![]() |
ernst,.. dan gaan we met z'n allen..stijn kan er ook niet mee wegkomen dat 'ie er nog nooit geweest is.. je MOET het een keer gezien hebben al vond ik het de laatste jaren elk jaar minder worden. (heb afgelopen 2 jaar overgeslagen dus kan over die ed. niet oordelen)
|
Quote:
:D die link stamt nog van de 2006 site. ben er al een hele tijd niet meer op geweest :redface: sorry voor de domme vraag. Quote:
neem aan dat het deze zijn, dus als je voor 28 februari een ticket besteld kost het 40€ en daarna tot 31 maart kosten ze 45€. dus wees er snel bij !!! |
Vandaag de bevestiging gekregen van het hotel.
Worthersee wir kommen !!! |
Ik ben er ook weer bij en probeer vwdennis mee te slepen:D
|
wij doen de vw/audi meeting in bergum .lekker dicht bij
ik had er wel zin in x naar austria ....we gooien het in de groep |
Quote:
Komt goed Jaap, 2008! |
Wij hebben vandaag ook geboekt.
Met het hele gezin, gaan we die kant op. Maar aangezien we niet in de drukte willen zitten, en de kinderen ook iets willen. Heb ik 50 km er vanaf maar een huisje op een park gehuurd. Het kost de helft, en je hebt er 2 zwembaden bij :D gr ruud |
Denk je wat verder weg te zitten, en lekker rustig, ben je blijkbaar niet de enige te zijn die daar geboekt heeft :tongue:
Ruud, ik zal je vast wel zien in Oostenrijk...... Heb daar vorige week ook geboekt :D |
Oke :D
En wie kan ik daar dan nog meer verwachten :tongue: Want ik neem aan dat je niet alleen komt :D |
M'n vriendin gaat mee.....
Gaan 1 of 2 daagjes naar de See, en de planning is om de overige dagen door Oostenrijk te cruisen met de cabrio.... |
NOG 3 WEKEN en dan ... abfahrt nach REIFNITZ
|
wij gaan over 2 weken al weg ;)
@ruud wij zitten ook ongeveer 50 km vanaf reifnitz lekker in een 13 persoons villa :D |
we hebben zin erin :dance:
vertrekken 13e in de nacht |
Vandaag eindelijk het ''Teilnehmer-ticket" gekregen!
Worthersee wir kommen! |
Quote:
ja ? bij mij lag ie nog niet bij de post. zal komende week wel aankomen denk ik .... |
Nog 5 nachtjes slapen......
Alleen de weersvoorspellingen zijn niet echt geweldig...... |
Quote:
wat kunnen we verwachten ? :( EDIT: volg hier het weer van Maria Wörth KLIK |
niet veel soeps ........ik laat see voor wat hij is ...
|
t weer wordt met de dag beter.... we zien het wel wat het wordt!
|
Tot nu toe al 16 graden en DROOG, dus dat zijn al heel goede vooruitzichten vind ik,
vorig jaar hadden we ook regen op de eerste dag, neemt niet weg dat ik goed verbrand was op het eind :D Auto is inmiddels goed voorzien van VF-stickers voor de reclame ;) :D |
ik heb alle keren regen gehad.. hele heenreis en eerste dag en daarna perfect... komt goed
|
het was vorig jaar de 25e editie en ZO alleme-jezus druk...
volgend jaar weer, misschien met de cabrio... :D |
Wij hebben ook altijd K-U-T weer op de heenweg. . . . maar tot nu toe altijd prima weer gehad toen wij er waren.
Lekker in ons vast 4 sterren hotel in Velden. Alles is binnen, vandaag even een vignet kopen en dan is het zondag "abfahren" .... dit jaar lekker ontspannen in de Audi A8 Der See Ruft und ich war dabei !!!! |
net binnengekregen :rock:
![]() |
Vorig jaar zelfs gezwommen in der see :rock:
Kriebelt wel een beetje om te gaan eigenlijk.... maar ik ga toch niet :D |
Quote:
Of ben je al weer terug? |
Lijkt me nog steeds een keer leuk om daar met een stikker rond te rijden met:
Wortherseetour 1958, ich war dabei ! |
hahaha, was jij dan ook echt erbij toen ;)
|
Ja, ben nog van voor de oorlog ;)
|
:woowoo: ouwe bok ! :D
|
Quote:
Toen was je nog niet eens een zaadje....... :tongue: |
qua gedrag zou je denken dat zijn ouders nog niet eens geboren waren ;)
|
Quote:
dit spillepootje heb ik nog zien lopen ja. Wat een breekbaar schatje. Pik erin en KNAK! Ze had een middeltje van een ...naja er smal iig :cool: |
zo zie je ze eigenlijk alleen maar daar. allemaal barbies ..... :)
|
Quote:
Geil, ik moet helaas wachten tot 2008. |
|
Wij gaan zaterdag die kant op, heb er weer zin in! en wat het weer betreft zal allemaal wel goed komen. Dit jaar maar even opletten waar we de auto parkeren :D
|
Zal wel een super mooie meeting wezen !!!
Wil er ooit een keer ook heen. |
Auto is volgepakt.... (toch maar met de diesel, i.v.m. het weer). Morgen ochtend vertrekken we die kant op.....
Groeten! |
Veel plezier!!
|
All times are GMT +1. The time now is 14:50. |