![]() |
mooie auto niet te veel aan veranderen.
|
Quote:
Bedankt ;) , verander er ook niet veel meer aan. Nog een leren stuur erin, nog een leren pookje erin en een leren handrem. Dus uit een een wolfsburg. |
Quote:
En natuurlijk nog een nieuwe motor. |
|
Plannen zijn weer veranderd.
Heb een setje 15 inch staal gekocht bij domi. Dus dit worden me nieuwe winterwielen. |
even verbreden naar 8 j ruurd ik heb ook nog 2 setjes die moeten dus kunnen we wel even naar de verbreder toe
|
ziet er goed uit. eingelijk wel jammer om de winter mee in te gaan..
|
Mooie wagen...één ding stoort me, en dat doet het bij een hoop auto's: kenteken platen die niet bij de leeftijd van de auto horen...
Ik weet het er is niet altijd wat aan te doen...maar toch |
Quote:
Nee jong hou ze mooi orgineel :D |
Quote:
Is jammer ja. Gewoon de gemeente even helpen om de weg schoon te maken :D Als er sneeuw valt |
Quote:
Ja het is zonde :( , maar wat doe je eraan :( |
:eek: THE FUCK!!!! :eek:
somebody got tishues egt mooi! en ja die cup..... verder egt n strakke bak :tongue: mijn complimenten!!! |
Quote:
Bedankt. Hij staat er nu al heel anders bij :D . Fotos volgen nog wel. |
Soow vanavond even een setje wieldoppen
gehaald voor het staal. Ga ze er zaterdag onder zetten. Dus de fotos volgen zo snel mogelijk. |
|
Ja, dit vind ik wel stoer zo, op die Passat-doppen!
|
Quote:
Ja staat wel mooi. Heb nu een pagolf :D |
Dik die doppen!
|
Hier kan ik de winter wel mee door :D .
|
mooie doppen haha zijn we niet gewend van jou
|
Quote:
Had ook nog wel wat rmtjes, maar dat takelt aardig toe in de winter :D |
mmm rm zal ook wel staan onder de jetta .....maar oke zo kan hij weer zeker mee door in de winter ruud
|
Quote:
Je hebt ook nog een setje of niet. |
Soow zitten ook weer orginele witte knipperlichten in.
En meschien naar de winter laat ik hem nog een 2 a 3 cm zakken :D |
Er word ook al druk gewerkt aan mn nieuw blok.
Dus we zien wel wanneer hij er in kan. |
Ja het is bijna zo ver, dinsdag gaat mn oud blokkie eruit (310000 km :rock: )
En kan er begonnen worden om de nieuwe in te bouwen. |
het oude blok is er uit :rock:
:woowoo: |
Zoals de meeste al weten heb ik een
setje oz turbo gekocht voor volgend zomer. Dus een leuk winterprojectje. Hier een fotos hoe het gaat staan, bedankt lieuwe ;) ![]() |
Hier een link waar jullie het projectje van de oz turbo kunnen vinden.
http://www.volksforum.com/forum/sho...highlight=turbo |
Heel mooi ie turbo's :cool:
|
Zit de nieuwe motor er al in?
Vind dit een uber mooie g60, zo goed als identiek aan de mijne. Enkelt de cup ( zoals iedereen al zegt), de raamband en de enkele wisser zijn niks voor mij. De turbo`s vind ik op zich wel grappig, enkelt de bbs`n vind ik gewoon geweldig onder de auto. Ze horen daar gewoon, kan e3r niks aan doen. :rolleyes: Verder de algehele indruk van de auto..... :rock: |
De andere motor is er al uit ja.
En ze zijn al bezig om de nieuwe helemaal klaar te maken. Hoop hem dit jaar nog te krijgen. |
Hele mooie auto, hoe lager hoe beter !!
Ik geef wel de voorkeur aan de bbs-jes. |
zekrs mooi ding
puik werk afgeleverd alleen net zoals de rest he die gekke difusor erachter eraf trappen |
Mooie nette auto ben benieuwd van de zomer zal hem wel eens treffen.
Maar die MkII VR6 dat is diegene die Max gemaakt heeft voor Ricardo in de tijd toch? |
Quote:
Heeft een gewone Golf G60 ook hoor. Mijne had het ook origineel en was geen Edition of wolfsburg of wat dan ook. En wat lees ik nu :eek: Nog steeds die domme difusser eronder?????? |
Quote:
Idd Zo zag hij er toen uit, maar daar komt verandering in. http://www.mijnalbum.nl/Album=SJROKEHP |
Quote:
Ja zit er nog steeds onder :D |
|
nice :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 18:32. |