20VT ligt er nog niet in hè Jan... :)
|
Nee,maar wel een g60 met 160 pk
|
mooie G60 dan ;) |
ok.
Ik dacht dat de g60 er in lag bij de keuring. Dit om de extra pk's op kenteken te krijgen. |
hoi nee de auto is gekeurd met de 1.1 motor de g60 zat in mijn cabriolet (zie foto)
het mooie van mijn kenteken is dat er geen KW 's op vermeld staan dus volgens mij is het geen probleem met een 20vt voor de apk hoeft er geen 20vt op kenteken te staan op het kenteken staat alleen volkswagen golf 1982 dit was de cabbie g60 |
kleine update
|
Intercooler buizen gemaakt zo te zien ? :) Ziet er wel goed uit.
Denk dat dit nog niet de definitieve motor is die in de auto komt ? |
haha idd lieuwe deze motor komt er eerst in tot de andere klaar is deze motor gekocht van een goede vriend en zat in een type 2 golf (vandaar de ic buis ) de motor draait op een origineel management met electronisch gaspendaal en dergelijke
|
Leuk project!
Als je dan toch bezig bent,...gelijk even 4x4 installeren..... |
vandaag ff 1 wieltje gepoetst )(lekker lui vandaag)
|
Prachtig project, deze volg ik op de voet!!!
|
thanks
gr mibo |
ook een mooi project, ziet er erg netjes uit die gepolijste velg!
|
ff wat foto's nu met rolkooi uiteraard komt er nog verf op
|
je moet nog even je achterruitenwisser stellen en dan ben je wat mij betreft klaar!
|
Quote:
thanx eigenlijk moet ie eraf scheelt weer gewicht haha |
gaaf project!!!
Zelf gebouwde kooi? chromobyleen? vr gr riendert |
welke maten hebben die velgen-banden
vooraan en achteraan? |
Quote:
kooi is gemaakt bij kooibouw praamstra te kootstertille(google) en superlicht past echt netjes en was niet duur moet alleen nog even een kleurtje hebben |
Quote:
de wielen zijn vooraan 6,5 j en achteraan 7 j evt heb ik nog een set 7 j in de handel bbs rm 001 mvg mibo |
en welke banden liggen erop die set 6,5" en 7" velgen die op je auto staan?
ik gok 185/45 ? |
Quote:
185-45-15 |
mooi project michel! ik denk dat ik ook praamstra maar is ff bel voor zo n rolkooi. en dan ff mooi verchromen ;-]
|
ja hij doet het super netjes hoor zelfs gewoon met de hemel erin
een echte aanrader |
Waarom niet een complete rolkooi ipv alleen een beugel ?
Al wat vorderingen gemaakt met de motor ? :) |
Quote:
de rest van de kooi komt nog eerst wil ik er nog een ander dashboard inzetten vandaag ben ik begonnen de motor uit elkaar te halen hier even wat foto's van het "oude spul" morgen beginnen met het bewerken van de kop en het onderblok weg brengen om de cilinders te laten boren als het goed is zijn morgen de bestelde onderdelen uit de vs binnen :woowoo: |
Waarom lijkt het bij andere mensen soms zo snel te gaan met projecten??
Och ja; had net mijn cabrio omgebouwd naar G60, maar wil nu een Golfje1 20vTurbo gaan bouwen en ben al een heel eind op weg.. Goed bezig en ga zo door, dan komt er binnenkort weer een monster op de weg in 't Noorden. |
thanx gaat helemaal goedkomen
gr mibo :woowoo: |
alweer vooruitgang? michel! ps ik kom zaterdag morge blok op halen! bel je nog gr stefan
|
klein tipje van de sluier
e3n stefan ik zie je zaterdag de motor staat klaar |
komt helemaal goed zie ik! ik kijk zaterdag wel ff in het echt ;-]
|
zaterdag het golfje in het echt bekeken maare komt helemaal goed en ding ziet echt super mooi uit! en mooi motorsteun ook ff bekeken voor de 20vt motor aan ditributie zijde. en uiteraard mijn g60 blok mee genomen ;-]
|
ik zag je vanochtend rijden op IBF in heerenveen. Zag er zeer vet uit! al lekker laag, rm'tjes, dikke kooi erin!
|
Quote:
klopt moest ff naar de rdw waar werk je dan ?je hebt me al vaker gespot maar ik jou niet mvg mibo |
Quote:
thanx als ie klaar is kom ik een keer bij je langs gr mibo |
hier even een kleine update door de drukte met projecten van anderen kom ik niet aan mn eigen motor toe (er moet namelijk ook nog wat verdiend worden)het blok is iid geval weg om te laten boren en het wachten is nog steeds op de zuigers en drijfstangen ben ondertussen bezig met het ombouwen van een 93 er cabriolet naar 20 vt voor een klant en het bouwen van een 2.0 liter 16v g60 ook voor een klant hier even wat foto's van de cabriolet en het maken van de motorsteun aan de distributiezijde
de hydraulische spanner van de 20 vt word vervangen door een spanrol van een 16v ivm het plaatsen van de motorsteun en de competitie rubbers uit de USA deze zijn stugger en sterker excuses voor de onduidelijke foto's zodra er weer wat mn eigen motor gebeurt post ik het hier mvg mibo |
hey michel je bent altijd welkom! als je keer tijd hebt! hahaha. spreek je.
|
Quote:
ik werk bij Worldpack op IBF. Dit is achter de Mercedes garage, dus bij het begin van de weg naar de RDW. Zie daar vrijwel dagelijks mooie spullen voorbij komen. ;) |
Quote:
hey ok als ik eens in de buurt ben rij ik wel eens lang mvg mibo |
fff wat foto's van de 20vt in de cabbie
zo nu bijna weer verder met mn eigen motortje |
All times are GMT +1. The time now is 13:00. |