![]() |
Hierbij meld ik mij ook aan voor 2 plaatdelen van mijn Jetta, zet mij maar op de lijst! Leuk initiatief!
|
Ook intresse, 2 plaatdelen. Audi 80. Zet maar op de lijst :thumbup:
|
Als je 't maar NIET waagt te plannen op een dag dat ik op verkansie ben :)
Hagelschade Golf heeft een aantal plekjes die ik (ondanks de rest van de deuken ) d'r toch wel graag uit zou willen hebben: Heb ik tenminste 1 paneel strak zullen we maar zeggen :) |
Ben benieuwd wanneer het word !!!
|
En? Al meer bekend?? :)
|
Quote:
Je bedoelt Voorwinden Customizing aan de Wismarweg neem ik aan? Makkie, is tegenover mijn werk! |
Die witte polo zie ik daar wel eens rijden trouwens!
|
is er wat bekend ?
want ik moet vanaf zaterdag 6 september op ADR cursus 5 x een zaterdag :redface: |
Inderdaad, wordt heel kort dag zo...
|
ik krijg geen definitieve datum van de uitdeuker.. Als ik aan het einde van deze week nog geen datum heb, is het over en krijgt een andere uitdeuker de kans.
Vanwege de enorme stormsessie van een aantal weken (ruime maand) geleden hebben de meeste uitdeukers het nog erg druk met de wagenparken van grote leasemaatschappijen. @Jettamania, klopt aan de Wismarweg.. Polotje rijdt er wel eens rond; Golf van mij ook. Werk jij bij de bandenhandel? |
Ja, had de jetta vorige week ook even bij me. Heeft de hele dag voor de deur gestaan.
Quote:
|
tellen 50 deukjes in de motorkap als gevolg van hagelschade ook?
|
Nee, dat is te arbeidsintensief (de rest wacht ook op een uitdeukbehandeling). Deze dag is bedoeld om voor een leuk prijsje die paar vervelende deukjes weg te laten halen.
Voor zoiets is het beter de kap zelf bij een restyler aan te bieden (als deze dat uberhaupt aandurft). |
Hopelijk doet hij deze week een uitspraak :)
Mijn mk2 is er best aan toe namelijk. |
Schopje?
|
Al een datum bekend?
Heb ook nog wel een paar vervelende deukjes in mijn golfje :redface: . |
Heb zo het idee dat september ook niks wordt...
|
Logisch, de restylers zitten nog dik in de hagelschades.
|
jep.. Kan er zelf nix aan doen. Ik wil wel, jullie willen wel, de uitdeukers ook wel, maar de leasebakmaatschappijen betalen nou eenmaal een stuk meer. De meeste restylers werken nu ook zelf op zaterdag om lekker bij te verdienen en omdat de vraag enorm hoog is.
Sommige hagelschade auto's zit voor een aantal dagen werk in.. Ik laat van me horen als ik een (semi) definitieve datum heb. |
Dan horen we het wel.
Mijn aanmelding blijft uiteraard staan ;) |
Quote:
:iamwithst |
Misschien een hele rare vraag;
zit hier niet iemand die zelf restyler is/ een goede restyler in de kennissenkring heeft/ een restyler als buurman oid? Misschien dat het via die weg makkelijker te regelen is. Graag een PM if so! gr. Martijn |
Nog niks?
|
:screwy:
|
wij hebben wel een restyler in de vriendengroep, maar die doet het echt alleen op zn werk. en naar wat ik van hem begrijp duurt het minstens tot na het eerste kwartaal 2009 voordat alle extra vraag door de hagelschade weer is ingelopen..
|
Quote:
Graag of niet hoor.. :mad: Tim biedt zich net aan om het te regelen. Ik heb een locatie/brug/shop/koffie/stroom etc. Regel jij dan maar een restyler die voor 25 auto's wil gaan uitdeuken. :screwy: Wat Tjaap zegt; Je moet een enorme liefhebber treffen die het graag wil doen op zijn vrije dag. Ze verdienen aan de hagelschades 10x meer, dan via een forum waar het allemaal niets mag kosten. Ik krijg ook vaak te horen dat ze liever niet aan dit soort acties beginnen, omdat het oudere auto's zijn/overgespoten auto's waarbij de lak niet al te best meer is en het resultaat tegen zal vallen. Heb er de laatste tijd weinig aandacht meer aan besteed, maar heb net weer een aantal herrinneringsmailtjes de deur uit gedaan. Er hoeft er maar 1 zin te hebben :) |
Niet zo gepiekeerd Martie !
Mijn reactie was op de loze opmerking van JurjenV. |
Damn, dan moet ik het zelf weer doen :tongue:
Beetje text er bij doet wonderen.. Smiley is nogal vrij interpreteerbaar :D |
Quote:
:rolleyes: In het vervolg tekst en uitleg |
Ik heb nu 2 reacties van enthousiaste uitdeukers, die binnenkort iets meer vrije tijd denken te hebben. Nu nog kijken of we qua voorwaarden en prijzen bij elkaar kunnen komen (en wanneer 'binnenkort' is.)
:) |
Binnenkort = einde van het jaar/kerstperiode.
Is er interesse? Ik heb 1 restyler die enthousiast is, maar dan is de inschrijving beperkt. Zijn er veel geinteresseerden, dan probeer ik nog een restyler enthousiast te maken. De bedoeling is wel om veel VW"s bijelkaar te krijgen. Voorlopige voorwaarden; *25,- per plaatdeel (max. 3 deukjes/deuken) *restyler heeft het laatste woord (wil/durft hij het niet aan, dan gebeurt het niet) *evt. demontage werk van binnenpanelen/lampen/bekleding kan ter plekke gedaan worden. Gereedschap is aanwezig. *Zorg voor een schone auto, wasstraat is op 500mtr. rijden:) |
voor mij nog maar 1 auto(geen vw)
|
JeeWeetje heeft er nog steeds zin aan!
|
probeer de mobiele uitdeuker ook eens De Dûkendokter
de-deukendokter@hotmail.com Dhr. F. Spijksma eigenaar 06-46607755 Bezoekadres: Klaarkamsterweg 18 9105 AZ Rinsumageest . ik heb er ook wel zin in ...de koffie :D |
Die deuken van die hagenbui zijn nu wel weg toch?
|
Misschien wel?
:) Heb er de afgelopen 2 maanden geen/weinig tijd aan besteed. Ben op dit moment bezig om af te studeren, maar zal er komende week weer eens een telefoontje aan wagen. @ Alberto, lees je tip nu pas. Bedankt! |
Voor dat geld heb ik ook nog wel 2-3 deukjes die uit de 6n kunnen...
|
Quote:
mischien nog leuker idee .....uitdeuk en uitlijnen |
All times are GMT +1. The time now is 14:41. |