![]() |
Zo, lijkt er op dat het er erg spannend uitziet, de hond had er ook goed bij kunnen zitten, die kan ook kwijlen, jullie zitten het ook bijna te doen,
lekekr zo'n kaasborrel, :D |
Quote:
Thanx, hij had het gister eenmaal op het terrein ook prima naar zijn zin. Het is dat we met eten thuis moesten zijn anders waren we langer gebleven. :D |
:rolleyes: eehhhh frikandel????
hahaha linkt goed sabine hahaha :D |
Zo, even iets vertraging, maar de foto's van
![]() staan op Kever Club Haarlem hier alvast een beetje een indicatie :cool: Wouter gaat hier volledig uit zijn dak Bij zijn duitse vrienden "SCOOTER" Hyper Hyper... :tongue: ![]() leuke foto van onderweg ![]() Mijn uitzicht, in de achteruitkijk spiegel ![]() De biosscoop bus, waar ze dus schitterende Kaasborrel noten cocktail maakten, Weinig van geproeft trouwens :p ![]() meer dus op de site, doei doei weer, |
Oja Leon, heeft het bier nog gesmaakt? Ik had je anders graag zelf even het kratje willen overhandigen, maar ik had net even de baby van een paar goede vrienden op de arm. Volgende keer beter :)
|
Quote:
Wat zie ik daar op de achtergrond?? Is dat de auto van Chris????? Of is dat de velg van die bus? |
Quote:
Kratje was zaterdagavond leeg :( hahaha, gelukkig hadden we een paar reserve kratjes ! In ieder geval bedankt ! Hoop dat je de B-stijlen kan gebruiken. :cool: |
Ja was pracht weekend was ook gebroken. Kon niet echt leuke onderdelen vinden heb wel wat boekwerk gekocht maar niks spectaculairs. Ik zocht eigenlijk om een paar goede klauwen voor een T2b maar er lag alleen een setje crapy klauwen die heb ik zelf ook wel. Iemand toevallig nog een setje over of zal ik er toch maar porsche klauwen op monteren...?
|
Nou ik heb me ook weer prima vermaakt, wat onderdelen kunnen verkopen en het geld gelijk weer opgemaakt aan plaatwerk voor de cabrio en een shirt bij Niels. Lache om iedereen weer helemaal uit zijn pan te zien gaan!
@Bientje, wanneer ga je ruilen?? |
moge, ben ook weer aanwezig. gister nog de teringzooi op lopen ruimen en toen tegen de wind in richting huis geprobeerd te cruisen (was eerder vechten met het stuur, man wat waaide het maandag!)
anyway, het leek me wel een geslaagde meeting (al zeg ik het zelf). mijn foto's staan op www.vweuro.nl / www.vwshows.info (beide foto's hebben dezelfde pics) |
@Mister VA, kom je donderdagavond nog spullen voor de 1300 halen?
|
Quote:
GAST ! Kom wel ff langsgescheurd :) Gaat alleen om 1 zuiger met cilinder voor 1300, drijfstang is niet meer nodig. Heb de cilinder doorgeslepen en zo de zuiger gedemonteerd Dus de drijfstangen met nieuwe lagerschalen zitten al in het blok ! Na de vakantie gelijk beginnen met monteren van zuigers met nieuwe veren :D |
Quote:
Oke geen probleem, zie je wel verschijnen kan je meenemen van dat motorspul wat je wil. Greets |
Quote:
Kom wel ff met de spijl, alles wat je kwijt wil laad ik wel in ;) |
Sorry mensen is niet echt on topic......
|
Quote:
Zijn we wel gewend hier :D:D |
ja en het is toch erg rustig...
|
|
dit is wel een apart ding!
![]() |
Man... :frown: Ik heb alle pics klaar voor uploading... maar heb totaal geen webspace meer, hier wordt druk aan gewerkt!
Waneer ik dus de pics exact op AirMighty.com heb staan weet ik nog niet, maar ik ben er mee bezig. Ik hou jullie op de hoogte... het zij toch weer 130 mooie ploatjes :D die je niet mag missen! |
Quote:
Mail me s een paar leuke !!! die van de kaas-borrelnoot snacks bijv. ;) |
Vette foto Gerkie !
