onder in luchtfilter bak?
|
Heee, da's wel slim..... :D
|
Quote:
op deze foto zie je'm nog, op die "bak" op de webers zelf, links ervan, tussen die grote lelijke kartonnen buis en die "bak", er was een teutje aan voorzien voor de onderdruk ... |
idd dat bedoelde ik
|
Quote:
Hmm toch iets beter moeten kijken dus... :rolleyes: |
Klein updateje, na nen hele tijd :P
Had speciaal voor de retro mania weer wat prullekes veranderd ... Heb smallere adapters laten maken, zijn nu 13mm dik ipv de 21mm die er eerst opzaten, en ik heb in deze adapters draadeindes laten inpersen zodat ik de originele Porsche moeren kan gebruiken voor de velgen vast te zetten. En doordat de wielen smaller komen, kon ik nog wat zakken :D Vanvoor kan ik nu wel niemeer lager door de cardan die geregeld in contact komt met 't chassis, wordt nog iets aan gedaan uiteraard B) Op dees hoogte ligt 'm nu ... Velg met Porsche moeren En lammelekes achter de achterruit geplaatst :D Voor de rest, heb gezegd dak 'm volledig uiteen gooi trug, maar weet nog niet wanneer, dus ik denk dak der zo mee blijf rijden tot ik de tijd heb om deraan te beginnen ... greetz |
damn wat moet er nog beter dan?
ach ik zal wel te snel tevreden zijn dan.. |
Ding is geweldig, en toch weer uit elkaar? Rare jongens, die Belgen...:p :D
|
ik vind m echt super netjes!! ik zou er niets meer aan doen. maarja idd wij zijn weer veel te snel tevreden natuurlijk
|
stillekes verderwerken tot je zelf denkt dat hij af is, en dan vind je de week erna wel weer iets anders :D
voor de rest valt hier maar 1 woord op te zegge => respect |
superrrrrrrrrrrrrrr echt heel mooi
|
wow dikke rat!! ;)
niet uit elkaar trekken joh!! ding is super! :D |
misschien om de motorruimte te cleanen? k zie verder niet echt wat of wordt t een trailerqueen straks?
|
uber geile polo ga zo door
|
Quote:
trailerqueen is een erg vies woord !!! Met een auto moet nog altijd gereden worden vind ik :cool: |
@ de rest, merci voor de reply's :cool:
Heb nog paar leuke goodies gekocht, binnenkort nog een updateje ... En ja hoor hij nog altijd volledig uit elkaar !! Wanneer weet ik nog niet, maar er zitten teveel fouten in naar mijn goesting ... greetz |
Quote:
:) |
Quote:
? |
Quote:
yes idd ;) |
jo!!! echt een heeel sjieke bak! (bak: positief dan!)
Persoonlijk had ik voor een imperial gekozen, mooie oldskool coca-cola koeler erop. mooneyes accesoires... Maar hij is echt heel vet! respectah! Woon jij vlak bij uden? daar heb ik hem volgens mij pas zien rijden. (www.mooneyes-spain.com) |
heel netjes
|
|
mooie foto's Berendd, bedankt ;)
Maar euhm ... The time has come ... Heb besloten van de Derby stil te zetten voor een tijdje, en niet meer buiten te laten komen voor 'm volledig op punt staat, heb naar mijn goesting eigenlijk al veel te lang gereden met nen auto die maar half afgewerkt is ... De Derby zal er ook niet meer hetzelfde gaan uitzien, kga een ander "concept" proberen ... Wat de plannen zijn komen jullie op termijn wel te weten ... Nog een paar fotoke's als "afscheid", in deze opstelling zal 'm dus niet meer te zien zijn ... pics by WOB-Addict |
succes met de werken!!
maar jou kennende zal het wel weer een meesterwerk worden! nogmaals succes.. |
hele mooie foto`s!
succes! |
Jammer zeg, maar het volgende zal er ook wel weer lekker uit gaan zien. Ik vond deze echt super :rock:
Laat maar snel foto's zien als het zover is. |
nette polo !!!
dat blokje word ook wel leuk !!! |
Quote:
zeer netjes?? NOU DIT IS F*CKING gaaf!!!! Echt een super auto!! Mooie wielen, lekker retro, ga zo maar door.... :woowoo: |
ben benieuwd! keep us posted!
|
ben ook benieuwd naar het volgede level
mooie foto's ook :D |
gadverpielekes ... wat'n vette derby...
ik heb net ook een derby gekocht, en ik zal niet aan deze kunnen tippen denk ik :) Maar polofahrer... die adapters... komen die toevallig uit nederland ?? ;) super vet! |
Die adapters komen inderdaad van bij jou Bauke :)
|
ok tom,ik ben zeer benieuwd wat je nu weer gaat maken.
|
super wagen zoals ie was, hoop dat het volgende concept net zo goed wordt!
erg gave foto's trouwens. |
Je Derby ziet er gelikt uit, ik hoop dat hij er na de metamorfose net zo smaakvol bijstaat!
Veel suck6, Greetz Ron |
All times are GMT +1. The time now is 22:37. |