Quote:
thanks! pff weet niet wat ik er precies voor betaald heb maar zijn tussen de 40 a 50 euro per stuk. |
Ziet er netjes uit kerel !
Linker spatbord onderaan ff aanpakken ;) |
|
ziet er heel mooi uit met die BBSen!!! Daar rijd je toch niet mee door die pekel zooi he!?
|
vet golfke ;)
die teardrops staan dr wel schoon op! |
Quote:
ja dat heb je goed gezien! daar zit een beetje roest,achter heeft ie ook een plekje.maar als het straks wat warmer word ga ik dat even aanpakken.tzt zijn daar wel fotos van te zien. Quote:
hey mitta thanks,en natuurlijk rijd ik niet met de velgen door de pekel :screwy: ik heb de wielen eronder gezet en meteen weer in de garage gezet :thumbup: |
Quote:
nee, mijne zijn 7J rondom, heb ze alleen nog niet onder de golf 1 gestoken, eerst nog ff doorrijden op de wintervelgen :rolleyes: bandjes staan niet super strak, maar wel netjes recht: link: http://i112.photobucket.com/albums/...iteeditions.jpg |
Quote:
staat idd erg netjes!mooi recht en plat :thumbup: ben benieuwd naar het geheel staks! |
goed bezig marc.
|
|
|
zo vandaag de auto voor de apk gehad!
en wat denk je,er in een x door heen :thumbup: moest alleen de voorlampen even stellen maar dat had de beste man zelf al even gedaan. :D kreeg ook nog even de complimente hoe hard en netjes de auto is altijd leuk om te horen. |
|
Erg mooie MK1, BBS staan heb erg goed...
|
Quote:
thanks mitta :thumbup: ,vind de bbs zelf ook erg mooi,maar op den duur zullen ze toch plaats moeten gaan maken voor een setje droom velgen :) |
Quote:
en die zijn? :D |
Mooie golf...vind laatste foto trouwens ook zeer geslaagd...
|
mooie golf marc! misschien dat mijn rocco dit jaar nog even buiten komt, dan kunnen we wel eens een photoshootje doen.
|
Super einzer!
Kleurt en wielen zijn super combi:D |
Quote:
zou wel heel graag een setje bbs e30 onder mijn golf willen hebben! :) maar je moet ze maar tegen komen voor een leuke prijs ;). Quote:
dank je sander,lijkt me leuk om even een shootje te doen met jou rocco! :thumbup: laat maar horen als je zover bent! |
zoals het nu lijkt,naar lang nadenken en wikken en wegen :shake:
gaat deze auto waarschijnlijk plaats maken voor wat anders.. wil graag wat snellers :) ben druk aan het sparen voor een camaro en er passen geen 2 autos in de garage. :confused: dus als iemand intresse in de auto heeft dan hoor ik het wel. in de eerste instantie gaat ie zonder velgen de verkoop in. advertentie volgt nog. |
Poeh, het is niet eens mijn auto..maar ik krijg er al een pijnlijk gevoel bij als je zo'n auto weg "moet" doen :(
|
deze auto is afgelopen zaterdag meegenomen naar markelo,
de jongen had goede plannen met de auto dus ik denk dat ie in goed handen terecht is gekomen. toch heb je er wel even moeite mee dat ie weg is als je een lege garage in kijkt :rolleyes: nu maar even kijken wat er weer komt,in ieder geval iets snellers :D dat kan een vw worden of iets anders :) |
All times are GMT +1. The time now is 20:56. |