heb net wat extra oefen materiaal gekocht, vanvond effe de base-coat er op. kan ik zaterdag weer wat uren maken
|
Quote:
is mooi gaan we weer een nieuwe old skool trend starten, zie zie je alle ouwe stromingen wel weer voorbij komen ;) , we spreken binnenkort ff af kom ik een keertje langs ff afstemmen |
ff een update
en dit weekend weer helemaal :D :D |
F*CK !!!
Heb op mijn toetsenbord zitten kwijlen :redface: Ziet er echt waanzinnig uit Hans !! Keep on postin' !! :D |
TMI bekledingsset is nu ook binnen zwarte skai met zwart velours in het midden, hier ff een indruk van de achterbank set....als het om de bank heen zit weer meer foto's....
en hopelijk maandag foto's van het eindresultaat bij de spuiter... :biggrin: |
ziet er goed uit allemaal, ben benieuwd
|
Goed man !
En je stoelen met blingbling zijkanten zijn ook gearriveerd hoorde ik ;) Hebbie al een beetje sterke zonnebril besteld ?? (voor de APK mag je trouwens maar 30% van het totale opvlakte chroom op een auto hebben.....hoe ga je dat oplossen? :p ) |
Quote:
mmhhhh zouden ze gepolijst ook als verchroomd aanmerken ;) |
Goed bezig hans! Ben een tikkie jaloers op je !!
Voornamelijk op al dat bling bling!! Blijf foto's posten!! |
auto is binnen en voor zover ik heb kunnen zien is het niet verkeerd :)
zal morgen in daglicht ff wat foto's schieten voor de liefhebbers is nu weer te donker dus.... maar heb nog wel een leuke foto van het dashboard met tellers.. en van een teller los nu weer ff bij de auto kijken hooorrrrrrrr :biggrin: :biggrin: |
VETT !!
Toerenteller ROELT ! Mooi man :D |
wat nou jaguar E type.....geef mij maar een volkswagen E type
oh ja en een eerste foto van de ponton in de garage...morgen maar in het daglicht.. |
hahahaha, de spiegels zitten er al op :D
SUPER !!!!!!! Ben benieuwd hoe het er uit ziet als tie helemaal af is !! BUDEL ?! |
Woooooooooow!!! De word mooi!
Ga Miss G. omlullen ook en zwart dak te nemen! |
Quote:
ff fotoshoppen !! |
Quote:
bij dat oranje.....helemaal goed natuurlijk........ the black roof club....BRC....rules... :biggrin: |
Ziet er wel vet uit,Hansie.Zie hem wel zodra die een keer af is :-)
|
VET hans! Spiegel staat hem ook goed!!!!
En zwart dak roeleert!!!! En als die club er komt spuit ik mijn dak ook zwart!! |
Bling Bling Ponton in aantocht
He Hans,
Je Bling Bling notch is in aantocht, GOED MAN, smoelt lekker he zo'n zwart dakkie........................ :tongue: Ik doe wel mee met de Black Roof "notch" club :biggrin: Lukt het met de bekleding? Greetz Mycha |
wow dat ziet er fftjes gelikt uit!!
|
Lukt het met de bekleding?
Greetz Mycha[/QUOTE] rugleuning was de verkeerde die ik had....goeie is inmiddels gelokaliseerd als het goed is...de bekleding is iig wel de goeie gelukkig....so life goes on.... |
Bouwpakket stoelen!!!
Quote:
rugleuning was de verkeerde die ik had....goeie is inmiddels gelokaliseerd als het goed is...de bekleding is iig wel de goeie gelukkig....so life goes on....[/QUOTE] Bouwpakket stoelen dan............... Greetz mycha |
Quote:
Bouwpakket stoelen dan............... Greetz mycha[/QUOTE] jep beetje stoeltjes van mycha zitting van de auto leuning van van kranen beetje bekleding van TMI paar avondjes... :mad: en een beetje geduld en dan hopelijk een kompleet en mooi interieur ....toch....hopelijk... :biggrin: |
nu ff foto's bij daglicht.....
dus het werk gaan heel voorzichtig beginnen :cool: garage avonden gaan beginnen moet voor 6 juli klaar zijn...... |
ECHT SUPER HANS !!
Keep on postin' ! en vanwaar 6 Juli ??? Budel is een maand eerder hoor ;) |
Nice, en ik zie een blauwe staan :)
|
ziet er echt goed uit man!
|
Quote:
durf je het wel aan om er wat extra verf op te smeren ;) |
Wow, mooi gespoten zeg! Savannenbeige?
Leuk historisch detail ook dat zwarte dak :) |
Quote:
ja is L620 Savannabeige inderdaad is ook de orginele kleur van de auto, alleen met zo'n zwart dak erop en de juiste assecoire's vind ik het net ff wat leuker om te zien....ff het opa gevoel eraf halen zogezegd :wink: |
[QUOTE=the hanz] de juiste assecoire's
sorry was nog vroeg is natuurlijk accesoire's |
Quote:
ja dat is nu mijn dagelijkse fastback welke ik van een vriend van me mag lenen tot de ponton klaar is om toch alvast van dat lekkere type 3 gevoel te mogen genieten.....henny thnx.... |
Quote:
ik ben er eerlijk gezegd een beetje nerveus over, ik eerst maar eens op mijn eigen auto gaan oefenen (ik heb de achterklep als losgeschroefd, hoef ik teminste niet in de kou te gaan staan) |
WAUW!!!
VERY VERY NICE HANZZZZZ!!!!!!! Blijf posten please! Wil de opbouw op de voet volgen! |
dan zullen we ook maar een fotootje posten van de bekleding van de voorstoel....was te koud voor de garage gisteren :)
oh ja de vlekken die er in zitten zaten op de lens..... |
Hij is erg mooi gespoten Hans,wat ik zo op de foto's zie.
Die spiegel is ook helemaal goed !! Ik heb zelf voor de variant 2 nieuwe 73'tiger Porsche 911 spiegels liggen ... nu weet ik een klein beetje hoe dat eruit gaat zien :D |
@hanz; interieur gaat ook echt toppie worden zo te zien!!!!
|
Quote:
hee kruk ..ja ben ook wel tevreden met het resultaat paar hele kleine dingetjes maar ja ik weet dat ik een zeikerd ben en het is geen nieuwe he :) en wat betreft de spiegel ik heb er ook nog een voor de andere kant maar ik twijfel nog of ik hem er op wil zetten....zie ik wel weer als ik verder ben.. |
Quote:
Even een vraagje: hoort de vulopening voor de benzinetank niet binnen de kofferruimte (voor) te zitten, dus niet via die opening in het spatbord? :confused: Dat dacht ik tenminste! |
@hanz; zonde eigenlijk he dat je nu gaatjes moet boren voor de sierstrips!! Of zit je daar niet zo mee? Ik moest wel ff een paar keer de andere kant opkijken toen mijn pa de greeplijst erop zette..... Vond het gewoon zielig voor de notch! :p
Of ga je ze met speciale lijm/tape erop zetten? Mijn pa had het over dubbel zijdige carroserie tape, dat gebruiken ze ook vaak bij de dealer op nieuwe auto's....... Denk dat ik dat doe met mijn sierlijsten... Klinkt wankel maar het zit dan zo vast als een huis en je sluit roestige gaatjes compleet uit... |
All times are GMT +1. The time now is 00:51. |