![]() |
Hey Kevin..ziet er al super laag uit! helemaal top, eindelijk airride sweeeeeeet!
|
Quote:
nu kan ie pas echt plat!! :D Sorry guys, maar kon het niet laten WEER een fotosjop... :hug: ![]() |
wanneer zun de turbo's klaar kev ?
Koop anders ff een tijdelijk setje ! |
Quote:
HAHAHA ik ga dit weekend en komende week na het werk proberen de turbo's af te maken maar het geld is even tijdelijk op :D Ik zal ook de kist (waar de air in zit) in de auto even afmaken! Auto moet binnen 400km ook naar de dealer voor een grote beurt, en hij gaat binnenkort nog terug naar de spuiter :eek: |
Update: foto van inbouw in kofferbak
![]() Dit is de kist die ik zelf heb gemaakt voor de inbouw! De hele kist is gemaakt uit 18mm mdf, helemaal op maat gemaakt voor mijn reservewiel uitsparing! Daarna heb ik de hele kist geisoleerd met Vibraflex ontwikkeld door een Geluidslab, dit is een soort Bitumen maar dan bitumen die niet gaan stinken als het warm is! De mdf plaat die eroverheen gemaakt is is ook 18mm mdf en ook helemaal op de mm passend en is aan de onderzijde ook helemaal gevoerd met vibraflex! Hier passen verder alle onderdelen in die nodig zijn voor een werkende air install! :woowoo: Hier over heen komt binnenkort een plaat mdf van 18mm die alles afdicht, ook deze zal nog geisoleerd worden met hetzelfde materiaal! Alle onderdelen zoals Krik, sleutels, ehbo kist, brandblusser, band repair kitje passen in het originele vak aan de zijkant van de kofferbak. Al met al verlies ik dus nauwelijks kofferruimte (alleen die onderste paar cm's) De bovenplaat wordt netjes bekleed met zwart tapijt. De benodigde lucht is ook al rekening mee gehouden die wordt door een origineel gat achter de achterbumper weggehaald! Mochten jullie denken dat de compressor te heet wordt... De semi koude lucht die uit de luchtbalgen komt wordt door het afblaasventiel weer netjes over de compressor heen geblazen! Ben er best wel een beetje trots op! Zo heb ik straks een nauwelijks zichtbare install die nauwelijks hoorbaar is... :woowoo: PS: nee het rammelt niet, alles is op de mm passend en wordt gedempt door de vibraflex matten, zelfs met de aarde is rekening gehouden met inbouw! |
daar mag je idd best trots op zijn
t ziet er allemaal erg netjes en strak uit! vooral als t dalijk allemaal netjes is bekleed |
Quote:
Edit: Linnie heeft ook de helft gedaan :D |
Quote:
lol, we hebben er samen aan gewerkt, :D :woowoo: |
ziet er goed uit zo, ga zo door ;)
|
hehe de enige op lucht rijdende veren hehe in ons dorpje waarom spot ik jouw nooit rij je altijd zo dat niemand je spot? En waar en wanneer kan ik je air eens showen? Gr arjan ps mijne gaat volgende week de grondlak in :D
|
Quote:
Schijnbaar wel :D doe altijd zo m'n best om gespot te worden, maar het zit er gewoon niet in denk ik :D Ik heb gisteren de hele avond rond gereden, en veel gespeeld met de air :D Zeg maar waar je bent dan kom ik wel langs ;) |
vooruit, nog maar een setje pics :D
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
whaha zeg mar waar je bent spot me dan als je kan hehe! nee ik ben vanavond denk ik ff kijkje nemen op de a&p trefcenter dus en als ik je vanavond niet zie spreken we komende week wel eens af ben benieuwd of ik jouw of je auto ken! Gr arjan oja rij met mn pa ze auto rond nieuw type a3 tdi 2.0 140 pk
|
Hahaha ja precies, ik ben gisteren nog even bij de C1000 en Mac geweest maar d'r was weer eens niemand, net alsof alle luitjes die daar normaal stonden zo van de aardbodem verdwenen zijn :D
Ik denk wel dat je me kent, ik maak veel km's in de omgeving! :D en nog een setje foto's ![]() ![]() ![]() ![]() :D |
hm aan een van de foto's te zien raad ik al waar je woont :tongue: :tongue: groen.... in de wijk waar je maar 1 straat in kunt en 1 straat uikunt ofniet? gr arjan
|
Quote:
Of niet hahahaha spreken wel ff af via pm! :D |
Quote:
;) ofniet inderdaad d8 dat je in t groenveld woonde maar had daar al ff rondgescheurd maar geen luchtgeveerde 20vt zien staan hehe :confused: :woowoo: |
haha Morgen rond 8 uur bij de auto arena op de parkeerplaats ??
Komen we daar ff aanknallen :D Andere mensen uit de omgeving zijn ook welkom!! :woowoo: |
ok ik om ook wel ff langs is toch in de buurt :D
|
Quote:
Is goed kerel! :D kom je dan dit keer wel met je bus met LM's eronder? :D je komt altijd al met de fiets :D :woowoo: Als het goed is komt er vanavond iemand die de schroefset wil overnemen :D Dus dan kunnen we weer vooruit met het projectje :eek: |
Zojuist kwam er een duitse collega van me bij me in het kantoor en vroeg heel serieus of mijn golfje een achsbrüch had :D weil er so tief ist!
