:rock:
Na een zeer korte nacht, en een heeeeeeeeeeele lange rit, zeer zeker een geslaagde dag gehad ! Team VW-speed en alles wat er bij komt kijken, TOP!! Weer aardig wat bekenden gespot, Linnie, kev, Tjaap, Mark, gert, Bas, Hajee, enz enz enz Was errug gezellig ! Hier wat (on)zinnige foto's van vadaag :D De overige 60 op www.volksaddiction.nl Luuk komt een kijkje nemen bij de UDB line-up :) Erg fraaie I ff dollen met Oskar :giggle: NICE !! |
was echt een super meeting :D
1ste prijs wintercreatie. ik was met die witte jetta met pop erin dakrek erop en zout eromheen. had ook me maatje van 3 bij me met zijn vw pak aan en ze ketting om van een vw embleem:P zijn echt veel foto's van gemaakt. hebben jullie er foto's van dan graag posten :) |
Leon, heb je die foto van de kar (de bora) van onze polish pimp ook in t groot? Zou je die me willen mailen? Dank u
|
Quote:
die was ook echt gaaf neergezet!lachen hoor, helaas geen foto, wel gespot! |
Quote:
You've got mail :cool: |
Quote:
hahaha, zag ook nu pas dat jij daar aan komt lopen op de foto....puurt toeval !! |
|
die hal ziet er goed gevuld uit! mooi om al die auto`s te zien staan daaro.
|
was zeker weten weer een geslaagde meeting mensen van Speed...
hal was lekker vol muziek was ook erg leuk... en bedankt voor de 3e prijs winter creatie voor mijn Polo... |
Ik sluit me bijna overal bij aan qua loftrompet maar een ding : ZET DIE MUZIEK WAT ZACHTER BIJ DE INGANG !!!!
Je kon soms nog geen normaal gesprek voeren als je er 30 meter vanaf stond :( Het moet leuk voor ondersteuning zijn niet als hoofdschotel . Hoop gezichten gezien en in verhouding maar weinig mensen gesproken .. sorry voor degenen die ik overgeslagen heb . Meestal zag ik iemand waar ik ff mee wilde kletsen terwijl ik al druk in gesprek was .. Catering was goed : niet duur en snel en vooral erg lekker . WC's mega clean .. dat schiet er op een hoop meetings vaak bij in . En onze huistranny was er ook : Nieuwe trend : two tone kukelekuuu gaas |
Zo dan, was een goed georganiseerde meeting, dat wil ik als eerste even kwijt!
Verder hebben we ons prima vermaakt, en het nodige leuke spul gezien. Bij deze ook mijn foto's weer online! Check dik 50 foto's AirMighty.com! Even een voorproefje, vertrek (veel te vroeg voor de zondag overigens!): De UDB line-up en een mega line-up van bezoekers buiten!: ...de rest is te vinden op AirMighty.com ...enjoy! |
Mooi om te horen dat het iedereen zo goed bevallen is!!! :D
Ook ik heb me erg goed vermaakt, veel "bekenden" weer eens gesproken of voor het eerst "live" gezien. Gisteren maar een polijstsetje gekocht bij Meneer Malitz, en dat werkt super :eek: @Tento: wat was daar nou precies gebeurd?? (ongeluk op de foto's) |
Quote:
waar bestaat dat polijstsetje uit? |
Quote:
4 blokken en 4 schijven en dat gaat als 'n tiet :eek: Edit: dit setje (hier klikken) Heb er gisteren 67 euro voor betaald geloof ik :D Zat nog een koffertje omheen, een handleiding erbij en er zaten asjes in de schijven |
|
wat voor blokje zit er eigenlijk op dat fietsje :D
|
allemachtig wat had die polo idd dikke rubbers om z'n ATS classics :chair:
|
Peanut :) |
Hij was er met zijn hele familie
|
Was weer best wel kkooouuudddd...
|
Quote:
LOL |
was leuke meeting, wel aardig weer (heb zelfs de zon gezien)
hoogtepunt waren de kevers van undutchables:D prachtige klassiekers en plat op de pens |
Quote:
:rock: :rock: :rock: :rock: Goed bezig Serge Grtz............. LRR |
Quote:
Moet ik je absoluut gelijk in geven!! de sfeer ook die ze meebrachten op het moment dat ze het terrein op kwamen en de hal in gingen... Iedereen kijken! :eek: Dat heb ik niet gezien bij waterkokers die arriveerden :D |
Viel idd op toen ze aan kwamen rijden dat alles en iedereen er omheen stond:D
ze waren ook makkelijk te vinden in de hal, volg het oliespoor maar;) |
hey mijne is ook gespot....laatste foto van tento...alleen staat ie op de brug :(
|
Quote:
haha, idd. Kai was bang dat 'ie de weg terug niet meer zou vinden. ;) Meeting was erg geslaagd. We hadden op de terugweg nog natte sneeuw, da's erg leuk in een kever zonder verwarming. Heb het nog steeds koud. |
Quote:
zoveel opties, maar geen verwarming? ;) |
Quote:
Jawel. Heb een standkachel. Alleen op de terugweg kwam er alleen maar koude lucht uit. :( |
@René:
waarom zei je nou niet hallo toen we voorbij liepen ??? :D |
Quote:
ja! je zei mij ook geen goedendag, maar je lachtte in ieder geval wel vriendelijk!! |
doe over de oorzaak van de crash geen uitspraken, dat laat ik aan de bestuurder over ;)
|
Het is dat Linnie me op mijn nek sprong : ik had jullie nog niet gezien :D
|
Quote:
Hahaha wij vallen ook niet op :D We zaten in de golf en the undutchables kwamen voorbij lopen, even later komen we Leon tegen, waar staat je golf eigenlijk?? :D :woowoo: |
Was gezellig mensen,Wij reden op gegeven moment eerst achter dat groepje einzers + kever met ski's en stukkie later der vlak voor :tongue:
|
Quote:
:goodpost: :clap: :thumbup: |
@keverpech
De waarheid mag gezegd worden :D |
Zeer tof dat men allemaal gekomen zijn.. massa dankie hiervoor :rock: heb zelf weinig van de meeting mee gemaakt, wel een hoop auto's naar de juiste ingang moeten sturen ;) ... aardig wat bekenden gesproken maar was er zelf niet vaak helemaal bij met mijn hoofd... mijn excuses daarvoor.
Volgend jaar maar weer denk ik :) Even voor de statistieken van de catering: - 35 kilo Shoarma ! - 20 Kilo Beenham - bijna 1000! broodjes hamburger :eek: En dan nog de snackkar erbij en de drank... niet normaal dit :D |
Quote:
Nooit brommer gereden?? Puch Maxi Turbo |
Was een geslaagde meeting! Ik heb ook nog een paar pics:
|
All times are GMT +1. The time now is 04:58. |