Quote:
in zuid afrika zijn ze er ook standaard mee geleverd |
Quote:
dan stel ik voor dat alle friezen naar Zuid-Afrika verhuizen.. iedereen blij :D |
Zo! Nette Jetta! Wel jammer van de zo laag hangende kentekenplaat :)
|
Mooie Jetta, stond er goed bij zondag...
Vond de Passat trouwens ook een topper ! |
Quote:
Ik wil mijn originele grille wel ruilen voor de rallye grille hoor. Ik doe het zelfs wel voor 2 ;) Ziet er puik uit Alberto. Was me zondag niet eens opgevallen... |
de verschillen zijn ook minimaal ivm een jetta-front ;)
|
Quote:
als jij nou naar Engeland verhuist, zijn niet alleen de friezen blij :D |
:lmao:
|
in Engeland kan ik jullie ook blijven terroriseren hoor
|
Quote:
ja presies Gerk een rally grille met logo ... jetta grille komt er net uit :D staat van het geheel is netjes 1 lens is/was niet fris (chroom laag laat los) ...maar is inmiddels verholpen ;) |
Quote:
In verband met?? |
in vergelijking met ;)
|
Quote:
Is dat zo? |
yup, maar houd maar op met dealers bellen, ook daar uitverkocht.
|
dat is het leuke ....aleen ruud's onderdeelen handel heeft ze nog liggen nieuw
tegen prijzen waar je U tegen zegt .... |
Erg netjes Alberto!
Knap frontje ook!! |
Quote:
dank je wel ... vind het ook netjes ..moest er wel even aan wennen trouwens :D |
is en zeer dikke jetta geworden alberto
|
is een hele strakke Jetta geworden alberto :thumbup:
|
Wat een knapperd is het ook geworden! :thumbup:
|
orgineele grille is aanwezig ...moet hem nog ff spuiten
|
Mooie Jetta zo. :thumbup: :thumbup: :thumbup:
René (Tiefleger) |
Quote:
Heb er nog nooit over gehoord of wat van gezien. Heb je er foto's van? En zijn bij die auto's de schermen voor anders van vorm of is de grille korter? Je moet vaak wat aanpassen om de grille er spaningsloos in te krijgen. Kijk maar eens hoe vaak een Ralye grille in een normale Golf krom zit.. Zoals het er naar uit ziet gaat VW-Classicparts de koplampen met een paar maanden verkopen. |
Quote:
hij past er bij mij wel in ..maar is wel strak . klopt maar ik hoef niks aan te passen z'n embleem loos ding past beter ....al was die van mij als een hoepel :D |
je kunt de schermen toch een paar mm stellen, de gaten onderaan zijn naar mijn herinnering ovaal dus kunnen een paar mm naar buiten. anders vraag je het een keer in het int. gedeelte. Er zitten meerdere zuid afrikanen.
|
Vandaag eindelijk ..een ander voor raam er in gezet
Zat al heel lang een dikke ster in .... maar in de vakantie is er dan ff tijd voor gemaakt Heb wel de hulp van de Volksforum monteur in geroepen ( waar nog hartelijk dank ) Omdat het om een orgineel voorraam ging zat ik er wat over in om het zelf te doen dit ziet weer stukken beter ...ook gelijk een mooi groene baan raam er uit ...had wel wat roest verwacht ...maar was niks geen werk aan 2 kleine plekjes ...niet de moeite bedankt Wytze |
Goed werk heren! Een modificatie die ik zelf ook graag eens zou willen, maar eigenlijk niet echt aandurf...
|
netties!
|
Super Jetta, vooral dat interieur vind ik erg gaaf !
|
Ondanks de warmte toch even met de Jetta bezig geweest vandaag
Hij had al vanaf de aankoop een slechte rechter achter deur Toevallig op de sloop in Westergeest kwam er een 4 deurs golf binnen vandaag :D in de kleur van de jetta :thumbup: Deurtje was er snel uit , thuis had ik wel iets meer werk De deur zat er zo weer in . maar ook de pasific streepen moesten er aan geloven en dat is wel ff een werkje zeker als het 30 graden is :beer2: |
Haha, dus toch de strepen eraf. Meende dat je die juist zo bijzonder vond omdat iedereen het eraf haalde.
|
Denk dat er op dat deurtje geen strepen zaten ;)
|
Quote:
goed gedacht wijsneus ... was goed moment om het er af te halen ...moet wel wennen moet ik zeggen vond het wel grappig staan klopt Jurjen ;) |
Quote:
1 streepje overzetten ipv alles eraf, piece of cake toch :D |
Quote:
1 nieuw fris streepje ..mint en blauw tegen rest oud en toch anders van kleur ........ :rolleyes: |
foto's :D ... ben benieuwd naar de look nu zonder die streep, persoonlijk denk ik dat hij er een stuk 'dikker' van wordt
|
Gewoon een dikke Jet die alsmaar dikker wordt! :thumbup:
|
Quote:
doe mijn best ..... Quote:
morgen (als het droog bijft ) maak ik wel ff foto's in buitenpost :thumbup: |
Quote:
of is er morgen wat dan ? |
Quote:
bij jou in de achter tuin ..bijna ;) http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=44050 |
All times are GMT +1. The time now is 22:10. |