ok ik zal mij busje hier ook maar eens neer zetten !
|
Vandeweek wat modelletjes gekregen
en volgens mij zijn ze best oud. Alleen op de bussen staat wat. Op de stpijlbussen staat "Tomte Laerdal Stavanger Norway" En op de T2 staat "vinyl-line" Weet iemand wat van ze? |
ik had ze op MP zien staan geloof ik ?
|
keverpech, met zijn spijl pickup ben ik mijn vw carriere begonnen!! zo eentje hadden ze bij ons op de kleuterschool (in het blauw) en die was echt favoriet.
|
cool, lijken wel zeepjes :D
|
Binnen een paar weken ga ik deze ontvangen:
na een jaar of 6 zoeken dan eindelijk een schaalmodel van de RALLYEGOLF!!! |
wow, nice!!!!
|
Quote:
AEEERGHG! jeugd, of moet ik zeggen: Peuter herinneringen komen omhoog. Herken ze direct: Heb ze vroeger ook gehad. Vooral die kever met dat extra lampje komt me nog zeer bekend voor: Zal misschien nog thuis liggen, met mijn melk-tandjes afdrukken erin.. |
Ik zal ook eens beginnen:
Leuke ontdekking: Ik heb 2 Polo-tjes 1 in de Corgi Turbo's : Met frontspoiler als Polo 1f GT / Bickel Turbo en met spoiler op de achterklep. Niet zomaar een modelletje dus: Zie hier: een standaard Corgi modelletje: (not mine). Duidelijk herkenbaar: geen voorspoiler. Zie hier: de Turbo versie: Also, gut. Ik heb er dus 2. En waar 2 er 1 te veel is, zou dat mooi een ruil-verkoop exemplaar opleveren.. De mooiste hou je dan zelf, dus ff naast mekaar houden: welke is mooier? Zie hier: De achterste hoorde in het doosje, maar is duidelijk zwaar vergeeld Maar kijk eens goed?! Zoek de 5 verschillen |
(als t goed is, heb ik er zelfs 2... ruiluh?!) |
hier dan mijn verbouwde meterkast
het is een oude paneeldeur waarin ik een kast heb gemaakt met een aantal brekina modellen en plaques van bugjam en das drag day michael |
Ik zal ook eens even een bijdrage leveren aan mijn volkswagen modelletjes.
Ten eerste een blauwe spaarpot van een kever. Deze kever heb ik bij de wereldwinkel gekocht, toch wel aardig gemaakt van blik. Hier kijk ik tegen aan als ik op de vliering zit: Rood kevertje Deze Lt heb ik gekregen tijdens een vw bedrijfswagen beurs Is nog radiografisch bestuurbaar! pick up Tis maar een gedeelte ervan... |
Quote:
ik heb m ook.. maar dan zonder turbo op t dak, wel de rode voorspoiler met remmenkoeling moet weer ff wat pics posten ik heb er weer een hele reeks bij. 959 porsches zijn altijd welkom trouwens, net als derbys.. ik heb wel wat leuk ruilmateriaal |
Heb alleen maar caddy's
|
Zijn er nog mensen die het modelletje polo steilheck bezitten?
|
Quote:
Zijn dat niet die gummiachtige autootjes? Want ik herken ze ook! |
|
na de golf de new beetle verlaagd
|
Weet hier iemand ook enkel een site of dergelijke waar je golf 1 bouwpakketen ken kopen ?? of als model ook leuk.. ?
|
|
Bij gebrek aan beter (ik heb zelf nog geen eigen foto´s van mijn auto gemaakt) twee foto´s van mijn auto, Golf 3 GT "Special" toen die nog op "autoscout24.de" geadverteerd stond.
toendertijd dus nog met D-kenteken, is inmiddels dus NL :D en verdere modificaties: Hella upgrade Golf 4 look koplampen, rookkleurige knipper+zijknipperlichten van Inpro + zwarte VW-emblemen voor en achter die op deze foto´s dus nog niet te zien zijn. Foto´s in de huidige toestand zullen op volksforum.com wel nog ooit eens (wanneer?) door mij worden geplaatst..... |
gaat over schaalmodelletjes naamgenoot;)
|
Quote:
oeps! Heb ik niet goed opgelet, shame on me:redface: |
img]http://www.volksforum.com/albums/files/2/2/5/5/101_0679.JPG[/img]
Dit zijn een paar vw's van mijn verzameling heb ook nog veel kevers |
Quote:
zoooo ;) |
T1 die ik altijd meeheb, staat in het midden van het dashbord van mijn polo
nog 2 vw's van mijn broer. heb dit weekend nog een herbiekevertje gekregen maar het lukt me maar niet om dit mooi op een foto te krijgen, zal nog wel eens proberen hoor ;) |
Leuk hoor al die schaalmodellen. Ik heb zelf 10 schaalmoddellen maar zit geen 1 VW bij. Het VW virus heb ik ook pas sinds een jaar .... daarvoor was het een ander virus, wat ik ook nog wel heb op dit moment want in januari 2007 brengen ze weer een mooi type uit.
|
ik heb ook nog verschillende andere merken maar die horen hier niet thuis :)
heb ook nog een T1 in modelbouw die ik zelf in elkaar moet steken maar dit wilt niet echt vlotten, beetje tijdsgebrek. wanneer deze af is zal er weer een lage modelT1 bijzijn :) |
Niet de meest bijzondere verzameling, maar toch.
|
toch gelukt om er een deftige foto van te maken :) |
Quote:
zeg hallo die heb ik ook hoor... :D |
deze komt van bij een speelgoedwinkel in goes :) net als bijna alle T1's die ik heb :)
|
Quote:
godsamme wat mooi! tis net een theater voorstelling heb je site gezien echt super leuk |
toch ook een beetje vw
net gekocht voor 5 euro bij Leenbakker... schaal 1:18 ofzo... of iets groter misschien |
Ook effe mijn collectie met jullie delen.
Mikz |
All times are GMT +1. The time now is 02:02. |