staan mooie corrados bij.
|
Niet op iedere hoek van de straat...
Veel hele mooie C's! Maar, geen één gele...? Toch de juiste kleur gekocht, dus! :D
(onze nieuwe aanwinst, vorige week gekocht...) |
|
Ik hoop dat als ik over een tijdje klaar ben met de mijne dat ie er ongeveer zo komt uit te zien:
Op dit moment is het dus dit: Al een hele hoop kleine irritaties en mankementen verholpen, komend weekend motorwissel.....we komen er wel :thumbup: :D |
mijn ex-corrado met kompressor:
|
Zonde van dat deukje bij het voorste krikpunt.. |
dat deze er nog niet tussen staat
[img][/img] |
omdat dat een ongelovelijk hok is
|
Amen:D
|
Mijn bijdrage aan dit topic :D
|
bij het zien van al die mooie corrado's, krijg ik steeds meer spijt,dat ik de mijne heb weggedaan!! :(
|
Quote:
Dat heb ik nou precies hetzelfde... |
heb laatst het kenteken nog bij de rdw opgezocht,maar niets meer van bekend,dus vrees het ergste :(
|
De mijne leeft nog :D Een foto van hoe die er uit zag...
|
@vains; zo hoort een corrado eruit te zien! :thumbup:
|
Quote:
...nee hoor, die zwarte is ook prachtig :thumbup: |
als die gele nog wat zakt :thumbup: :D
|
Ik zal even laten zien hoe je een corrado moet laten zakken :D
En dit is op vlak wegdek :thumbup: |
@vains: zo had ik niet eens bij mij vh parkeervak afgekomen. Mijn corrado was 40/40 verlaagd, en ik moest al kruipend over de drempels hier....
|
Dat is balen. Mijn corrado lag op het maximale van de schroefset met gehalveerde bumpstops en ik reed er dagelijks mee. Ben er zelfs mee naar MIVW meeting gereden was ongeveer 600 km die dag :D
|
Zijn altijd wel de mooie ritjes, 600km in een corrado :D :D Heb zelf eens met meer dan honderd corrado's,van breukelen naar lelystad gereden. Is wel geen 600km,maar rijden in- en met zoveel corrado's, is altijd :thumbup:
|
Quote:
Zo moet een corrie eruit zien, vette poep..... :thumbup: |
|
Dit project wordt ook wel erg nice
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=515461 Alleen al de motorruimte :screwy: |
wat ik persoonlijk echt heel erg jammer vind van zulke projecten, is dat er nooit een meter mee gereden wordt, wel te begrijpen maar toch :D
|
Quote:
|
Ik vind het knap dat iemand het doet, of ie er nou wel of niet mee rijdt. Een motorruimte zo polijsten en vergulden is als bootjes in een fles maken; het is knap maar het slaat nergens op.
|
Quote:
Quote:
gequoted van zijn topic: JakkeVW's corrado |
mwoah, beetje voorzichtige belg naar mijn mening. :D
|
|
Het blijft toch een leuk apparaat:
|
geweldig ding idd!
die achterlichten, zijn die gespoten? of ook tekoop ergens? |
vind het alleen zo jammer dat alleen de voorkant van die parabolen gepolijst is, dat ziet er in het echt zo on-af uit..
|
Quote:
Nee lieverd.... gewoon helder rood onder, wit boven is gespoten geloof ik ;) |
Ik denk editon mike achterlichten. Met andere woorden gespoten orginele achterlichten. Ik weet zo het web adres niet meer maar hij heeft vrij veel corrado achterlichten gespoten.
Corrado forum daar staat een stukje er over, als hij dit nog doet weet ik niet. |
Paar fotos van mijn ex corrado
|
Quote:
Zijn idd gespoten door mike, dus ook wel edition mike's genoemd. |
Quote:
Kan je zelf ook wel natuurlijk; en dan noem je ze 'Edition Siep'! ;) |
Mooie corrado deze heb ik een jaartje geleden ofzo gesloopt. |
He daar zat mijn oude 16" verbreed staal met boradoppen nog op! 7,5 en 8,5J 4x100
|
All times are GMT +1. The time now is 21:08. |