Vind dit persoonlijk een strakke:
:D |
Quote:
Vento coupe :shock: |
Ik vind een vento coupe ook zeker heel errug strak alleen kost veel geld en tijd om hem zo te krijgen!!
|
|
wat moet ik doen om de fotos te laten zien
|
[IMG]url van foto[/IMG]
|
Quote:
Dat wil ik ook nog wel een keer inbouwen, een volledig vlakke spoiler die helemaal in de klep valt en als je weg rijdt komt ie bij 80 km/h ofzo omhoog zetten. |
Een vento front is echt veel mooier dan een Golf front, ook in een Golf!
|
Een vento front moet je lekker op een vento laten zitten en niet op een golf doen.
Ben niet zo kapot van die vierkante lampen. |
Allart-Ghetta bedoeld: Ik vind... ;)
|
Ik vind... ieder zijn smaak !
|
Dit vind ik een mooie vento alleen de foto is wat minder :mad:
http://www.brianclubeg.dk/galleri/vw/vento/vento01.jpg |
|
ziet er goed uit!
|
Op dit moment twee van mijn favorieten :cool:
|
hier mijnen favo heb maar enen staan op pc en vindt ni mis
valla dat is mijn bijdrage GreetZ |
Quote:
Ik ga als ik tijd over heb (pff megasquirt turbo velgen verbreden voor anderen klussen etc duurt nog wel ff denk ik dus) een reserver jetta klep van sloop halen en een volledig verzonken spoiler maken met Corrado meganisme, lijkt me helemaal cool. |
Quote:
Wat voor een achterlichten zitten hierin?? |
Moet je ff aan Tento-Robert vragen.
|
Hmm ik wil mn vento ook opleuken....Kost inderdaad wel wat! Persoonlijk vin ik die spoilers op de achterklep nie so....maar ieder z'n smaak!
Heb nog geen foto van mn vento |
Quote:
Hier's meine... |
Waar hebben we die eerder gezien......
|
dis mijn favo vento
deze is ook wreed.... |
DE ÀLLERMOOISTE VENTO-foto's van overal en nergens!!
Hallo medeforumleden!
(ik sta in het "smoelenboek" bij post-nr. 153... ( hier, dus) Ik heb sinds kort een Vento GT en ben er erg "happy" :) mee! Dus dacht ik, laat ik ook eens een "onzinnige" THREAD openen... VENTO'S ONDER DE AANDACHT BRENGEN is de bedoeling hiervan... Post dus plaatjes, véél plaatjes, want: :postpics: ...dus beelden van mooie Vento's/ Jetta's Mk 3, die jij bent tegengekomen op het net, of... IN HET ECHT NATUURLIJK!!! Ik trap zelf af natuurlijk :D : (gevonden o.a. op VWFIXX.COM) Jetta Mk 3 van Yong Min Kim Jetta Mk 3 van Tauhid Jetta mk 3 van Mitsan Abs Gifgroene Mk 3 van Mike Mooie lichtblauwe Vento, gezien op Full Speed 2005, in Zandvoort. ZO, EN NU JULLIE!! Die paar Vento-fans, dÃ*e er zijn, moeten maar ff lekker in hun database spitten!!! |
:cool: :cool: :cool: :cool: |
@ Ratfink ; U`re next :D
:) |
@ventastic, dat zijn tenminste mooie ja
|
Quote:
foto van gelukkig eigenaar toegevoegd |
Vooral dóóóórgaan!!!!!
kijk, zo wil ik het zien; werkelijk Ven-tas-tic!
(@berseker: ook namens Kermit, dat-ie ook weer eens in de picture is... ;)) Ik hoop wel, dat Ventastic niet letterlijk de-eerste-de-beste is, maar dat-ie nog overtroffen wordt.... Bedankt voor al dit moois, V! :hug: ..de mooiste combinatie, mogelijk! (vandaag de caravan gehaald; vrijdag naar België!) More pics, more! |
Quote:
Dank u :D Waren allemaal usa ventos geloof ik, die mannen kennen er wat van.... Deze hollander ook trouwens, had wel verwacht dat ie al een paar fotos geplaats zou hebben, kan nog komen :) en een paar foto`s van een hollandse G60 :D :D :D :D :D :D :tongue: Next! :tongue: |
mijn ex-vento
|
Quote:
Rustig Rustig die fotos staan alweer op een CD'tje :D Op de PC staan alleen nog maar 35i'tjes :D Maar hier komen er een paar Ik heb er nog meer maar heb nu een lam pootje :D |
hahahah een lam pootje :tongue:
bij de israellees een menuutje besteld?? :D thank man, heb weer eem nieuwe achtergrond voor me bureaublad nu, deze is echt een gave foto! |
Pff, de aller mooiste, er zijn er zo veel die heel erg mooi zijn, ik heb een flinke rij gemaakt inclusief een Vento coupe en zelfs een Vento cabrio ;)
|
Quote:
zo das waar ook, hofele heeft ooit 2 vento cabrio`s gebouwd, 1tje totall los en 1tje nog in goede staat.... correct me if I am wrong, dit wist ik me nog te herinnerren :tongue: |
Meer pictures, mooi zo!
Goed mannen! Dit is lekker makkelijk, heb ik genoeg om een eigen fotoboek te vullen! hahaha!
En ik vond de mijne al zo mooi :redface: .... Nog veel te doen dus! Maar.... er zijn hier toch nog wel meer VENTO-fans?! Kom maar op; hoe meer, hoe beter! Laat de (mil-joe-nen) Golf-rijders (ik sinds kort niet meer :D ...) maar eens zien, dat de GOLF-PLUS al in 1992 geleverd werd! (= Golf + nèt dat beetje extra! :tongue: ) Hier nog een paar uit "mijn" wagenpark: The Fast and the Furious, deel 384... Ik weet, er zijn er zat onder jullie, die het NIET mooi vinden, maar ik kan het vele werk wat erin zit wèl waarderen! The fast and the Furious... Jessies car... Errug mooiiiiiiiii mit Audi parabol-felgen! Mooi rood is niet lelijk... ...oranje óók niet, trouwens! Voor als je geen kleur kunt kiezen: flip-flop lak! |
...ik ben nu tòch lekker op dreef...
Zo, nog ff 10 van VENTO-FANS.DE:
...dat zijn inmiddels 78 foto's... :woowoo: ...it's your turn, now! |
DÃ t? Dat is geen Vento!!!!
:chair:
Quote:
Nu ik er bij nadenk, ik heb er al eens één eerder gezien.... uhhhh..., oh ja; er stond er ook zo eentje in het topic over Vento-fronts ombouwen naar Golf-fronts: (hier, dus) Aha! (zie kenteken) nu zie ik het; 't is dezelfde, alleen dan met andere velgen.... en ook een post van jou! (is die "Vento" van jou of van een bekende?) De post van Ventastic daarna, dat is wel een "echte"; veel langere kont. Jammer, dat die foto niet zo scherp is... En zijn er ook foto's van, in dichte toestand? Anyone? I.I.G. THANX VOOR DE MOOIE PICCA'S!!! |
|
noch ein mal nach oben...
Yes, een echte Vento-cabrio! Mooi! Jammer van die rolbeugel eigenlijk...
Wie-o-wie heeft de foto in dichte toestand? De koek is wel zowat op, denk ik... maar toch nog ff één keer een ^UP^UP^UP^UP^UP^-je |
All times are GMT +1. The time now is 05:38. |