Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Erik's Edition One 16V (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=24459)

mark_84 29-09-2006 18:48

erik het word nog wat met die golf van jou

maybe voor de winter eens een fotoshoot samen houden :D

Erik 29-09-2006 22:09

Quote:
Originally Posted by mark_84
erik het word nog wat met die golf van jou

maybe voor de winter eens een fotoshoot samen houden :D

:kenny: dat is een goed id !!, heb het deze week wat druk gehad maar kom volgende week wel eens even aanzetten bij jullie. spreken we wat af.

mark_84 30-09-2006 16:44

is goeie kerel dan sla ik een dezer dagen wel eens aan het poetsen :redface:

Alberto 08-10-2006 19:19

koopt hij z'n mooie auto ..zet hij er een embleemloose gril in zwarte knippers en koplampen met een zwart kruis
zo jammer he ook de nacht verlichting in z'n auto moet je orgineel houden volgens mij hoor maar oke wie ben ik

Theowob 08-10-2006 19:44

Quote:
Originally Posted by voklswien
koopt hij z'n mooie auto ..zet hij er een embleemloose gril in zwarte knippers en koplampen met een zwart kruis
zo jammer he ook de nacht verlichting in z'n auto moet je orgineel houden volgens mij hoor maar oke wie ben ik

De embleemloze gril en de koplampen met zwarte kruis zat er al in, toen hij de auto van mij kocht. ;)

Maar alle orginele onderdelen heb ik er toen wel bij gegeven.

Arnaud 08-10-2006 19:58

Quote:
Originally Posted by voklswien

Dit was eerlijk gezegd ook wat ik meteen dacht: zo'n mooie basis, originele grille komt er weer in, originele sticker weer op de motorkap, en dan blauw met rode instrumentenverlichting erin gaan zetten... :rolleyes: je bent goed op weg, heel goed op weg zelfs, maar daar neem je de verkeerde afslag... :(

RubenD 08-10-2006 20:51

Ik weet wel dat het niet jouw dashboard is, die is van Martinus. Maar gaf het alvast als tip wanneer je er aan ging beginnen en je het licht te vel zou vinden!

Dit is mijn eigen dashboard:

vwleusden 08-10-2006 21:54

Quote:
Originally Posted by Arnaud
Dit was eerlijk gezegd ook wat ik meteen dacht: zo'n mooie basis, originele grille komt er weer in, originele sticker weer op de motorkap, en dan blauw met rode instrumentenverlichting erin gaan zetten... :rolleyes: je bent goed op weg, heel goed op weg zelfs, maar daar neem je de verkeerde afslag... :(

hij moet gewoon een henkhenk kopen en die wijst hem wel weer de goede weg ;)

Volledig mee eens, heb het ook tegen Erik gezegd maar goed... het is en blijft zijn auto.

Erik 08-10-2006 22:44

Quote:
Originally Posted by Arnaud

jongens jongens jongens :rolleyes: :sly: wat een ophef opeens in mijn topic,
de auto wat ik heb gekocht is zonder twijfel een toppertje PUNT, grill zat er al in met de koplampen (alle originele onderdelen heb ik erbij gekregen). ALLEEN de grill is al verkocht en de knipperlichten zijn er ook al weer uit en inmiddels alweer verkocht.
heb ook nagedacht van "wat wil ik nou eigenlijk" en heb ook al hier en daar wat commentaar gekregen (he dennis :D) maar ik zie dit alleen maar als opbouwende kritiek. Waar ik zo goed als zeker van ben is dat de dashboard verlichting voorlopig niet veranderd zal worden, (smaken verschillen, toch ??).
nieuwe grill is inmiddels ook al besteld, maar ik ga toch nog voor de embleemloze. Waarom hoor ik jullie nu denken ;), ik wil niet de "standaard" look gaan nabootsen, maar toch net een klein beetje wat anders.
Ik probeer een bepaalde weg te nemen (met henkhenk) die de auto helemaal niet onder zal doen en niet dat als je hem ziet denkt van "ohh daar is er weer nog zo eentje" :rolleyes: .
Wat maakt het uit als ik even experimenteer met wat knipperlichten, het is niet dat ik de auto "even" overgespoten heb in appelgroen :D.
ik heb dus al een id'tje in mijn hoofd hoe hij er ongeveer uit komt te zien. en als het me toch niet aanstaat gaat alles eruit en komt fijn de originele grill er weer in.
Ik probeer voor WortherSee 2007 dit id voor een gedeelte uitgewerkt te hebben. dus wacht nog maar even af wat het zal worden, maar verwacht niets heftigs :)

al vast bedankt voor jullie reacties en geen paniek, alles zit nog op het spoor :)

