500+ PK. En geloof me, dat wordt een super project. Kenteken PD-**-72 Voertuigsoort personenauto Merk VOLKSWAGEN Handelsbenaming 19 E Brandstof Benzine Vervaldatum APK 03-04-2009 Datum aanvang tenaamstelling 28-11-1998 BPM € 0 Motorrijtuigenbelasting Opvragen Motorrijtuigenbelasting WAM verzekerd geregistreerd Ja Uitvoering Omschrijving van de inrichting Niet geregistreerd Aantal zitplaatsen Niet geregistreerd Aantal staanplaatsen N.v.t. Kleur(en) ZWART Motor Brandstof Benzine Aantal cilinders 6 ;) Cilinderinhoud Niet geregistreerd Vermogen Niet geregistreerd Vermogen (brom/snorfiets) N.v.t. Maximale constructiesnelheid (brom/snorfiets) N.v.t. Massa & laadvermogen Massa leeg voertuig 1.090 kg |
Wil toch het hele kenteken domi eventueel via pm.
|
Domi bedankt
en de boel even geupdate |
Quote:
Dit is de wagen waar ik die foto van die R32 heb gepost. Maar die wagen was eerst baby blauw met strakke achterklep en diffusor ed. Is er wel veel aan veranderd....... Auto staat by the way nog op Youtube |
Meer info over de whereabouts van nr 27?
Maat van me heeft deze toen verkocht aan een kenner maar sindsdien nooit meer wat over gehoord.... |
|
Is een zeer mooie VR6!Maar raar dat er zo mee gereden wordt...
Dat laten omkeuren zou er toch gewoon bij kunnen zou je denken? Wat heb je aan een APK als je er zo eigenlijk toch onverzekerd mee rijdt? |
Quote:
Omkeuren naar 6cil is tegenwoordig niet meer zo makkelijk als ca 10 a12 jaar geleden. |
Quote:
valt wel wat mee dacht ik domi je hoord het nog wel veel dat ze de golfjes omkeuren naar 6cil op kenteken. |
Quote:
Maar dat geeft je het recht niet om zo om te rijden :mad: Wil je zo rijden dan er ook voor betalen. |
Quote:
dat is zo :thumbup: maar doen de meeste niet vr6 er in en gaan met die banaan :D maar als ze wat krijgen zijn ze wel de lul. :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 20:05. |