dEmmET HaRRy :thumbup:
supper wagen erg mooi :eek: |
Echt super dikke wagen, ben zeer benieuwd naar het eind resultaat, en de 16VG60 is helemaal geweldig :thumbup:
|
Quote:
Het aantal PK's c.q. NM's .......ik zou het eigenlijk niet weten. De kop is bewerkt, andere injectoren, andere nokkenassen. Tsja....zeg het maar. De auto moet ook nog op een rollentestbank. Dan zal het wel blijken wat er uit komt. Ik gok toch zelf wel op zo'n 240PK. |
Quote:
Ben nog niet echt verder. Ben aan het uitzoeken wat voor IC slangen ik nodig heb in combinatie met een Sprinter IC. |
wat een dikke wagen zeg. hoop m es in de buurt tegen te komen(finsterwolde), wil die 16vg60 wel even horen blazen!
|
JA MAG ER ZEKER WEZEN BEN BENIEUWD HOE SNEL DIT BEESIE STRAKS HET ASFALT OVER VLIEGT. WHOOPPAAHH :drive: :D
|
Succes met het project! Gaat echt een mooie Mk1 worden! Greetz!
|
Een hele sjieke wagen ben benieuwd naar het eind resultaat
|
Supervet :thumbup:
|
hele mooie wagen zo!
denk dat zwart/rode achterlichten hem ook erg goed zullen staan! :D |
ff kleine update
Wat nieuwe foto's en eindelijk de motor aan de praat.
Het is wel een langdurig project maar ja........ IC geplaatst en radiateur. Accu moest ik achterin plaatsen. Rest nu nog de rembekrachtiger met pomp en uiteraard de remmerij. Benzinedrukregelaar moet nog anders etc. Ik moet zeggen de Powersprint uitlaat klinkt SUPER! [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] |
DIK!! Die rode kleur en velgen zijn echt super! Zeker een van de mooiste MK1's die ik gezien heb!
|
Zeer dikke bak :thumbup:
|
Bijft een dik ding dit, hoe is het er nu verder mee?
|
Ik heb wat pech met mijn benzinepompen, ze lopen me steeds vast. Waarschijnlijk zit er wat rommel in de tank, daar kunnen deze pompen niet tegen.
Dat was dus al een dure grap, 2 pompen naar de kl... Er zal dus een extra filter geplaatst moet worden tussen tank en de pomp. Inmiddels zit de remmerij er ook onder. Dan is de auto in principe rijklaar en zou deze na 7 jaar weer eens gekeurd kunnen worden. |
Rijd maar naar noord holland, keur ik de auto voor nop.
Wil hem wel in het echt zien. |
Moi Han, mis je me al een beetje? hahahahahaha. Dus type 1 nu eindelijk klaar, wil hem graag ff een keer in het echt bekijken en bewonderen. gr. Bert
|
Hoe staat het met dit project? Heb nog geen snelle MK1 zien rijden in Delfzijl ;)
|
:)
|
mooie wagen zeg, perfectie bestaat. achterwielen zijn 8.5j breed?
|
Quote:
Volgens mij inderdaad 8.5J of 9J. Ik heb ze als 8.5J gekocht maar als ik ze opmeet kom ik zelf op9J uit. |
Quote:
Vordert gestaag, motor loopt nog niet helemaal lekker. Ik heb er geen lambdasonde inzitten waarschijnlijk dat dit het probleem is. Zwarte rook, inhouden.... |
Hoe is het op dit moment met jou MK1 Han?
Rijdt jij er al mee rond delfzijl? :) Woon er ook, en hoop hem echt een keertje te zien rijden. Vooral met het zomerweer straks? |
Mooie wagen hoor Han en nog bedankt voor de bumper en steunen :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 22:56. |