|
Reacties en weer wat foto's
@ greenhawk:
(eerst: het is goed, dat je deze topic geopend hebt, want zo komt de minderheid (=de Vento) ook wat onder de aandacht!) Aha, ik zie, dat je ook de plakletters hebt ondekt?! :D Ik probeer de achterlichten eerst eens goedkoper te bemachtigen... Die internetwinkels weet ik nl. wel te vinden: in NED is € 139,- het goedkoopst en in DTL is € 89,-(!) mogelijk... @ Ratfink: Als je tweedehands koopt, heb je over de maat van de wielen niks te kiezen; ik kon met deze maat (en prijs) wel leven! ...,maar ik rij geen tractor, hoor... Ik rijd wel dagelijks op een 6-ton klemheftruck met low-profile 22"-'s en geen lucht erin... @ s v d berg: FOUT man, deze Vento: fout één is Golf koplampen, fout twee is koplampspoiler met logouitsparing, maar geen logo :confused:, grootste fout is de tuningbumper, die eronder hangt, met erin twee knipperlichtjes die er helemaal niet bijpassen... Mss moet je ff wachten tot het posten van foto's, totdat het hele spul erop zit en alles in kleur is gespoten, meestal ziet het er dan wel weer toonbaar uit... ;) Sorry, ik moest het ff kwijt; ik houd best wel van de fast and furious-style, maar dan op Japanse wagens. Persoonlijk vind ik dat je een Vento wat subtieler moet tunen; eigenlijk zijn velgen en verlagen genoeg... Daarentegen vind ik deze, die ik in 2005 bij Full Speed in Zandvoort tegen kwam, wèl erg mooi! :eek: VRAAGJE: zal ik de blauwe LED-undercar lighting, die ik nog heb liggen onder mijn GT hangen of verkopen?! groeten van Vento Vice (aka René type twee) |
ok, bij deze........
|
Bij deze mijn GTI, op foto's nog helemaal origineel. Inmiddels staat hij op 2-delige BBS-en met 195-45-16 Pirelli Pzero nero en is hij voorzien van de originele mistlampen, foto's komen eraan....
|
Hier mijn golf 3 cabrio op 15 "staal.
Hopelijk over een aantal weken op schroefset en 17 inch Le Mans(replica"s). Groet, Marco |
hier mijn ex golf,helaas een golfrijder achterop gezeten en toch maar verkocht.stond laatst nog op marktplaats.nl :eek: wel jammer,want ik was toch wel heel erg gek met hem
[IMG] [/IMG] |
Hier is de mijne !!!!
|
Komt die dan he. :D
|
word is tijd dat ie van mij wat knapper gaat worden zo aan jullie mk3's te zien :rolleyes: hahaha
ben ook nooit echt fan geweest van de cabrio maar op verbreed staal is echt om te kwijlen :thumbup: |
hier is mijnen vr6 syncro
huidige wagen ex wagen |
mijn GT Colour Concept, foto's vlak na aanschaf.
Inmiddels is het stukkie traanplaat boven de uitlaat weggehaald, zit een nieuwe standaard demper onder en is het interieur helemaal gepoetst en gereinigd. De Recaro's zijn heerlijke stoelen, veel beter gaat het niet worden ben ik bang.. |
Quote:
Hier is toch niet meer mee te rijden? Een schaamhaar is al genoeg om de bumpers van je auto te trekken.. Daar heeft echt ontzettend veel werk in gezeten :thumbup: |
wel eens gehoord van airride? ;)
|
jawel, hoezo??
:):) |
okee..`t is al laat...
je zegt dat er niet mee te rijden valt........ ik zeg airride...dus met 1 druk op de knop...valt er ineens wel mee te rijden :eek: |
Quote:
de volgende eigenaar heeft het een 1 weekuitgehouden en de eerste brokken lagen er al af :shake: hoewel er toch aire onder zit.... en werk heeft er inderdaad genoeg ingezeten :thumbup: greetz |
respect voor al dat werk :)
zonden als je te horen krijgt dat ie zo snel al schade heeft gemaakt. nog grote plannen voor je syncro? |
Quote:
de syncro blijft zoals hij nu is ik heb een golf rallye voor nog eens :screwy: mee te doen :D greetz |
Quote:
Ik hoop het niet! OT! Dit is de enigste foto die ik op mijn pc heb staan van m'n golf 3. Let niet op de slechte kwaliteit. Foto's is met de telefoon gemaakt en auto is al bijna een half jaar niet meer gewassen. :redface: |
ook de mijne maar even showen!
|
dat interieur....een beetje vreemd, maar wel lekker!
|
Quote:
vreemd??? haha vreemd vind ik het niet, maar tzit wel erg lekker :tongue: die van jou is trouwens erg mooi! velgen staan um goed! rijd fijn of niet zo'n tdi? |
die stoelen zien er wel goed uit! alleen zou ik ze persoonlijk liever zwart willen.
@Steven16v, die golf van je verdiend wel ff een wasbeurt hoor haha, ken je gelijk ff andere foto maken |
Quote:
ierders zijn ding! ik vind het geel juist wel mooi staan bij het zwart van de rest van het interieur en de kleur van de auto. het springt er wel mooi uit. |
Als we tog bezig zijn:)
|
Hier een paar foto'svan mijn golf3
Hier nog op BBS En nu op TT's en ook nog een van het interieur |
m'n 'nieuwe' velgjes :)
|
Dit is mijn ride:
Nog helemaal standaard gti 16V, maar not for long, ga nu mijn Ronals 16" polijsten ;) |
hierbij mijn auto
|
Mijn mk3....
(ligt achter nu ook lager, nog geen recente foto ivm werken en het weer:)) |
:thumbup:
mooie bak! eerst volgende keer dat het weer goed is, ff vrij nemen van je werk om foto's te maken haha |
in vakantie uitvoering met brood trommel en in middels op deze wielen en 16v eind demper en voor de zomer speel ik hier mee :screwy: |
Die laatste is geen golf 3 he ;)
|
heb je duidelijke foto's van die broodtrommelbevestiging (vooraan)?
|
Mijn Golfje
Geupdated met een paar nieuwe foto's...
Weinig aan gedaan nog, VR6 Lip en Aero-Twin ruitenlappers gemonteerd. Verder is ie technisch een beetje onder handen genomen maar dat is op de foto's niet te zien :) Te doen lijstje: -Goed poetsen -Koppeling -Voorruit vervangen -Nieuwe TÜV (September) -Achterbanden vervangen -Intercooler plaatsen -Misschien 40/40 verlagen -Nieuw Golf GTD plaatje scoren ergens... |
Quote:
laat ik die maar niet plaatsen word ik terplekke afgeschoten :D het is een originele votex set voor mk3 cabrio je moet 4 gaatjes boren van 17mmdaar onder zitten standaard bussen voor de stevig heid :eek: |
voorbumper is er weer af, originele steekt erop, heb ook laatste schroefdraad opgedraait, zal nog eens fototjes met velgjes posten |
|
Mijn (ex) MK3 1.8:
Groeten, LRR |
@Dennuz z'n golf: :wuv: :wuv:
|
All times are GMT +1. The time now is 20:27. |