(hij vroeg dus of ik een van m'n assen gebroken had omdat ie zo laag ligt) :D toen ik zei luftfahrwerk werd ie helemaal gek, moest meteen mee naar buiten en wilde het in het echt zien, hij geloofde het zo niet... Toen kwamen de verhalen dat ie vroeger ook alleen maar golfjes had mk1 gti's en mk2 gti's hebben daar een half uur staan praten, en het draaide er op uit dat ik toch wel ontzetten verrückt bin :woowoo: :D Enige wat ie er verder uit kreeg was dass kann doch nicht sein, wie geil etc. etc. :woowoo: Leuk als mensen zo reageren, dan merk je dat sommige je dit soort dingen wel gunnen... Die reageren dan zo oprecht leuk dat kun je niet spelen! :D :hug: |
hahahahahahahaha, gelukkig zitten zo'n mensen er nog tussen :D:D:D
je kan ook mensen hebben die je alleen maar boos aankijken als weer "zown verlaagde ratelbak" langskomt :( vind hem steeds mooier worden, hoe lager hoe beter !!! :wow: |
mooie foto`s Kevin..keep on posting.
heb je ook no0g een foto met alleen de voorkant in de lucht? en alles helemaal omhoog..die miste ik nog .. |
@ Erik: dankje!
@ Pedaalemmer: ik heb die foto's wel, ik zal ze zo direct nog even uploaden!! zijn alleen niet zo spectaculair! :D |
spectaculair of niet...altijd leuk om te zien ;)
|
eeej kevin willen jullie woensdagavond bij arena meeten of wanneer? dan kom ik ook wel ff
|
Quote:
Dat moet wel lukken! |
Die met de neus omhoog en de kont omlaag houden jullie van me te goed... die heb ik niet :confused:
![]() Trouwens ooit al eens zo'n mooie ongeveer 1 jaar oude schroefset gezien? zo goed onderhoud ik mijn golfje/onderdelen! :D ![]() ![]() is nog steeds te koop trouwens, zie verkoop topic |
Quote:
Bij deze dan? vanavond 20 uur bij de arena op de parkeerplaats? :) |
Quote:
Jep doen we! ;) Moet wel eerst de waterfilter aflaten, want die zit nu al vol! (in 1 week) ZOVEEL heb ik er mee gespeelt :eek: :D |
Netjes Kevin! lekker op de grond :D
|
Dankje kerel! ligt goed plat he :D
toen ik vanmorgen naar m'n werk ging en aan het stoplicht stond kwam er een voetganger voorbij die kijkt, kijkt nog eens, en daarna nog eens :eek: Snapte er volgens mij helemaal niks van :D :woowoo: |
Wat een super vette wagen Kevin :D Zorg maar snel dat die andere hoepels eronder komen, want ik vind die originele velgen niet echt ganz geill :tongue: Maar dat komt goed las ik ;)
Vind op deze foto je achterwiel wel ver naar voren. Dat komt neem ik aan door de airride? Is daar dan zo wel mee te rijden? :) Heb niet heel je topic gelezen, misschien dat dat wel ergens stond... zoja, dan moet ik weer ff goed _lezen_ :D ![]() |
dankje!! :D die velgen zijn inderdaad niet echt super, vind ze in het echt nog wel meevallen met de air maar zo op die foto's is het echt 3x niks :D :D :D
de achterwielen gaan echt helemaal naar voren toe, maar dat zou je ook hebben met een schroefset mits je ver genoeg verlaagt! komt door de achteras en hoe die werkt/geplaatst is... Achteren is geen probleem om zo te rijden, enige punt is dat m'n uitlaat dan over de grond sleept = vonken onder de wagen uit :D Van voren heb je het probleem met de cardan as en stabi stang die flink in de weg zitten, maar ik heb er niet zo'n moeite mee, vind het wel goed zo :D Vanavond MK1owner getroffen! was gezellig kerel, doen we vaker zo :D ben erg benieuwd naar de foto's van je golf :woowoo: |
Heb er respect voor dat kevin zn golfje er zo netjes en verzorgd uitziet! Die air heb ik even live mogen bekijken maar het is wel echt vet hoop ook vaker te meeten kevin! En die airride tjah wat kan je ervan zeggen t zit er netjes in en t ziet er zo geinig uit op zn hoogste en laagste stand! We spreken-zien ons nog wel Later
|
dikke ride kev !!
Was t natuurlijk al, maar nu is tie helemaal de bom ! Blijft leuk speelgoed, dat airride ;) |
Quote:
@MK1owner: dankje kerel! en dan te bedenken dat ie behoorlijk smerig was, hele interieur zit nog vol zaagsel van de werkzaamheden aan de air kist :D @ Leon: danke danke, het is heerlijk speelgoed! kan er maar niet vanaf blijven :D :D :D |
dit is wel echt t schoolvoorbeeld van "minder is meer"
kijk maar eens wat aan deze golf standaard is en wat er veranderd is n beetje (behoorlijk flink beetje dan) verlaagd en andere velgen, uitlaat en lampjes en tis klaar als je dan je golf zo super onderhoudt als hier t geval is heb je een echt dikke showauto! en je verkracht de originele vormen van de auto niet ik vind dit eigenlijk de beste en mooiste manier van tunen. weten wat wel en niet staat bij n auto en dan met hele kleine stapjes dingen veranderen tot je t resultaat goed vind! |
@breadfan83:
:tongue: Dankje kerel! @ iedereen: Ik heb weer een update!! :D De golf is net terug van de spuiterij, ik had originele voorgeprimerde stootlijsten en klinken besteld, en die zijn nu gespoten en geplaatst!!! :eek: :D Ziet er echt super netjes uit! Helaas heb ik nog geen foto's maar dat komt dan wel na het grote Volksforum Onderhoud! :hug: |
onderhoud is gedaan, waar blijven die foto's?????;)
maarre staat supergeil zo, porkers eronder en klaar |
All times are GMT +1. The time now is 23:03. |