![]() |
Thnx... :)
Is optisch en digitaal ingezoomd, bijna helemaal! Wordt al een beetje korrelig :) Ben er later maar ff dichtbij gaan staan! Zo'n vette bus dit :eek: :cool: ![]() ![]() |
Quote:
Is idd een super strak ding... heb er natuurlijk bij staan kijken maar had gewoon mijn camera niet bij me :eek: STOM, STOM, STOM :frown:, ik heb er dus geen fotow van kunnen schieten :mad: |
Quote:
Ik heb nu bijna alles online! Eindelijk... binnenkort heb ik voorlopig weer meer dan genoeg webspace tot mijn beschikking voor AirMighty.com! BETER! |
|
He, he... eindelijk mijn pics online! ...OPGELOST!
Zo het duurde even, maar heb weer een temp. oplossing gevonden voor de VW Euro foto's op te droppen... Het was weer een super gezellig weekend, het weer zat iig erg mee, beter kon niet! :D
Ik zal als gewoonlijk weer een paar mooie op het forum posten, de rest (een totaal van 130 pics) staan natuurlijk op AirMighty.com! Go and check them out -> Ffies van alles wat... 't kevertje: ![]() ![]() Boessie T1: ![]() ![]() Boessie T2: ![]() ![]() Beetje T3: ![]() ![]() En nog heel, heel veel ander moois, raars en gezelligheid: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zoals ik al zei een SUPER weekendje dus!... Check de rest op AirMighty.com! |
Quote:
Kijk ze strax ff door!!! |
Ziet er goed uit niels !!
wil je alle foto's van bij ons bij de tent en die van de spijl doorsturen in groter formaat ? leon@volksaddiction.nl THNX :D |
Jemig niels hoezo vanaf de grond foto's maken?
Wat betreft webspace, waar hebben jullie je site gehost? Ik ben ook op zoek naar extra Mb's, iemand een id waar ik dit het beste kan doen? |
Quote:
Wijs he zo laag... dat vindt ik tenminste! :D @ Leon: Foto's mail ik ffies... :wink: @ JeeWee: Tsja die xtra Mb's... ik ben er mee bezig om dat zelf te gaan resellen, als je geen haast hebt kan ik je op de hoogte houden van wat ik je strakjes kan bieden?!? |
Vette pics Niels!
|
Quote:
Thanx dude!! Ik heb je helaas maar kort gesproken, zag je ff langs cruizen en dat was 't. Spreek je met de ACN wel weer, ben erg benieuwd naar de Ponton van je vrouwtje! |
Quote:
Ow jah, wie was er ook al weer het laagst :D Foto van de bodem van Mycha's type3!! Wouter heeft em jammer genoeg niet geplaatst op VeeDub!! Hier nog zoiets, maar mijn camera vond het gras interessanter :D:D ![]() |
Ik wilde de bodem van die type3 op de foto zetten, maar de kamera paste niet onder het front door :P
|
Na een buiklanding gemaakt te hebben maakte ik deze foto:
![]() Dat triggerde Niels om een nog lagere te maken (inclusief grassprietjes) :) |
niels, wat is er met je foto's aan de hand man? ik krijg alleen maar rooie kruisjes op mijn scherm
|
Quote:
Tsja... ik ben dus bezig om al mijn domeinen naar een andere provider te verhuizen. En dit zijn dan dus de gevolgen :o Duurt even maar dan heb ik alles netjes bij 1 iemand draaien en meer webspace voor AirMighty.com tot mijn beschikking. :D ...maar ja dan krijg je dus eerst dit he :mad:... |
Quote:
Sorry daat ik hem ff niet kan showen... maar op de foto van de bodum na die jij hebt hemaakt, ging ik lower :wink: :p :cool:... |
![]() ![]() Deze bedoel ik dus... PS. DE PICS ZIJN WEER ONLINE! :D |
All times are GMT +1. The time now is 02:12. |