Quote:
deze :D |
Grmbbl.. waarom altijd deze mooie meets op dagen dat ik niet kan...
|
Quote:
even iets eerder op de fiets :D Quote:
valt mee rond de 3 uur in een vrachtauto van uit waar jij woont Quote:
die hoort er toch standaard bij :D |
Quote:
True, maar de ene keer heeftie een minitrunk (Fox) en dan heeftie weer een megatrunk (Pasta) :D |
dat blauwe ding ligt hier nog wel voor huis hoor ;)
|
Quote:
auto van de zaak think :thumbup: |
wis!
wanneer kom je weer es langs joh ;) |
ha waneer verkoop jij weer eens wat van die dingen :D
mijn werk niet he ...zit meer in de mercedes-benzzzzzzzzz en de toyoto's :rolleyes: |
1. Jurjen
2. Jettaracing 3. voklswien 4. Split 5. Michel 6. Maartenunplugged 7. LuNaTiK 8. mei LuNaChiCk 9. Johan (ovb) 10. Lennart 11. 98. Sikke Aant (geen Jetta toch?) 99. Beetlefreak in oldtimer 100. Benji in de bus |
Als ik in de buurt ben kom ik ook wel even langs :D
|
Bij de weg, de vrijdags van te voren is eerst de streetrace he! Dus daar alvast even een voorproefje op de Jetta meet :cool:
|
Quote:
Met die drekbende blijft de jetta mooi thuis :eek: Kom wel in het 84'er hok! :D |
sissy
|
Quote:
:D modder badje is wel lekker zo nu en dan :rock: |
Quote:
Zeker ook heen!! Alvast mooi weer bestellen :D |
Quote:
:rock: |
Quote:
tijd voor een jetta marco :D of broerke ff vragen :hug: 1. Jurjen 2. Jettaracing 3. voklswien 4. Split 5. Michel 6. Maartenunplugged 7. LuNaTiK 8. mei LuNaChiCk 9. Johan (ovb) 10. Lennart 11. oane ( komt wel ff eerder trug van vakantie ) :D 98. Sikke Aant (geen Jetta toch?) 99. Beetlefreak in oldtimer 100. Benji in de bus |
Ik ben er ook zeker bij, met de zwarte jetta! :cool:
|
1. Jurjen
2. Jettaracing 3. voklswien 4. Split 5. Michel 6. Maartenunplugged 7. LuNaTiK 8. mei LuNaChiCk 9. Johan (ovb) 10. Lennart 11. oane ( komt wel ff eerder trug van vakantie ) 12. vw talma 13. 14. 15. 98. Sikke Aant caddy 1 99. Beetlefreak in de kever 100. Benji in D.E. bus |
even in het zicht
|
Was ik al. Sleep Gerben met de witte ook wel mee :D
1. Jurjen 2. Jettaracing 3. voklswien 4. Split 5. Michel 6. Maartenunplugged 7. LuNaTiK 8. mei LuNaChiCk 9. Johan (ovb) 10. Lennart 11. oane ( komt wel ff eerder trug van vakantie ) 12. vw talma 13. Ebut 14. Gerben 15. 98. Sikke Aant caddy 1 99. Beetlefreak in de kever 100. Benji in D.E. bus |
Quote:
Komt zij ook? :eek: :woowoo: |
Moet sietske van Johan de krullers er even in doen ,en johan de sletta even bruin rollen .....
|
Ja, maar dan heb ik er nog niks aan :D
|
Zeg zit er daar in de buurt nog een autowasserij om even de ergste blubber ervanaf te spuiten? :D
|
Quote:
ja wel jij komt van af de richting leeuwarden neem ik aan ? rontonde bij de eifel toren rechts na 100 m rechts zitten was boxen vanaf de richting heerenveen rontonde van de mc recht door daar na op de rontonde links ( bij de eifel toren ) na 100 meter rechts |
Was ik gister ook, 20 cent ben ik kwijt, en de 3 euro kregen mijn auto niet schoon daar...
Uit de borstels kwam alleen maar zeep dus vandaag terug, nee kunnen we niks aan doen, moet je morgen weer komen &(*@$!)# Toen het duurste programma genomen in de wasstraat en g^@#dvr nog niet eens schoon ook... Maar thuis verder gegaan, nu lijkt het al beter |
chill... moet wel goedkomen, als het dan maar verholpen is :P... de auto net nog in de was gezet dus moet gewoon met wat spoelen wel te doen zijn. Ik vind zelf handmatig eigenlijk wel relaxter dan zoon washok. Wat is de naam van dat bedrijf trouwens?
Dan zie ik jullie zondag wel in parijs ;) |
:D Dat is v/d Berg, heeft 10 wasboxen en 3 wasstraten, niet te missen
|
Quote:
van der belt De Bolder 71 9206 AP DRACHTEN is een olie handel kan niet missen |
:thumbup: dankjewel
|
Quote:
Zoals 't nu staat zondag niks te doen, sow count me in! Verwacht geen schone auto :D |
Quote:
wel schoon maar met witte stippen bedoel je :thumbup: |
1. Jurjen
2. Jettaracing 3. voklswien ( als ie apk gekeurd is ) 4. Split 5. Michel 6. Maartenunplugged 7. LuNaTiK 8. mei LuNaChiCk 9. Johan (ovb) 10. Lennart 11. oane ( komt wel ff eerder trug van vakantie ) 12. vw talma 13. Ebut 14. Gerben 15. 16. 17. 18. 19. 20. 97. Marco (in golf) 98. Sikke Aant caddy 1 99. Beetlefreak in de kever 100. Benji in D.E. bus |
Had er graag bij geweest maar ja.... mens kan niet alles hebben/doen he :cool:
|
Ach, antwerpen -> drachten
zo ver is dat toch niet? |
Steenworp immers
|
Quote:
Beide zijn te regelen!:thumbup: |
De mijne mag ook best in die kleur bruin worden gerold hoor... Als iemand een loods beschikbaar heeft...
|
Vriendin is nog op vakantie dus ik kom zeker weten langs
|
All times are GMT +1. The time now is 19:02. |