25 maart wordt de deadline om mn golfje klaar te hebben :D:D
|
Quote:
hmmmmm das minder. nja.. als ik met iemand mee kan rijden dan hooor ik et wel :hug: |
ik kom ook!
|
Quote:
Pak je toch gewoon een vroege trein richting Heerenveen?? :hug: (of zeg ik nu iets heel doms :D :D Ben totaal niet bekend daarboven!) |
hmmmm.....zou een oplossing zijn... mja....
ik kijkk wel ff :) |
Staat genoteerd in de agenda! Ik ben er met de golf 3 EN Volksforum sticker :D
|
hmm jahaa dan mottie wel gekeurd zijn :clap: , 1e meeting met de nieuwe ride :cowboy:
wir sind dabei!! |
Gertje?? Hoe laat is het feestje? Zag het zo niet staan :redface:
Oh ja mensen, ik zag net in mijn agenda - TPG post Thuisagenda :clap: - dat dan de zomertijd weer ingaat (wat dus betekend dat de tijd een uur VOORUIT gaat!!) :hug: Denk meld het ff ter informatie |
Quote:
dus dat is een uur eerder me nest uit, voordeel dat het weer langer licht blijft :rock: ieder voordeel heeft zijn nadeel. 63 km valt ook een keer mee, volgens de planner 43 min, zal wel weer wat langer duren vergeet niet iedereen zijn naambordje op zijn/haar hoofd te plakken, tip voor sommige, neem een A4tje. :D |
Quote:
Aanvang feestje is 13.00 uur. :) |
Nog niks in de planning staan! Dus ben er ook bij, is maar een klein stukje rijden :D
|
Quote:
Dank u :tongue: |
Quote:
net als vorig jaar dus..... supercool!:D :rock: |
Jaja, ik ben er ook hoor
|
Quote:
Bij deze geregeld gozerr !! We beginnen alvast met knuffelen :hug: :giggle: |
Zal maar niet met de Astra komen :D
Marco, volgend maand tijd om ff te sleutelen :D |
Quote:
Gaarne !! Dan ben ik de eerste :D:D @Chris, we zullen es ff kijken of we dat HOK van je mee kunnen slepen ;) |
Ik ben er ook bij met mn g60 of iets anders ???
|
als je mij niet ziet.... dan ben ik er niet..... maar ik zal kijken of ik mag van mijn moeder:D
|
JA! Wij gaan ook natuurlijk, eindelijk weer een echte meeting! Heerenveen here we come! De Jetta zal dan nog niet klaar zijn, maar gelukkig is er altijd vervangend vervoer :)
|
Quote:
Thanks Linnie, meteen even de eerste Post aangepast :) |
Quote:
Asjoe :tongue: |
Quote:
Haha, gaat best!!: - Kefah?? (/Golf 3) (Beetlefreak) - Boes T2?? (JeeWee) - Jetta 1 (Freak) - Lupo (Richard) - Golf 2 (Volkswagenaar) - Pisrat (Lunatik) Ebut ook nog in de slee als er centen zijn?? :D Benji met de GT kan ook nog wel mee :) |
Zijn nog wel een aantal andere potentiele friezen die mee kunnen, dacht ik. wat te denken van Split52, Tommy, Cabrio16v, etc. , etc
|
Quote:
hans komt ook wel mee met de kever.. |
Is't nog een soort ' pre 83 ' meeting, of 'type 1' meeting of is gewoon iedereen welkom, en is er geen 'thema'
Thema's zijn goed.... BTW: mag ik wel als een mietje gas geven? Ik heb nog wel ergens een BetaMax of VHS recorder.. Philips-TV-kast... en een oude jaargang van "De Lach" :) |
is een VF meeting, meende dat men van het type1 thema was afgestapt... op zich best jammer, maar maakt het wel meer toegankelijk voor iedereen misschien
|
moet ik ook een naambordje achter het ruit met daarop "2f2f" of "gtipowerrrrrrrr"
|
ik ga voor de 'masters of hardcore' sticker :D
|
Quote:
Ontopic- mode on; Het wordt een Volksforum meeting, dat is het thema :) Zie eerste post van Gert voor verdere info. :tongue: |
Quote:
O dus een thema feest gezellig ! :D maar moet ik me als volksforum kleden of de bus :woowoo: |
en nu maar duimen voor dat belachelijk mooie weer van vorig jaar :D :D
|
ook aanwezig! of met Golf 2 roestbak of met audi 80 van 78
|
Zullen we doe we de meeste vf stickers op z'n naft-bak kwijt kan?
|
Dan weet ik nu al op wie ik m'n geld inzet. :D
|
Quote:
Zou op zich leuk zijn, als jij er ff 3000 bij laat drukken.... :) Nee, rekening kan niet naar Volksforum :D:D:D |
Ik zal me bakkes ook wel ff laten zien dan :) als ik niet aan het skiën ben :D
|
Quote:
he! nie fucken met gtipowerrrrr!!! :chair: :D :D :D |
Ik zal er ook zijn gezellie!!
|
Aangezien Ratfink natuurlijk per Jetta komt zal ik dan maar de zwarte Vento's vertegenwoordigen..... ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 13:59. |