Vandaag sinds 2 weken weer eens naar mijn Audi-tje en m`n Derby wezen kijken. Hellaas heb ik het super druk en veel te weinig tijd voor de auto`s maargoed de golf heeft nu alles nieuw wat ie nieuw moest hebben, ik ben bijna helemaal verhuist dus het lijkt er op dat ik gauw meer tijd voor de auto`s krijg.
Ik ben vandaag dus even nog een keer rond de Audi gelopen en alles nog een keer goed bekeken. Gelukkig valt de rottigheid zo op het oog echt mee alleen heb ik even onder het dashboard gekeken waar de accu bak zit en daar zitten wel kleine gaatjes in gerot dus dat is eigenlijk het ergste van alles volgens mij. Ik hoop dat ik het weekend eindelijk aan de gang kan gaan. Dan zullen er ook weer foto`s gaan volgen. Gr |
De Audi50-roest-zoek-gids: http://www.audi50.de/html/kaufberatung1.html
|
Quote:
Hoe vezin je het :) In Nederland hebben ze zo`n site niet he? Kun je eigenlijk zien hoeveel van deze auto`s er in nederland nog zijn? Wel gaaf zo`n site met zo veel info maar wel jammer dat mijn duits niet al te best is maarja. |
Quote:
Das echt wel een prima site!! |
Ik ben vandaag begonnen aan de auto dus ben ik even bij watergekoelde projecten verder gegaan omdat dat volgens mij hier niet thius hoort.?
Gr Arno |
All times are GMT +1. The time now is 11:47. |