Hele leuke wagen, velgen staan hem goed.
Maar de orginele grill vind ik beter staan !! |
Naja, ik hoef niks meer te zeggen. ;) Behalve dat de wielen netjes staan! :)
|
Ik zweer het je, die persoon die bij jouw die deuk er in heeft gedrukt is bij mij ook bezig geweest! Ik shop hem er bijna altijd uit, maar hij zit er nog steeds (binnenkort even kijken of ik hem eruit krijg met een lepel....
Nu nog ff opfokken en je hebt een super strakke wagen! |
vanmiddag de trommels zwart gespoten en zwarte plastic kapjes (origineel vw) over de wielbouten heen gedaan:
|
-edit-
|
nou, de golf heeft een maand stil gestaan vanwege een kapotte versnellingsbak.
via mp een 020 4T versnellingsbak op de kop getikt, en die is er afgelopen weekend onder gezet door de buurman bij een garage in rotterdam. ook maar gelijk de koppeling en drukgroep meegenomen: Nou reedt ie zondag dus weer, en ging mn broertje hem ff schoonmaken. Heeft ie een of andere sterke ontvetter (voor in de keuken) op de velgen gespoten en laten intrekken... en ja hoor, de lak en de zwarte accenten losten op als sneeuw voor de zon :( Dus vanmiddag de hele dag bezig geweest met ontlakken, veel schuren en rondom de banden afgeplakt voor het spuiten: Het spuiten zelf ga ik morgen maar doen, ze worden nu gewoon weer helemaal zilver-grijs... |
Waarmee was dat zwarte erop gemaakt dan? Viltstift? :D
|
zwarte verf met een kwastje ;) (door degene van wie ik de velgen heb gekocht)
|
Hmm, goede verf geweest dan :tongue:
Ga je de velgrand nu ook polijsten? Is niet veel werk en zal best leuk staan. Heb dat bij mijn de ATS velgen onder m'n Passat ook gedaan. :) |
Het vervolg: velgjes gespoten en liggen nu uit te harden in de woonkamer :)
|
Kijk dat ziet er een stuk beter uit:D, maar mag je broertje ze nu nog schoonmaken of doe je het voortaan zelf?:D:D:D
|
velgjes zitten er weer onder, en gelijk maar ff een foto van het nieuwe interieur.
een origineel stoffen G60 interieur: Betere foto's komen er nog wel aan... |
Ziet er goed uit, velgen zijn mooi geworden.
En een super mooi interieurtje. |
mooie golf geworden zo
|
Heel netjes!
|
Ik heb nog een weekje vakantie, bel(0648927982) of pb ff doen we van de week ff een foto-sessie samen(zoals al eerder gezegd door mij :redface: )
|
je telefoonnr op een forum zetten? :confused:
|
ja waarom niet?
wat moet je er mee als mij niet moet hebben? |
dikke gti lip gemonteerd:
|
Leuke auto aan het worden, maar de oude grille moet er weer in hoor, veel beter! En die gti lip is ook niet zo mijn ding maar goed.
|
vanmiddag een nieuwe sony xplod gekocht, de CDX-GT414U:
De oude radio was echt nodig aan vervanging toe, en met deze kan ik via usb ook mn ipod erop aansluiten :cool: |
GTI lip staat dik!
kan je de ipod nu gewoon met zijn originele usbstekkertje aansluiten?? ja toch! |
ja, gewoon met het bijgeleverde usb-stekkertje van de ipod voor je computer, en dan kun je op de radio door de mappen heen scrollen en selecteren...
|
stuur ging wat trillen boven de 120/130 km/uur, dus de velgen moeten eerst weer ff uitgebalanceerd worden.
Nu ff op 13 inch polo staal :rolleyes: |
Trillen is toch niet erg? Je mag toch niet harder dan 120 :tongue:
|
Hij heeft een verse apk tot 10 juli 2008!
Er moest alleen 1 remslangetje vervangen worden en zn lampen afgesteld En vandaag nieuwe GTD emblemen voor er achter erop gezet: |
aan de acterkant staat het goed, maar aan de voorkant lijkt et voor geen porum....snel de originele grille er weer in en daar het logo op drukken
|
Quote:
Inderdaad... Originele grill er weer op schroeven :) Proficiat met de APK. Gaat ie nu ook sneller met nieuwe GTD logo's? :tongue: |
indd, origineel staat ook erg mooi.
maar dan wil ik wel het oude type grill met de dunne lamellen: dus daar moet ik nog eens een keertje tegenaan lopen in een goede staat en voor een mooie prijsje :rolleyes: |
zo, weer paar maanden verder :)
niet heel veel aan gedaan, zit nu een dubbele grill op met rode bies en zwarte roostertjes voor de verstralers: gisteren ff opgepoetst en vanmiddag ff wat foto'tjes genomen: |
Ziet er leuk uit zo met die donkere roosters.
Grille is ook netjes met de felrode bies. Enne, ik wil je deurpanelen! :D |
Enkele lampen grill vond ik hem strakker staan. Blijft een mooie gtd!
|
Het embleem wat je achterop hebt is van een golf 1 GTD. Wees maar zuinig op dat embleem.
|
Quote:
(en hij is via via nog wel nieuw in verpakking te bestellen hoor ;) ) |
Netjes hoor :thumbup:
|
Zier er weer netjes uit Arjen ! Enne GTD emblemen en dubbele lampen Rule! :D
:woowoo: |
Zo dan! Leuke daily hoor! En mooie pix ook, allemaal met de 15-30mm??
|
Dat turbo embleempje doet het hem :tongue:
|
zit toch een turbo op :D vond het wel wat hebben, klein en subtiel :rolleyes:
|
Kapjes over de verstralers? of zijn het panty's ? :)
Leuke wagen. |
All times are GMT +1. The time now is 14:51. |