![]() |
Ik vind het niet duur, een auto laten overschrijven op het postkantoor kost ruim het dubbele :tongue:, en daar hoor je niemand over!
Bovendien, voor de duidelijkheid van het forum is het wel het prettigst als er niet te veel namen veranderen. ;) Greetz Ron |
Goed plan! Van naam veranderen kan je ook zo vaak je wilt op msn :D
|
René, is jouw naam met account eigenlijk niet te koop? Dan kan ik gelijk stoppen met spammen. :D
|
Ik wil 10 euro betalen voor de naam Ruud.
Die is toch vanaf de oorlog niet meer gesignaleerd. |
Quote:
Betalen dus :) |
Quote:
voor een goed bod gaat alles weg ;) |
Quote:
Tientje. |
Ja leuk : actie om de naam Rene over te kopen per opbod .
Goed voor de VF kas mits voldoende animo . Of een inzameling ? :D |
ik vind et best!
wie biedt er hoger dan een tientje? :D |
Nee we doen het anders : iedereen stort wat en dan loopt het bedrag op .
Boven de 200 euro of zo dan ga je op de erelijst van eeuwige spammers op dit forum . Kan je met een andere naam weer opnieuw beginnen . Die naam krijg je gratis van ons ;) |
1 € wil ik wel storten :tongue:
|
Quote:
Klopt! Kwam bij mij eerst zo over dat dat zo wel ff geregeld zou worden, maar later in een helder moment snapte ik em. :redface: |
Iemand mijn naam kopen? :D
|
Luuk, heb jij 5 euro gedoneert in de Volksforum pot? :D ;)
|
Maar waarom weer luchtloper ??
|
ok duidelijk.
Bedankt voor de info ! :D |
Kun je voor mij 147 veranderen in Poorboy
En volgens mij kost dit dus nu 5 euro. Maar ik zie momenteel ook bij enkelle (.nl) er achter. Dan zou ik ook vwforum.nl kunnen pakken. Of valt dit onder reklame, en kost dit meer. :D |
waar zie jij mensen met .nl erachter..
|
petjes.nl geloof ik..
|
ehm.. petjes ken ik petjes.nl is hier niet geregistreerd
|
En met .com zijn er ook al. :D
|
Quote:
goh ik hoor een lama schijten.. oftewel rara ik zie wat jij niet ziet en het is roze.. hier schieten we toch niets mee op |
Quote:
hmm je heb gelijk, ik moet toch maar eens die ogentest gaan doen ;) |
ik kan me petjes.nl ook wel herinneren.. ik was o.a. de dwaas die benieuwd was en op een niet-bestaande internetpagina uitkwam :D
|
Quote:
Als het roze is zie ik het wel, want die golf staat hier in de schuur. :tongue: petjes.nl was ik ook tegengekomen vw-shop.nl Niels - AirMighty.com AirToMove.nl word volgens mij toch wel een rage. :rolleyes: Doe voor mij maar gewoon: Poorboy gr ruud |
Waar moeten die 5 euri heen.
Wil het graag geregeld hebben. Poorboy |
Quote:
Betalen bij Marco, dan regelt Christiaan het. Gelijk dit topic weer es onder de aandacht: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=11931 |
dus marco mailen
Marco betalen dan regelt christiaan een andere naam bij deze PB verzonden |
Als ik mijn naam elke keer verander per auto, dan verander ik hem nog wel eens:rock:
vwpolo_siem hoort eigenlijk ook niet meer... eerst polo, toen mk1, nu golf3 (gaat waarschijnlijk ook weer weg) Lijkt niet veel maar dit is binnen 1 jaar... Dus wat ik wil zeggen, het maakt toch niks uit hoe je hier heet. |
All times are GMT +1. The time now is 09:52. |