Erik 10-10-2006 19:54

vanavond de auto nog eens een mooie poetsbeurt gegeven en een fotosjoetje gemaakt in de haven met een vriend van me. hier de foto's (met originele knippers en nieuwe grill ;):D):

hoop dat het jullie bevalt :rock:

Edwin 10-10-2006 20:59

Mooie auto!
Zakken en dan afblijven :cool:

MDO 10-10-2006 21:22

Quote:
Originally Posted by Edwin
Mooie auto!
Zakken en dan afblijven :cool:

Hier sluit ik me bij aan, verder koesteren en proberen origineel te houden. Op de lange duur het meeste waard :)

Ps, lijkt ook veel op de mijne.

Erik 10-10-2006 21:39

Quote:
Originally Posted by MDO
Hier sluit ik me bij aan, verder koesteren en proberen origineel te houden. Op de lange duur het meeste waard :)

Ps, lijkt ook veel op de mijne.

stuur me eens wat foto's van die van jou, aub :) ?? hoe meer voorbeelden ik heb des te beter ;)

en de 'paar' plannen die ik nog heb met de auto volgen nog.

mark_84 11-10-2006 18:18

en niks laten weten had er wel bij willen staan :redface:

maarja onze shoot komt nog wel

PJVL_G60 14-10-2006 15:22

Leuke fotoshoot :)

Nu de auto nog even een stuk laten zakken, en maybe randen op de BBS en hij is uberr :D

Suc6 er verder mee

Erik 14-10-2006 16:34

Quote:
Originally Posted by PJVL_G60
Nu de auto nog even een stuk laten zakken, en maybe randen op de BBS en hij is uberr :D

dat is ook precies wat ik ermee wil gaan doen ;) :giggle:

Alberto 14-10-2006 20:28

sorry blijf er bij ..super auto heel erg mooi MAAR
de koplampen in de kliko gril er bij in ( sorry vind het niks )
en mooie nieuwe hella's met orgineele gril MET vw teken er in iets omlaag en dan nooit meer iets aan doen ...en dan heel zuinig op zijn
dan heb je binnen korte tyd een unieke auto
spring je er van zelf uit

martinus83 20-10-2006 08:44

Ideaal om te laten zakken Erik, Edition die G60 uitgevoerd is, beter kan je het niet hebben ;)

BBS randjes polijsten in het voorjaar :cool:

mellowyellow20VT 23-10-2006 20:26

Hele nette wagen.

MK2_Grado 30-10-2006 20:59

super nette en mooie auto.
Ik heb mijn golfje vorige week ook laten verlagen...ik heb er zelf een schroefset van FK onder. Ik ben er wel tevreden over, en hij stuitert lekker op de weg.
Veel succes nog verder.

Marcel_VW 30-11-2006 09:13

damn good looking Edition One :thumbup: :drive:

Jetta Fireandic 30-11-2006 17:09

erg mooie wagen, zou hem mooi origineel houden met de BBS'en der onder, ze zijn steeds moeilijker te vinden origineel.

de meesten zijn allemaal, al verprutst met grote bumpers en dikke booskijkers, zonde

origneel vind ik ze toch it mooist

Erik 30-11-2006 18:02

Quote:
Originally Posted by Jetta Fireandic
erg mooie wagen, zou hem mooi origineel houden met de BBS'en der onder, ze zijn steeds moeilijker te vinden origineel.

de meesten zijn allemaal, al verprutst met grote bumpers en dikke booskijkers, zonde

origneel vind ik ze toch it mooist

thnx :) maak je maar geen druk. hij blijft verder origineel. binnenkort komt de originele grill er weer in.
na de kerst staat een KW Variant 1 INOX line op de planning.

misschien dat ik nog een beetje ga experimenteren met wat lampjes in het front wat ik het mooiste vind maar daar moet ik nog even over nadenken.
heb wel al een beeld hoe hij gaat worden. zal over een paar dagen wel eens een kleine voorbeeld foto posten.

keep you updated ;)

Erik 09-12-2006 17:20

Update:

komende week zal het volgende aankomen. foto's spreken voor zich denk ik ;) :cool: :

KW Variant 1 Inox-line :eek:

keep u updated :)

Marcel_VW 09-12-2006 17:55

:D ziet er veelbelovend uit erik...

