Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   US bumpers mk2 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=26308)

M.I.V.W 10-12-2006 17:46

Quote:
Originally Posted by breadfan83
En tegenwoordig is dat ook niet meer mogelijk. Ik heb namelijk al geprobeerd om samen met "mijn Amerikaan", die bij een grote dealer werkt, de spullen via VW te laten verzenden naar hier of Duitsland, maar dit schijnt niet mogelijk te zijn omdat die delen hier niet standaard zijn verkocht.
De Westmorelandfronts zijn nog niet op, in de VS tenminste niet.

De delen die ik bedoel lagen gewoon op voorraad bij vw in duitsland,dat kwam dus niet uit de usa ,het lag er gewoon.
Ik denk als je veel van dat usa spul besteld bij pon,er vanzelf een speciaal plek voor komt in het magazijn.

Alberto 10-12-2006 19:11

dus morgen met zijn allen naar de dealer

M.I.V.W 10-12-2006 21:49

Quote:
Originally Posted by voklswien

En voor een gods vermogen us onderdelen over laten komen voor veel geld en de volgende 10 mensen laten profiteren van jou actie,Laat effe horen als je besteld hebt:):);)

Dat is dus onbegonnen werk.

Jurgen heeft destijds alles weg gekocht ,er is momenteel niks meer in duitsland:)

breadfan83 11-12-2006 01:19

Quote:

Ja, goed plan, dat ik daar niet eerder aan gedacht heb. Ik ga meteen dingen van Amerika over laten komen, terwijl ze hier in Nederland en Duitsland gewoon bij de dealer in grote schappen op voorraad liggen...
Domme domme domme domme ik!

NEEN! Geen goed plan dus. Dat heb ik al lang geprobeerd. Net als Belgie, Frankrijk, Engeland en Denemarken. Nergens was meer iets te vinden, noch te bestellen.

Het zal toch echt Amerika of Canada worden.

Alberto 16-12-2006 11:27

maar niet voor 600 euro hoop ik tjeemig

breadfan83 16-12-2006 14:43

Quote:
maar niet voor 600 euro hoop ik tjeemig

Daar hoop ik eigenlijk wel onder te blijven ja. :tongue:

Als ik er meerdere tegelijk bestel kan ik de verzendkosten wat lager houden, maar door er dingen als achterlichten en spiegelglaasjes ofzo bij te nemen, waarvan de verzendkosten in het niet zullen vallen ivm die van de bumpers, hoop ik de kosten per bumper-set nog wat verder omlaag te kunnen halen.

Ik moet daarna wel van de andere spullen af zien te komen, maar dat zal ook wel lukken denk ik. :D

Alberto 16-12-2006 21:38

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Daar hoop ik eigenlijk wel onder te blijven ja. :tongue:

Als ik er meerdere tegelijk bestel kan ik de verzendkosten wat lager houden, maar door er dingen als achterlichten en spiegelglaasjes ofzo bij te nemen, waarvan de verzendkosten in het niet zullen vallen ivm die van de bumpers, hoop ik de kosten per bumper-set nog wat verder omlaag te kunnen halen.

Ik moet daarna wel van de andere spullen af zien te komen, maar dat zal ook wel lukken denk ik. :D

spiegel glas ja stuur kant met text natuurlijk
en achter lichten .......ook leuk
kunnen we niet met elkaar een container af huuren en over laten komen
met wat spullen er in .. :confused:

Baricade 17-12-2006 20:36

Anders eens conact opnemen met een firma die US cars importeerd.Dat gaat sowieso dmv conatainers. Die hebben misschien wel intresse om de leegte in en om de auto,s te vullen met wat dozen onderdelen. Om zo hun eigen totale transportkosten te drukken.

is maar een idee... ;)

Alberto 20-12-2006 20:30

Quote:
Originally Posted by Baricade
Anders eens conact opnemen met een firma die US cars importeerd.Dat gaat sowieso dmv conatainers. Die hebben misschien wel intresse om de leegte in en om de auto,s te vullen met wat dozen onderdelen. Om zo hun eigen totale transportkosten te drukken.

is maar een idee... ;)

gaan ook vaak via de auto boot zie ze wel staan in zeebrugge ,antwerpen ,rotterdam en amsterdam
maar het is een idee inderdaad :thumbup:

classicline 20-12-2006 20:35

daar ben ik alleens mee bezig geweest maar via de boot zit je snel op een wachttijd van 5a6 maanden.

Alberto 20-12-2006 20:39

Quote:
Originally Posted by classicline
daar ben ik alleens mee bezig geweest maar via de boot zit je snel op een wachttijd van 5a6 maanden.

ja via de auto boot is geen optie ..maar via een container wel . zal es informeeren wie dat doen hier en daar

classicline 20-12-2006 20:46

Quote:
ja via de auto boot is geen optie ..maar via een container wel . zal es informeeren wie dat doen hier en daar

jep dat zeker.. ik blijf me aanbevolen houden voor een set.

Alberto 26-12-2006 15:43

ik heb een set liggen in canada ..nieuw staat ...komen deze kant op

breadfan83 27-01-2007 21:02

Gisteren een setje bumperkappen binnengekregen, en de voorste is vandaag al opgehaald.
Achterbumper heb ik dus wel nog liggen.
Omdat er een prijs bij moet zet ik hem maar eens op 175-200 euro, maar hij mag tegen elk redelijk bod de deur uit.

Timmeke 27-01-2007 21:24

hoe zit het nu eigelijk met di us bumpers want ben ook wanhopig op zoek er naar..

Alberto 27-01-2007 22:01

Quote:
Originally Posted by Timmeke
hoe zit het nu eigelijk met di us bumpers want ben ook wanhopig op zoek er naar..

drama :mad:

Misha 27-01-2007 22:11

ik heb nu een US voorbumper .. ik ben opzich wel tevreden
achterbumper is toch maar een minimaal verschil en zijn
ook nog lastiger te krijgen ..

breadfan83 27-01-2007 22:17

Quote:
Originally Posted by Misha
ik heb nu een US voorbumper .. ik ben opzich wel tevreden
achterbumper is toch maar een minimaal verschil en zijn
ook nog lastiger te krijgen ..

Ik heb dus nu nog een achterbumper van een Golf mk2, Amerikaans dus.

Ik heb nu iemand gevonden met een bedrijf dat onder andere een vestiging heeft in de VS en in de buurt van Amsterdam. Hij woont zelf in de VS en is wel bereid het verzenden tegen "geringe" vergoeding via de bedrijfspost te laten meegaan als ie er zelf ook iets aan kan verdienen of er leuke onderdelen aan over kan houden.

Het is inderdaad een drama, maar het moet mogelijk zijn.

breadfan83 27-01-2007 22:18

Quote:
ik heb een set liggen in canada ..nieuw staat ...komen deze kant op

Alberto, heb jij de jouwe al binnen eigenlijk?

Timmeke 28-01-2007 14:26

hoe dan ook als er wat beschikbaar is hoor ik het graag en ben bereid er ver om te gaan moesten ze niet verstuurd raken of iets dergelijk :d..

breadfan83 28-01-2007 18:59

Quote:
Originally Posted by Timmeke
hoe dan ook als er wat beschikbaar is hoor ik het graag en ben bereid er ver om te gaan moesten ze niet verstuurd raken of iets dergelijk :d..

Ik zal het NOG maar EEN KEER zeggen:
IK HEB NOG EEN ACHTERBUMPER!!! :chair:

Versturen is geen probleem, kosten zullen dan wel hoog zijn, en worden door de koper betaald uiteraard.

All times are GMT +1. The time now is 20:56.