![]() |
Ik Kom Het Halen!!!!!!!!!!!
|
Quote:
het is er nog steeds .... |
Quote:
Quote:
Altijd moeilijk, in 6 dagen naar Friesland rijden. :rolleyes: |
Quote:
mu!s komt uit Bemmel Joost Quote:
;) is toch wel beetje ver .... :D maar meld het dan gewoon :rolleyes: |
ik neem het wel alberto !
stuur anders ff pm hoe we het verder regelen :thumbup: |
Quote:
heb je het nog ? |
Quote:
Jep staat er nog steeds . . |
Quote:
Quote:
Quote:
dus tot 31 december 2008 23:59 uur hebben jullie tijd om het op te komen halen ..... daar na maak ik wel ff foto's waar het dan heen gaat :D |
is het stort niet eerder open dan??
|
geloof me dat wil je niet Alberto... dat schuim gaat zo smerig stinken..
|
Quote:
:D :D ja ja ik weet het Jaap maar al is het alleen maar om de foto @ piet brandstapel moet ook gevuld worden he ;) |
zit er ook nog de vloerbekleding voor de kofferbak bij?
|
Quote:
volgens mij wel ...maar weet niet 100 % |
Quote:
Aan mitsen en maaren heb je niets, dus verkopen als het kan. Ik ben nu bezig met onderdelen van iemand uit Kollumerzwaag die ik dan zal moeten ophalen, ALS dat doorgaat rijd ik bij je langs om deze volledig in te laden. Op een enkele rit van 2,5 uur maakt die 10 min tussen die 2 plaatsjes ook niet uit. De afstand is idd het grootste bezwaar... prachtig interieurtje verder. Ik hou je op de hoogte. Gr. Arend |
Quote:
is minder dan 10 min want ze staan in zwaagwesteinde dat is nog geen 3 min van kollumerzwaag :D |
Quote:
o ja de stoelen en banken zijn gratis zijpaneel en plastiek delen ook ook het blauwe vloer kleed is gratis voor niks voor het dashbord vraag ik 30 euro ..want die verbrand ik niet :D Quote:
dus geen 25 euro :screwy: |
Quote:
deurpanelen passen niet, is van korte deur... 3drs = lange deur... EDIT: ik had niet gezien dat er nog 2 pagina's waren :redface: :screwy: :rolleyes: |
Quote:
zit al op 3 pagina's :D :screwy: |
op naar pagina 4. :D
|
ze roepen , ik haal het op en ....dan pas zien ze waar ik woon ,
zijn toch ook forumers bij die al langer op het forum actief zijn :screwy: is toch eigenlijk diep triest ik krijg toch echt het zelfde gevoel als Jan tiefflieger zijn we nu liefhebber of niet :cool: ... als ik ergens op reageer , dan wil ik het ook graag en haal ik het ook op .... als ik het niet op kan of wil halen , zeg ik het toch gewoon het is hier toch geen Marktplaats ? |
Mijn aanbod staat nog steeds. Mooi 25 foto's van trekken en over 5 jaar, wanneer het superzeldzaam en gezocht is, posten. :D
Zo, 4e pagina voor een G R A T I S product. :screwy: |
Quote:
ga het op de brand buld gooien Arnaud ....doet ff wat meer zeer :D |
Precies, het zou eens te redden zijn. :D
|
Quote:
deze meneer laat het ook af weten ..... :screwy: het worden er 5 denk ik .....voor een gratis product maar ik hou vol ...die het op komt halen is een held :D |
Quote:
nou ik bood je 25 ,ik zei dat ik niet dood ging van 30 tientjes. :) en aan jou de keus was wat je ermee wilde doen had opzich wel interesse maar jij zei lekker opstoken :D dus ligt toch aan jezelf |
Quote:
ga geen discussie voeren voor 5 euro beste man zeker niet als ik jou mail dat ik voor het zachte dash 30 euro wil hebben , en je de rest voor niks krijgt ... en als jij dan 25 euro bied . stook ik het liever op .....want dat kreeg je toch gratis ;) en het zachte dash blijft toch wel liggen ... als je het nog wil hebben zou ik snel zijn want word er beetje flauw van ... 4 pagina's voor iest wat gratis is . foto's moeten mailen enz enz .... 5a6x heen en weer moeten mailen ...om niks het is nog af te halen tot 31 dec , voor wie het wil hebben . over een jaar . moet je er om zoeken want je komt het bijna nooit tegen ;) en gooi er nu maar een slot op AUB |
All times are GMT +1. The time now is 22:18. |