niet alleen mk1 velgjes zijn ook op mk2 geleverd (iig in US)
|
@ berendd ,die jetta mk2 is zeker wel vet! :woowoo:
|
een echte Schabak...
op ebay gaan ze voor best veel weg, deze op MP kunnen kopen voor een nette prijs. |
Die Jetta heb ik ook in de collectie, al vanaf de introductie... leuk model. De Polo van AutoArt heb ik ook onlangs gekocht, erg mooi model en hij wordt gedumpt (volgens mij heb ik er 2.50 voor betaald!).
Laatste aanwinsten zijn de prachtige Golf I GTI in 1:43 van Norev (echt een aanrader) en de Iltis Paris-Dakar, eveneens van Norev (en bijna net zo mooi als de GTI). |
ik heb er 65, allemaal 1:18
ik heb 3 Ikea Bertby kastjes aan de muur in de woonkamer Golf 1 zilver op Audi A6 16 wielen Golf 5 Zender NSU TT NSU TT Racer Diverse Kevers / Beetles |
@Berendd: Duo Polo Turbo. Kwijl..
|
|
:D |
heb inmiddels wel aardige verzameling, laatste jaren wat minder door plaatsgebrek... vitrine staat vol:D
1:18 chevy Impala Dub edition Checvy Suburban Dub Edition DTM Mercedes C klasse uitvoering van Klaus Ludwig Audi A4 Toerwagen, uitvoering Berd Schneider en Alexander Wurz Audi R8, uitvoering van Frank Biela Nascar Winston Cup Chevrolet Monte Carlo, uitvoering van Terry Labonte Jaguar XJ220 (jeugdsentiment) Mclaren F1LM (die oranje:D) Subaru Impreza World Rally Car, uitvoering van wijlen Richard Burns Corvette C5-R, uitvoering van Andy Pilgrim Motoren: Ducati 996 Superbike Foggy edition 1:12 Dodge Viper 1:10 Kyosho Ferrari F40 |
Quote:
helaas is de verpakking beetje beschadigd, maar dat maakt m niet minder cool... verder wel compleet.. ik heb ze ook nog los een keer voor als iemand de achterkant wil zien :D |
Gisteren binnen gekregen:
Achterbumper zit er inmiddels alweer goed op. |
Het is weer tijd voor de vakbeurs in Nurnberg, met veel modelautonieuws. Erg leuk spul in het verschiet voor VW-liefhebbers-
Revell gaat in 1:18 een mooie Scirocco I maken! Ook van Revell en ook 1:18! De Revells worden weer lekker betaalbaar, rond de 30 euro. Van Schuco en ook 1:18, maar erg duur (adviesprijs 120 euro!) |
wauw.. binnenkort maar eens die Revells halen..
|
Die Revells zijn zekers mooi
nooit geweten dat die schuco's zo duur waren |
Quote:
Waneer ligt deze zo ongeveer in de winkels? Wil ik wel hebben! |
Tja, noem eens een datum en verdubbel 'm... De Corrado zou vorig jaar zomer klaar zijn en ligt nog steeds niet in de winkels. :(
Da's de modelautoindustrie op zijn best, ik heb nog nooit een model uit zien komen op het moment dat het aangekondigd was. |
De Maserati 3200GT:
De Lamborghini Murcialago: De Ferrari 312P: |
Quote:
Zou Bernd die ook hebben ? Nooit bij m gezien .. |
dit topic zocht ik gisteren :D
mijn nieuwe ieni-mini-busje in breedbeeld: |
En wat is nu het merk van dat busje van je, ArjenE?
|
Maisto, en dan de serie G Ridez
|
Quote:
jups... cellofaantje helaas wat gedeukt verder prima... sticker 2 voor de prijs van 1 zit er ook nog op :woowoo: die grote derby heb ik inmiddels ook, maar dat wist je al toch? |
hallo
weer even een paar 1/18 schaalmodellen van mij waar ik mee aant knutselen ben als ik niet met mijn jetta mk1 project bezig ben....... golf1 die helemaal gecleaned word met rolkooi,chromen bumpers en staal verbrede velgen,soort circuitwagen. [IMG] [/IMG] golf1 replica van mijn jetta qua kleur,verlaging,velgen(bbs 2 delig met zwart hart echt alluminium),interieur enz. heb voor de golf gekozen omdat er geen jetta1 schaal 1/18 te krijgen zijn. volkswagen T1 bus verlaagd met alu empi velgen,kleurstelling zwart met bordeaux rood tsja t houd je van de straat [IMG] [/IMG] groet johan joure |
waar heb je dat golf 1 model gekocht eigenlijk?
en zijn er ook golf 1 bouwpakketten? |
modellen gekocht via ebay.de,heb ooit een paar slopers gekocht en een paar modellen uit portugal.
ja er zijn ook golf1 bouwpakketten johan |
Hierbij n greep uit mn collectie
|
Ps. de dubbele is te koop! of ruilen!
|
Bedoel je met die dubbele de witte? En voor hoeveel is die te koop en kun je mij eens een betere foto ervan mailen? Misschien heb ik wel interesse!
|
Nog even een paar meer van de collectie zoals ik een lange tijd terug al gezegd had.
En Audi A4 en Audi A8 in schaal 1:87 Een McLaren F1 met werkende vering, verder niet echt mooi: Een Lamborghini Countach: Een Porsche 959: Een Porsche 911 Cabrio: Een motor, namelijk een Honda F6C: |
|
|
Quote:
Deze is te koop voor 22,50 excl.verzend.kosten |
Zo even de foto's erbij gezet en nu nog een kleine update van mijn laatste aanwinst, een model van Jada Toys uit de lijn DUBcity:
|
Wat een leuk topic dit, helaas heb ik zelf veel modellen weggedaan, momenteel een kleinen type 1 aan het opknappen, valt nog vies tegen als beginner.
|
Zo, dit weekend bij mijn vader thuis. Daar heb ik er ook nog 3 staan.
Jaguar XJ220 Mercedes-Bens SL300 Bugatti EB110 |
Altaya uit Spanje heeft een 1:43 Golf II GTI gemaakt. Leuke poging, maar hij lijkt er niet op... dan maar wachten op de Minichamps die deze zomer komt.
Later dit jaar komt Norev met een 1:43 Scirocco II, ook een model dat absoluut in de collectie komt. |
tijdens het spuiten van mijn 1/1 project ook maar even een schaalmodel meegenomen.
ook wou ik 2 andere fotoos met jullie delen [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] johan joure |
Mooi modellen Johan! Ben benieuwd hoe de goudkleurige word!
|
Quote:
:rolleyes: dat is er eentje van bij mij in de buurt :D ;) , de letters "AC" op de kentekenplaat staan voor Aken (=Aachen in het duits). |
Deze vandaag net binnen gekregen :D
|
All times are GMT +1. The time now is 16:00. |