Dubweiser 09-12-2006 18:36

Hey Erik, wat ben je nog van plan met de velgen ?
deze polijsten en zo laten, of zet je er nog bredere randen op o.i.d. ?

johan8vplus 09-12-2006 18:42

mooie wagen
super!!!!!!

johan
joure

Erik 09-12-2006 18:51

Quote:
Originally Posted by Dubweiser
Hey Erik, wat ben je nog van plan met de velgen ?
deze polijsten en zo laten, of zet je er nog bredere randen op o.i.d. ?

geheimpje ;)

martinus83 09-12-2006 19:54

een zeer mooi geheimpje! :thumbup:

Dubweiser 10-12-2006 11:37

Inderdaad, een zeer mooi geheimpje :cool: :D

LouwVr6 10-12-2006 12:08

zo mooie golf zeg,en netjes ook tenminste op de foto's.die vind je niet veel meer
in zo'n toestand.niet veel meer aan doen!!

RubenD 11-12-2006 23:21

Mooi setje heb je daar in de doos liggen!

Over dat schoonmaken, die handel die ik gebruikt. Als je dat te lang laat inweken zijn je onderdelen weg. Als je het op je dat giet is je dak binnen een paar uur weg. Werkt dus heel goed :D

Erik 12-12-2006 11:27

Quote:
Originally Posted by RubenD
Over dat schoonmaken, die handel die ik gebruikt. Als je dat te lang laat inweken zijn je onderdelen weg. Als je het op je dat giet is je dak binnen een paar uur weg. Werkt dus heel goed :D

over welk schoonmaken heb jij het nou :confused: :D

Het setje zal hoogswaarschijnlijk vrijdag binnenkomen en dan zal hij zaterdag eronder gaan :cool:

EDIT: laat maar weet het al ;)

Erik 17-12-2006 14:03

Weer een update:

Gister heb ik de KW schroefset eronder gezet. De auto is meteen daarna uitgelijnd, alleen zat er een stuurkogel een beetje vast dus is de wagen niet compleet uitgelijnd.
Deze is inmiddels los en maandag wordt dit laatste ook uitgelijnd.
Voor is er nog 3,5 cm schroefdraad over en achter 2,5. :cool:

hier de foto's:

AD G60 17-12-2006 14:34

Mooie hoogte en een nette wagen. Nu nog plattere banden en bredere randen?!

Theowob 17-12-2006 14:37

echt geweldig Erik, dat is een heel ander gezicht.

vwleusden 17-12-2006 16:19

Beter Erik, beetje content over de wegligging want daar doe je het natuurlijk allemaal voor ;)

corrado-usa 17-12-2006 16:21

Ziet er goed uit !!!

RubenD 17-12-2006 17:26

Ziet er goed uit! Heb je nu wel dat gril logo te koop? ;)

Erik 17-12-2006 18:56

Quote:
Originally Posted by vwleusden
Beter Erik, beetje content over de wegligging want daar doe je het natuurlijk allemaal voor ;)

Ik ben natuurlijk van originele veren gewend en ben overgegaan op schroefset dus de wegligging is een flink stuk stugger geworden :D :cool: . maar als ik het vergelijk met een supersport setje vind ik het toch net wat comfortabeler als supersport, maar dat is ieder zijn mening natuurlijk.

Alleen heb ik het idee dat ik af en toe met mijn aandrijfassen iets raak :confused: heb gehoord dat er wel eens erg weinig speling tussen deze en de carrosserie konden zitten, maar komende week wordt hier nog naar gekeken.

Verder ben ik dik tevreden over het setje, hij kan lekker laag en is goed geveerd. De auto zal de komende tijd zo blijven, maar na de zomer ga ik toch eens kijken wat ik met die bbs'jes ga doen ;) :rock:

Quote:
Originally Posted by RubenD
Ziet er goed uit! Heb je nu wel dat gril logo te koop? ;)

sorry Ruben, ik hou hem me liever zelf nog voor de originele grill ;) die wil ik nog eens erin zetten :cool:

All times are GMT +1. The time now is 04:07.